סימה קורן - הקוסמת שתעשה אתכן יפות יותר

מאת: אביבה דקל ● 9/8/2012 09:37 ● ערב ערב 2562
בחדר סגור ואינטימי, מעוצב בקפידה במספרת 'צנזורה', בפרטיות מוחלטת ובאווירה של שלווה ורוגע עובדת סימה קורן, מאפרת מקצועית, הקוסמת שתהפוך כל אישה ליפהפייה במגע יד, איפור וצבע. מי אמר שמה שעושה הטבע לא יכול ליפות הצבע?
סימה קורן - הקוסמת שתעשה אתכן יפות יותר

מאז היותה ילדה התחברה סימה קורן, באמצעות האיפור, לאהבתה לאמנות, לצבע ולציור וגילתה שהיא מסוגלת לחולל קסמים בעזרת צבעי איפור. לגרום ללקוחותיה להיראות יפות וזוהרות ולהתפעל מהמראה החדש שהיא מעניקה להן.
"האושר וההתפעלות של הלקוחה למראה הפנים החדשות שהיא רואה במראה אחרי שאיפרתי אותה, חשובים לי אפילו יותר מהתשלום הכספי", אומרת סימה.

להיות יפה גם ביום יום


לא צריך בהכרח לחכות לאירוע מיוחד כדי לשפר את המראה החיצוני. אם את רוצה להראות יפה גם בחיי היום יום כמו גם, כמובן, באירוע מיוחד, כדאי שתיצרי קשר עם סימה קורן שכל סודות האיפור ידועים לה והיא תסביר לך כל מה שאת צריכה לדעת כדי להיראות טוב יותר. בסדנת איפור אישית, אליה תגיעי עם תיק האיפור האישי שלך בו את משתמשת, תבדוק סימה את המוצרים, האם הם מתאימים לך, מתאימים לעונת השנה בה אנו נמצאים - שכן איפור שמתאים לקיץ לא בהכרח מתאים לחורף - האם המוצרים והצבעים בהם השתמשת עד היום הם באמת אלו שאת צריכה להשתמש בהם כדי להיראות טוב יותר ובאיזה מוצרים וצבעים רצוי שתשתמשי. היא גם תלמד אותך איך להתאים את האיפור למבנה הפנים שלך ואיזה צבעים יחמיאו לך יותר.
הסדנא לא מותנית בקנית מוצרים כלשהם. היא כרוכה בתשלום חד פעמי עבור הלימוד וההדרכה שמקבלים בה. סדנא כזו אורכת בין שעה לשלוש שעות, לפי הצורך, ואין כל ספק שכל אחת תלמד בה הרבה על עצמה ועל הדרך שבה היא צריכה להתאפר.
בסדנה מעמידה סימה לרשות הלקוחות את ליין מוצרי האיפור של יוסי ביטון, עליהם היא ממליצה בכל פה. זהו ליין של מוצרים איכותיים הנמכרים בארץ אך ורק בעמדות של מאפרות מקצועיות. באילת ניתן להשיג את המוצרים רק אצל סימה קורן. המוצרים הם עמידים, איכותיים, מזינים את העור ולא מזיקים לו.

תני לסימה לעשות אותך יפה


איפור לאירועים כמו חתונה, בת בר מצווה, ימי הולדת ועוד הם פן נוסף בו מתמחה סימה, כמו גם איפור לצילומי סטילס, צילומי אפנה, איפור לטלוויזיה ואיפור לצילומי בוק בת מצווה - כל איפור הוא בתחום ההתמחות של סימה, בוגרת בית הספר לאיפור של יוסי ביטון בחיפה, בית ספר המתמחה בכל סוגי האיפור לכל מטרה, שהלמודים בו יסודיים ביותר והם גם הארוכים ביותר בתחום.

איפור ניסיון לכלות


סימה מזמינה כל כלה לנסות אצלה איפור לפני שהיא נוסעת למרכז הארץ כדי להתאפר דווקא שם בסטודיו מיוחד. איפור הניסיון הוא ללא תשלום, שכן יש לו כמה מטרות: לבדוק אם סימה משרה על הכלה ביום החשוב בחייה בטחון ורוגע, אם נוצרת כימיה בין הלקוחה לבין סימה וגם כדי לבדוק אם התוצאה משקפת בדיוק את ציפיותיה של הלקוחה ואם אחרי שהיא אופרה על ידי סימה, היא נראית כמו שהיא רוצה להיראות ביום החשוב הזה בחייה. סימה מבטיחה שאם בסופו של דבר תחליט הכלה להשתמש בשירותיה ולבחור בה כמאפרת ביום המיוחד הזה, לא צפויות לה הפתעות במחיר, שכן המחיר סביר בהחלט והוא המחיר הממוצע בשוק. בנוסף, תחסוך הכלה המיועדת מעצמה הוצאות מיותרות של נסיעה למרכז הארץ.
"הסטודיו שלי ממוקם במספרת 'צנזורה', סלון הכלות היחיד בעיר בו מרוכזים כל השירותים לכלה, החל מארוחת בוקר, תספורת, תסרוקת, פדיקור, מניקור, שעווה, מיטת שיזוף, איפור וגם שמלת כלה ושמלות ערב. הכל כדי שכלה או אישה המתכוננת לאירוע כלשהו תצא מהמקום כשהיא מושלמת. אם הלקוחה מעדיפה שאנשי המקצוע יגיעו אליה למלון – ב'צנזורה' עושים גם את זה".
איפור על ידי סימה לא בהכרח תלוי ברכישת כל השירותים במספרה. סימה תשמח לתת שירות לכל אחת אצלה בסטודיו או מחוצה לו בלי כל קשר לשירותי היופי האחרים.

שזירת ריסים - הטרנד החדש


גם בטרנד החדש שכבש לאחרונה את שוק היופי - שזירת ריסים, סימה מומחית. היא מבצעת הדבקה חד פעמית לעשרים וארבע שעות לאירוע וגם הדבקת ריסים ליום יום המחזיקה מעמד כשלושה שבועות. שזירת ריסים טובה לנשים בעלות ריסים דלילות וגם לנשים החפצות להבליט את העין ולשוות לעצמן מראה דרמטי קבוע. השזירה טובה לנשים שלא מעוניינות להקדיש כל בוקר זמן לאיפור העיניים, שכן היא פותחת את העיניים ומבליטה אותן בלי צורך לאפר אותן מחדש מדי בוקר.
אז אם חיפשתן שינוי - סימה היא הכתובת עבורכן.

סימה קורן
כתובת: מספרת צנזורה ששת הימים 310
טלפון לתיאום פגישה מראש
צנזורה: 08-6317717
סימה: 050-2977333
אתר: www.simakoren.com

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש