אפקט הפרקט

מאת: אביבה דקל ● 15/8/2012 10:18 ● ערב ערב 2563
ניסים מוהדב מ'אפקט הפרקט' - הוא האדם הנכון אם אתם רוצים להתקין או לחדש פרקט, פרגולה, גדר, שער או דק מעץ
אפקט הפרקט

כיום רצפת פרקט הולכת ונעשית פופולארית יותר ויותר. היא אטרקטיבית, נוחה ומותירה רושם טוב על הנכנסים לבית. המעבר מריצוף אבן קרמיקה או שיש לפרקט, מרשים מאוד ומהנה, ואם גם אתם החלטתם לעבור לרצפת פרקט, כדאי שתפנו לניסים מ'אפקט הפרקט' שעוסק בתחום העץ והפרקט כבר שנים רבות. לפני חמש שנים הוא הקים את 'אפקט הפרקט' ומאז יצא לדרך עצמאית. בניית דקים, פרגולות, גדרות ושערים מעוצבים מעץ, תחום שניסים יודע עליו כל מה שצריך לדעת.

למה פרקט?
"הפרקט משנה את הסטנדרט שהתרגלתם אליו ברצפות אבן, שיש וקרמיקה. השינוי משמעותי ומשדרג בהרבה את ההרגשה והנוחות בחיי היום יום בבית".

ומה על הטיפול בפרקט, לא קשה?
"הטיפול בפרקט פשוט יותר משטיפת רצפות. כל מה שצריך לעשות הוא לטאטא את הפרקט ולהעביר עליו סמרטוט לח עם קצת נוזל לניקוי פרקטים".

כמה יקר התענוג?
"הפרקט נמכר במגוון מחירים שיכולים להתאים לכל תקציב ולכל לקוח. יש כמובן פרקטים יקרים יותר וזולים יותר ובאיכויות שונות. הפרקט הנמכר ביותר הוא מסוג למינציה 8 מ"מ AC4 דרגת שחיקה. יש גם פרקט עץ טבעי. שהוא פרקט תלת שכבתי כשהשכבה העליונה היא מסוג העץ שנבחר על ידי הלקוח כגון אלון, טיק, אגוז ועוד".

ומה בחצר, מחוץ לבית?
"למי שיש אפשרות כדאי מאוד להתקין דק מעץ. היום יש מגוון רחב של סוגי דקים. הידוע מכל הוא דק 'איפאה' שהוא מאוד חזק, עמיד בשמש ובמים ולמרות שהוא יקר, אני ממליץ לכל מי שאוהב את ההרגשה של עץ טבעי. בשנים האחרונות הופיע בשוק סטייל חדש של דקים סינטטיים שמגיעים במגוון רחב של צבעים ומחירים שונים - כל אחד יכול למצוא משהו שיתאים לתקציב שלו. כל הדקים הסינטטיים הם איכותיים ובעלי תו תקן".

מה ההבדל בין דק סינטטי לדק מעץ?
"ההבדל משמעותי למדי. דק מעץ איפאה או אורן צריך כל שנה לחדש - כלומר לשפשף את הדק ולשמן אותו בשמן דק. זו עבודה שאתה עושה בעצמך או באמצעות בעל מקצוע, אבל ההוצאה אינה בשמיים. אחרי הטיפול אתה מקבל דק חדש. דק סינטטי לעומת זאת לא דורש שום טיפול שנתי".

ב'אפקט הפרקט' מחדשים דקים שהתיישנו, מחדשים ריהוט גן שכבר לא נראה הכי טוב וגם פרגולות גושניות. אחרי טפול של 'אפקט הפרקט' תראה החצר שלכם חדשה ומזמינה מתמיד.

אפקט הפרקט
ניסים מוהדב, טל: ליצירת קשר 052-8035453.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש