זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 8/8/2012 15:17 ● ערב ערב 2562
תחזית לתאריכים שבין ה - 9-16 באוגוסט 2012 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה

-
המוטיב המוביל אצל הטלאים מרמז על הצורך לפרוץ מסגרות או מוסכמות ולפעול על פי מה שנראה להם. אימפולסיביות שנובעת מעומס ועייפות. אתם נראים שופעי אנרגיה וחיוניות ש"מאיימת" על הסובבים. על פליטות פה אתה עלולים לשלם בכבודכם.

שור

-
חשובה כעת טריקת דלת אשר תוביל לפתח חדש בכל הקשור לתחום האישי רגשי. הרגשת בדידות ופסימיות בתחילת השבוע אך לקראת סופשבוע אתם בוחרים במשפחתיות - דבר שיהווה קהילה תומכת עבורכם. ואכן אתם נטענים שוב.

תאומים

-
זהו שבוע די מדויק ומתוחם, רוב ההתנהלות באה מתוך שיגרת יום רגילה. סכום כסף או הצעת עבודה צדדית תפתיע במהותה. שקט הנפשי ימלא אתכם ויגרום לכך שתיראו ותרגישו טוב במיוחד.

סרטן

-
הרהורי נפש נוסטלגיים הקשורים לאהבות מהעבר ישובו ויצוצו. יתעורר קושי שיסייע בידכם להבין שזה הזמן לבצע שינוי חשיבתי. אתם למדים כי ההססנות מנעה בעדכם את מה שאתם לא רוצים לאבד כעת.

אריה

-
הקול הפנימי יוביל להישגיות רבה בכל הקשור למסגרת האישית. זהו מיקבץ שיוצר התחלה חדשה הנובעת מתוך התחשבות ואמת. זהו שבוע בו אתם מסירים את הספקות ופועלים בנתיבים ברורים ומוארים.

בתולה

-
אתם בוחרים לשבת על הגדר ולקוות שהדברים יסתדרו מאליהם. קיימת בכם נטייה כעת לשמר את הקיים וזה בסדר, אך מיותר למנוע את הטוב שבא לקראתכם. מסתמנת מגמת היריון ופריון .

מאזניים

-
הנושא הכלכלי שהעיק לאחרונה מסתדר, שוב אתם יכולים להתנועע כספית בטבעיות ובחן. שבוע של תובנות ומפגשים רוחניים.פינוקי הגוף והנפש מאפיינים ימים אלו.

עקרב

-
אתם בשיא ההרגשה הטובה המפנקת ומנחמת. התחושה שהחיים מחייכים אליכם תלווה את צעדיכם ברוב התחומים. נראה שהזודיאק שלכם מעתיר שפע והצלחה אדירה.

קשת

-
הרהורים בכיוון של שינוי ברוב מסגרות החיים . הצורך בשינוי במסגרת העבודה ייתן אותותיו גם בשאר התחומים. מומלץ לכם להמתין. התמונה תתבהר. תתכן פגישה מקרית שתוביל לחיבור מיני יוצא דופן. תיהנו.

גדי

-
רגישות יתר עלולה ליצור מתח וחולשה מומלץ לכם להביע התנגדות לכל גורם שמטבע אופייכם מנדב אתכם למשימה שאין בכוחכם לבצע כעת. תאמרו לא. זה הזמן לגשת לחבר טוב ולהתחמם בזרועותיו.

דלי

-
נראה כי אתם בעיצומו של תהליך שינוי ומעבר. השאיפה המרכזית בעיתוי זה בחייכם היא להגיע לבית הפנימי וגם הפיסי וליצור סדר מחודש בחיים. השבוע מסתמנת מגמה של אירוח והתארחות.

דגים

-
שמחה רבה ומוצדקת תלווה את הדגים בימים אלו, הצעות נישואין וגם קידום בעבודה. ישנו מוטיב חזק של צחוק, הוללות וכיופים. שבוע זורם ברובו.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש