תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 8/8/2012 14:21 ● ערב ערב 2562
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה -נומרולוגיה -טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע שנולדו במזל אריה


השבוע יהיה נכון עבורכם לשוחח עם כל האנשים הקרובים לכם ברמה האישית והמקצועית ולהביע את דעתכם בכל התחומים בהם אתם מרגישים שעדיין לא מבינים אתכם.

אריה


ילדי יום ההולדת, אתם מרגישים צורך לטפח את עצמכם ואת סביבת המגורים שלכם כדי לקבל חיזוקים להחלטותיכם האישיות והרגשיות. ייתכנו שינויים משמעותיים במקום העבודה שיגרמו לכם לעשות חשבון נפש מחודש לגבי כל ההתנהלות המקצועית שלכם. יש לכם יכולת למצוא את עצמכם קשורים עם אנשים מעבר לים, בהתאם לנסיבות המשתנות בחייכם.

בתולה


החודש הקרוב יכול לתת לכם הזדמנויות להתחבר ולהכיר את עצמכם הרבה יותר טוב מאי פעם וזאת בגלל ביקור כוכב מרקורי המביא איתו תקשורת והבנה פנימית עמוקה דרך בית תת ההכרה שלכם. היכולת להתחבר אל האני הפנימי שלכם תביא איתה את היכולת הפנימית כדי לממש ולבטא את עצמכם בצורה הטובה ביותר ביחס לעצמכם ולאחרים.

מאזניים


בתקופה הקרובה, נמצא במזל שלכם הכוכב מארס המביא איתו עשייה. מאחר ואתם מזל שלעיתים קשה לו להגיע להחלטה, הרי שהכוכב מארס יביא איתו את התנופה המתאימה עבורכם להגיע להחלטות ממשיות. יש לכם יכולת לקחת אחריות על עצמכם וחייכם ולהתחיל לעשות את הדברים הנכונים לכם, גם אם לא נוחים ולעיתים גורמים לכם להרגיש קושי.

עקרב


אתם משנסים עכשיו מותניים, לוקחים על עצמכם אחריות ועושים את המקסימום על מנת להצליח בכל מה שקשור לקריירה בחייכם. ואכן, אתם פועלים נכון גם אם קשה לכם ואתם מרגישים שאת צריכים להתאמץ עבור כל דבר. תקבלו מהסביבה הקרובה את כל העזרה לה אתם זקוקים, כך שמומלץ לכם לא לוותר על עצמכם ועל תוכניותיכם.

קשת


הכוכב יופיטר המביא איתו שפע אכן נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ואתם חווים תחושה של הצלחה במובנים העסקיים. נראה שבמובן הרגשי לא תמיד אתם חשים מסופקים, כיוון שעדיין אתם לא בטוחים שאתם מממשים את עצמכם בדרך ובאופן שרציתם. ייתכן שתצטרכו שינוי יותר משמעותי מזה המתרחש כרגע.

גדי


אתם נמצאים בתקופה המהווה מקור תנופה לעשייה שלכם ולכן זה הזמן עבורכם להשקיע את מירב המאמצים בביסוס הקריירה המקצועית שלכם. ייתכן ותיאלצו לעשות שינויים המתבקשים מדרך ההתנהלות שלכם, אך אין ספק שזה הזמן המתאים עבורכם לפרוץ קדימה עם תוכניותיכם האישיות והכלכליות שבאות עכשיו לידי ביטוי.

דלי


אתם נמצאים בתקופה משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי נקודת שיא בעשייה שלכם. יש לכם הזדמנות לשקם מערכות יחסים עם צעירים מכם במשפחה כיוון שנראה שעד עכשיו כל אחד משך לכיוון שלו. חוסר הוודאות מבחינה כלכלית עלול להימשך גם בשנים הקרובות, ולכן כל החלטה מקצועית וכספית מומלץ לכם לעשות עם איש מקצוע.

דגים


יש לכם צורך חזק מאוד להתחשבן עם העבר שלכם וזאת בגלל העובדה שיש בכם צורך פנימי לחיות בשלום רגשי עם האנשים שלדעתכם עשו לכם נזק בזמן עבר. היכולת שלכם להיפתח ולפתור דברים גבוהה עכשיו מהרגיל. גם בעבודה יש לכם יכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולפתור בעיות מציקות שאתם מושכים מזמן עבר והמפריעות לכם להתנהל בהווה.

טלה


אתם נמצאים בתקופה מצוינת בה מתרחשים אירועים רבים וטובים בחייכם, כך שיש לכם יכולת לשנות את עצמכם בהתאם לסביבה. ייתכנו שמחות של הקרובים לכם כך שבהחלט ייתכן ותרצו לקחת חלק פעיל בהתרחשויות מסביב. קחו את הדברים בצורה קלה ובעיקר הגיונית, ואל תנסו לכפות את דעתכם ועצמכם על האחרים, אלא אם כן התבקשתם.

שור


אתם עסוקים בכל מה המתרחש בסביבה הקרובה לכם ובעיקר במעגל המשפחתי הראשון. ייתכן שאירועים שונים לאחרונה הסיטו אתכם מהכוונה הראשונית שלכם, אך עכשיו בשוך הסערה אתם יכולים לחזור אל תוכניותיכם המקוריות. מבחינה כספית, הדברים יסתדרו עבורכם כפי שאתם רוצים, כך שזה הזמן שלכם לעסוק נטו בצרכים האישיים שלכם.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה מצוינת בה הכוכבים בהחלט מחייכים אליכם. כוכב השפע נמצא במזל שלכם ומעניק לכם הזדמנויות חדשות. גם הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים נחמדות, נמצא במזל שלכם ומביא לכם אפשרות להתחלות חדשות במידה ואתם חיים לבד ובהחלט ייתכן גם שיפור במערכות יחסים קיימות.

סרטן


בתקופה הקרובה, תהיו פתוחים יותר לשמוע את עצתם של האחרים ותהיו מעוניינים יותר לפתוח את סגור ליבכם בפני הקרובים לכם. אתם מופנמים וסגורים באופן טבעי כך שקשה לכם להיפתח ולבקש עזרה מחברים קרובים. ייתכן וזו הסיבה שלעיתים קרובות אתם מרגישים בדידות – עליכם ללמוד לשתף את האחרים ולבקש עזרה במידת הצורך.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש