חגיגת טעמים איטלקית ב'קסטיליאנו'

מאת: אביבה דקל ● 15/8/2012 10:14 ● ערב ערב 2563
מה צריך הבן אדם יותר ממנת גלידה מתוקה, איכותית, קרירה ונהדרת?. בימים אלו עוברת גלידריית 'קסטיליאנו' מהפכה ושדרוג. חברה חדשה קיבלה לידיה את הניהול האדמיניסטרטיבי והמקום יעוצב בסגנון איטלקי. יש בהחלט למה לצפות
חגיגת טעמים איטלקית ב'קסטיליאנו'

אילן קסטיאל, מומחה לייצור גלידות, ממשיך לייצר את הגלידות הטעימות והמיוחדות שלו באזור התעשייה, גלידות שתפשו לעצמן מקום של כבוד על שולחנות האוכל של האילתים, שלולא ידעתם שמייצרים אותן באילת, הייתם מאמינים שהגלידות של 'קסטיליאנו' הן יבוא מאיטליה. הטעמים הנפלאים של 'קסטיליאנו' נשארים גם בקיץ הזה, הטעמים האהובים שאתם מכירים, אבל בקרוב עומד המקום לשנות פנים ולשנות את קנה המידה של ייצור הגלידות. החברה החדשה מתכוונת להשקיע במקום ולהגדיל אותו ומפעל הגלידות שהתחיל בקטן והצליח לקבע עצמו באילת תופש תאוצה, מתחדש, מתפתח וגדל. בקרוב מאד יוכלו האילתים להתגאות בכך שיש להם באילת מפעל גלידה גדול וחדיש המספק גלידות טעימות לשוק המקומי ואולי גם אפילו לשוק הארצי. בקרוב תשווק גלידה 'קסטילאנו' למסעדות הגורמה בעיר ואם עד היום נהגו האילתים להגיע ל'קסטיליאנו' כדי ליהנות מגלידה איטלקית נפלאה במקום או לקנות גלידה כדי ליהנות ממנה בבית, הרי שבקרוב נוכל למצוא אותה גם במרכולים המובחרים באילת.
לצד הגלידות הטעימות ב'קסטיליאנו' מייצרים גם פרוזן יוגורט, סורבה המיוצר מפירות טבעיים ולא מתחליפים ואבקות טעם, וגלידות ללא סוכר לאנשים האוהבים משהו מתוק וקר ושאסור להם לאכול סוכר מטעמי בריאות או מטעמי דיאטה.
למרות שאילתים רבים כבר מכירים את 'קסטיליאנו' ומגיעים למקום כדי ליהנות מפיצה טרייה וטעימה ומגלידה נהדרת במחירים נוחים, משקיעים הבעלים החדשים הרבה מחשבה ותשומת לב בעיצוב חדשני של המקום וכבר עובדים במלוא המרץ על תוכניות כדי לשדרג את 'קסטילאנו' ולהפוך אותו לפינה מעוצבת בסגנון איטלקי שתמשוך אליה אוהבי פיצה וגלידה לשבת במקום, ליהנות מפיצה משובחת, גלידה מהממת, וופל בלגי עם גלידה וקצפת, או סתם לשבת על קפה ועוגות טעימות - ולהרגיש באיטליה.
מומלץ לעקוב אחרי הפרסומים, כל אלו אוטוטו קורים.

'קסטיליאנו'
המלאכה 6 א.ת. אילת
טלפון: 072-2502192
פתוח: א'-ה' 11:00-24:00 שישי 10:00 עד שעה לפני כניסת השבת
המקום כשר בהשגחת הרבנות

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש