בי –קיור – עושה סוף לכאבים

מאת: או-מד מדיקל ● 15/8/2012 10:49 ● ערב ערב 2563
במקביל לטיפול הרפואי בבית החולים, מגלים חולים רבים את ה- B-CURE LASER שמאפשר להם להמשיך את הריפוי בבית ולחסוך כאבים רבים. הרופאים ממליצים, המומחים מחמיאים, והחולים מספרים על מקרים בהם המכשיר הציל להם את החיים.
בי –קיור – עושה סוף לכאבים

מכשיר B-CURE LASER של 'אריקה כרמל' הוא פיתוח ופטנט ישראלי שנמצא כבר מספר שנים בשימוש של רופאים בבתי החולים איכילוב, רמב"ם, שיבא והדסה. מדובר במכשיר הראשון שמשלב עוצמת ריפוי קלינית עם מכשיר נייד, קטן, נטען ובטוח לשימוש גם בבית. זהו מכשיר לייזר רך רפואי שנועד לטפל בריפוי מקצועי של בעיות אורתופדיות, פגיעות ופציעות ספורט, דלקות, בעיית מפרקים, פצעים סוכרתיים, פצעי לחץ ואפילו לטיפולים וטרינריים. כמובן שהוא מגיע עם אישור ממשרד הבריאות הישראלי ואישור הקהילייה האירופית למכשור רפואי ושימוש בו אורך בסך הכל בין 6-8 דקות פעמיים ביום, כך שניתן להמשיך ולקיים שגרת חיים רגילה לצד הטיפול.

"אני משתמש במכשיר עם החולים שלי קרוב לשנתיים", אומר ד"ר נמרוד לירם מביה"ח הדסה עין כרם. "ההצלחה שלו בפגיעות גידים גדולה והשיפור ניכר תוך טיפול של שבועיים. הוא מצוין גם עבור אתלטים שפוגעים בעצמם כל הזמן, ספורטאים וכדורסלנים שיש להם פגיעות חוזרות והטיפול הזה יכול לסייע ולהפחית את הכאבים".

לייזר רך הוא אור לייזר בעוצמה נמוכה הפועל על פני העור, ובו זמנית חודר דרכו ללא אפקט של חימום וללא פגיעה בעור. הטיפול בלייזר רך מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף, הן ברמת התא והן ברמה המערכתית, והתוצאה היא שכל סוג של תא מקבל את האנרגיה הדרושה לתמרוצו לתפקודו וכך הוא מתגבר על הבעיה עליה הוא אחראי בגוף.

לשימוש במכשיר גם יתרונות ירוקים רבים בהם צמצום השימוש בתרופות כימיות, חיסכון בזמן, הקטנת הוצאות וכיווץ פעולות של מספר מכשירים שונים למכשיר אחד קטן וידידותי במיוחד. בעשור האחרון, פורסמו למעלה מ- 2,000 מחקרים על הטיפול בלייזר רך לריפוי ושיכוך כאבים, ובהם הוכח הערך הקליני של תרפיית לייזר רך. אלא שבאותם מחקרים, נעשה שימוש במכשירים מהדור הישן, וכיום התוצאות יהיו טובות עוד יותר. "זו תוספת למגוון האמצעים שיש לנו לטיפול בכאב", מספר ד"ר סילביו בריל, יושב ראש האגודה הישראלית לכאב וראש מחלקת כאב באיכילוב: "מבחינת עלות, תוצאות לוואי והצלחה טיפולית, ההתרשמות שלי מהמכשיר היא טובה ומוצלחת. אתה לא חייב להביא את המטופל לבית החולים, אפשר לתת לו את הכלים להתמודד עם זה בבית. זה לא מחליף את הטיפולים הגדולים, אבל זו בהחלט תוספת טובה ומבורכת".

היום (יום חמישי) ייערך אירוע השקה למכשיר הבי-קיור לייזר, בין השעות 10:00-22:00 בסופר פארם סניף 'מול הים'. כמו כן, גם ביום שישי, 17.8.12, בין השעות 9:00-18:00. באירוע תקבלו ייעוץ אישי והמלצות על ידי מדריכת החברה, הדגמה והתנסות אישית במכשיר, מבצע רכישה במחיר מיוחד לרגל ההשקה, הטבה באירוע הרכישה – שי על רכישה. לפרטים נוספים: 077-8880530.

אריקה כרמל בע"מ, נחום חת 5, פארק היי-טק, חיפה, 35085. טלפון: 073-7293001/2. לפרטים נוספים:
www.gd-energies.com , פייסבוק – B-cure laser

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש