זודיאק- תחזית אסטרולוגית באמצעות קלפי הטארות לתאריכים שבין 12-20 אוגוסט2012

מאת: או-מד מדיקל ● 15/8/2012 09:59 ● ערב ערב 2563
זודיאק- תחזית אסטרולוגית באמצעות קלפי הטארות לתאריכים שבין 12-20 אוגוסט2012

טלה

-
מתחזקת התחושה שהכסף בורח מהידיים ושאתם חייבים היערכות מחודשת ומחושבת . הרגשה מצרה כזו מולידה מתחים במסגרת המשפחתית.
הקלפים ממליצים על חיבור שקט ונכון לאנשים שסביבכם. היכולת שלכם להעניק ולהיות למען. בימים אלו אתם תהוו תמיכה לבני הזוג ועצתכם תאיר את דרכם המקצועית.

שור

-
חיבור לתת מודע בשיאו ובימים אלו אתם צפויים לקחת החלטות רגשיות נכונות. הקלפים מלמדים על הסרת מסכות וראיית הדברים שמעבר לכתוב ולמוסכם.
תתכן הרגשת לבד בידוד ונבדלות , עסקה כספית לא בטוחה תיצור זווית מעיקה נוספת. מומלץ להמתין עד אשר התמונה תתבהר לחלוטין.

תאומים

-
המוטיב הדומיננטי השולט בקלפים שלכם מלמד על אנרגיית חיזור מפנקת. אתם מחזרים ומחוזרים בעניין הזה קיימת אזהרה מפני תדר אשלייתי וחוסר יושר.
קיים אינטרס סמוי לכן מוטב להמתין עם החלטות משמעותיות . ההתמודדות הבריאותית מדאיגה ויש לשמור על איזור החזה והריאות בכלל.

סרטן

-
אצל מרביתכם קיימת אזהרה מפורשת מפני אכזבה שנובעת מאי הבנה מילולית שעלולה להחריף ולהגיע למקומות מיותרים.הקלפים מספרים שאתם עייפים במיוחד ומוטב כי תקחו לכם את הימים האלו לפגישה מחודשת עם עצמכם. ישנו מוטיב מרתק לפנויים שבכם לחוות אנרגיה נפלאה של זרימה.

אריה

-
דאגה רבה להורים תתיש את כוחכם זכרו, כאשר אתם בהפרזה אתם מותשים. כל הבעיות שמסתמנות באות על פתרונן לקראת סופו של השבוע. הקלפים ממליצים שלא להיחלש מול רצונם של אחרים. אל תתנצלו על מקומכם זהו לא טבעכם. קרבה טבעית והישענות על כתפו של בן הזוג מומלצת.

בתולה

-
צורך דחוף בשינוי גרסת חיים. הקלפים שלכם מבטיחים אנרגיית אש תחושה בראשיתית של סגנון חיים. נראה כי הנכם מסירים כל פחד וצועדים לקראת הבאות בבטחה. מפתיע לגלות כי חלק נכבד מבני מזל זה יכול לוותר על מקום עבודה ותפקיד למען אידיאל חדש ושונה במהותו, בהצלחה!

מאזניים

-
למאזניים מבטיחים הקלפים זרימה ושפע של אנרגיית חיים מפנקת בכל התחומים. ישנה זכייה בערכאות המשפטיות ומול הממסד, שנה זו מאופיינת בכך שאתם צפויים אחרי יום ההולדת הזו לחוות אנרגיית פיצוי בכל הקשור לרגשות כסף ונכסים, מה עוד ניתן לבקש!?

עקרב

-
האינטואיציה שלכם סוללת דרך שונה לקראת החיבור האינטימי הזוגי אשר נחלש מעט לאחרונה.
הקלפים מלמדים על אנרגיה יפה הנוצרת מתוך החיבור שלכם לצרכי הזולת.
קיימת הבטחה לכל הקשור לגוף הפיסי, דיאטה מכל סוג תתרחש בקלות מפתיעה. אתם צפויים להראות במיטבכם.
סכום כסף אמור להגיע במפתיע ממקור בלתי צפוי.

קשת

-
הימנעו מלהסיק מסקנות על סמך אמות מידה שלכם וחוסר הסבלנות, תשאלו שאלות מדויקות זה יחסוך התברברות מיותרת. ניתוח מצבים ועובדות בהיבט הכלכלי תוביל לכך שתגלו שמצבכם הרבה יותר טוב ממה שפחדתם.
כעת כל מה שקשור לעבודה נתון בסימני שאלה .הקלפים מלמדים על היחלשות כללית.

גדי

-
הקלפים מתריעים מפני הרצון לנטוש מקום רק כיוון שנדמה כי עומדים לבצע בו שינויים בהגדרות. שאר התחומים מאוזנים ואין תקלות.
אתם משקיעים במראה החיצוני יותר מאשר תמיד. בתקופה זו אתם ממגנטים בחוכמה מערכת זוגית שהתרחקה וקיבלה תפנית שונה ממה שרציתם. אתם מצליחים בימים אלה לחבר את הדברים לשביעות רצונכם.

דלי

-
הקלפים של הדליים מבטיחים תפנית חדה בתחום המקצועי. זה הזמן מבחינתכם לשקול את המשך הדרך ממקום של עוצמה ותובנה.אתם צפויים לגלות היבט חדש בגישתכם לחיים.בימים אלה אתם מוטב לעשות דברים שרציתם מזמן.
לפנויים מוצע סחרור רומנטי המבטיח איבוד ראש מוחלט.צפו להסתובב בלי ראש .

דגים

-
שינויים שקרו לאחרונה בתחום העבודה יוצרים זוית חדשה בתחום הרומנטי. אתם יותר מחוזקים מהשינויים ואתם יותר בטוחים. הקלפים מלמדים על מוטיב עצום שנוצר מתוך החיבור שלכם לידע ולרגש. אתם תגלו בימים אלה שציר הכוח שלכם בא מהיכולת לוותר ולא להיגרר למבוי סתום.





תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש