תכשיטי אבן אילת - פנינת חן בינלאומית

מאת: אביבה דקל ● 15/8/2012 10:15 ● ערב ערב 2563
אמרתם מפעל אילתי וותיק אמרתם - "תכשיטי אבן אילת", המפעל היחיד בעולם לתכשיטים מאבן אילת. עסק משפחתי שורשי בנוף האילתי שלא מפסיק לרגש ולחדש. תענוג להזין את העיניים ולרכוש מהמבחר הגדול של התכשיטים, המזכרות והפסלים העשויים אבנים טובות
תכשיטי אבן אילת - פנינת חן בינלאומית

ב'תכשיטי אבן אילת' כל אחד יכול למצוא משהו לטעמו בהתאם לתקציב העומד לרשותו. מחירי התכשיטים נעים בין 50 שקלים ועד ל-500.000 שקלים לפריט ובין אם אתם אוליגרכים רוסים, או אזרחים מן השורה המחפשים תכשיט לעצמכם או מתנה, אין ספק שתצליחו למצוא כאן משהו שיתאים לתקציב שלכם. לאילתים - כדאי במיוחד לבקר ולקנות במקום, שכן כל אילתי מקבל הנחה קבועה של חמישים אחוז על כל קניה.
'תכשיטי אבן אילת', או בשמו הראשון 'כדורית', הוא אחד המפעלים הותיקים באילת. המקום התחיל לפעול בשנת 1978 במתחם בו פעלה עד אז גלריה לאמנות ומפעל לקרמיקה אמנותית של גיורא בר דרור. גם בקרמיקה שיוצר גיורא כיכבה אבן אילת, ששמשה כבסיס החימר ממנו נוצרו הכלים המיוחדים והיא שהעניקה לו את צבעו המיוחד.
את מקום מפעל הקרמיקה תפש מפעל תכשיטים ייחודי שאין דומה לו - בעולם, המייצר תכשיטים מאבן אילת בשילוב של כסף, זהב ויהלומים.
את אבני אילת הגולמיות ממכרות הנחושת תמנע, אבן המשלבת מינרלים: מלכיט ירוקה - נחושת קרבונט ואזורית כחולה - נחושת סיליקט דוגמתה אין למצוא בשום מקום - למעט באילת, הופכים ב'תכשיטי אבן אילת' לתכשיטים ייחודים המעוצבים במקום ומשובצים בכסף, זהב ויהלומים. המבקרים במקום, יכולים לצפות בתהליך הייצור ובכל שלבי הפיכת גוש האבן לתכשיט יפהפה ויחודי. עם השנים - המקום גדל והתפתח וכיום אולם התצוגה של 'תכשיטי אבן אילת', הוא בין הגדולים בארץ. אולם התצוגה המרהיב, משתרע על שטח של 1200 מ"ר ובו כמאתיים שולחנות תצוגה בהם מבחר תכשיטים המיוצרים במקום, לצד תכשיטים המעוצבים על ידי מיטב האמנים בארץ.
רוב הקונים ב'תכשיטי אבן אילת' הינם תיירים המגיעים למפעל, גם לאחר שביקרו בחנויות תכשיטים אחרות ברחבי הארץ, שכן הם מבינים שזה המקום היחיד בו ימצאו מבחר ענק של מוצרים מאבן אילת, אותו לא ימצאו בשום מקום אחר בישראל. אבל גם אילתים וישראלים רבים מגיעים למקום וזוכים כאן ליחס מיוחד והנחה גדולה.

הכי מבריק - הכי בריליאנט


לפני מספר שנים התחילה לפעול ב'תכשיטי אבן אילת' חברת 'בריליאנט דימונדס' הסוחרת ביהלומים לא משובצים (לוז) בכל הגדלים והאיכויות. יש הקונים את היהלומים האלו כהשקעה ויש הקונים אותם לטובת שיבוצם בתכשיט ממבחר ענק של דוגמאות המוצג בפניהם - לפי טעמם האישי. ל'בריליאנט דימונדס' גם מבחר גדול של תכשיטי יוקרה משובצי יהלומים ואבנים טובות המוצגים בשולחנות התצוגה, באולם הענק של 'תכשיטי אבן אילת'.
אם לא די בכל אלו הרי שפריטים נוספים מיוחדים שתמצאו כאן הן יצירות ייחודיות של חיות וציפורים המפוסלים מאבנים יקרות וחצי יקרות, וכמובן גם מהאבן האילתית - יצירות אמנות שהעין לא תשבע מלראות, בצבעי-אבן שאולי מעולם לא חשבתם כי הם מצויים בטבע.
במקום פועלת גם גלריה למזכרות המציגה יודאיקה, מוצרי ים המלח ועוד.
לרשות המבקרים - צורף - אמן, לביצוע כל עבודות התיקונים של תכשיטים ומשקפיים, ייצור תכשיטים כמו תליוני שמות בזהב וכסף והגדלה או הקטנה של תכשיטים במקום.
ניתן למכור למפעל תכשיטי זהב ישנים או שבורים במחירי שוק ולרכוש בתמורה
תכשיטים מן המבחר העצום במקום.


תכשיטי אבן אילת
טל: 08-6378551
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-19:00 שישי 09:00-13:00, שבת: 09:00-14:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש