מה בשמיים?

מאת: או-מד מדיקל ● 15/8/2012 10:57 ● ערב ערב 2563
בשבוע הקרוב, נחווה כמה אנרגיות מנוגדות זו לזו, עובדה שעושה את החיים מעניינים, אם כי גם יכולים להיות סבוכים יותר. צורך עז בעשייה מול תחושת חוסר אונים בשל נסיבות מעכבות (צמידות מארס לסטורן). ניתוקים פתאומיים במערכות יחסים (אוראנוס מולי לוונוס) נטייה לוויכוחים ומריבות (מארס בזוית למרקורי)
מה בשמיים?

השבוע מתחיל בצמידות הכוכב מארס הוא הכוכב המוכר גם בשמו מאדים, אל הכוכב סטורן המוכר גם הוא בשמו הנוסף שבתאי.
שני כוכבים אלה מאוד מנוגדים אנרגטית זה לזה ולכן אינם יכולים להיות זמן רב בכפיפה אחת ללא שתהייה התפרצות זו או אחרת.
בבסיסו הכוכב מארס רוצה ליצור ולעשות ואילו הכוכב סטורן לא נותן לו יד חופשית, אלא מגביל את צעדיו של הכוכב ולכן, כאשר שני אלה נפגשים יחדיו בשמיים, נראה שהם מצרים זה את צעדיו של זה עד כי המשפט "התסכול מביא לתוקפנות" - מאוד רלוונטי בנסיבות האלה.
זהו שבוע שבו עוד אחת מהסיבות שכוכבים אלה מכירים זה את זה במובן השלילי היא העובדה שהכוכב וונוס האחראי על כל נושאי השותפויות והזוגיות נמצא בהיבט שלילי לכוכב אוראנוס שמטבעו מביא ניתוקים ומריבות ולכן, סביר להניח שעל רקע תסכול מתמשך עלולים להיווצר תנאים שבהם יכולות להיות התפרצויות זעם עד כדי אלימות.
סביר להניח שמערכות יחסים שעומדים להסתיים השבוע תחת השפעת שילוב כוכבים אלה יסתיימו לחלוטין ולא ימשיכו, כיוון שנראה שהיו התרחשויות שונות קודמות מתחת לפני השטח, שגרמו לתסיסה פנימית מתמשכת, עד אשר יצאו בהתפרצות.
למרות שלכאורה דברים אלה נשמעים לא נעימים, וייתכן אף שיביאו למריבות כאשר צד אחד של המערכת ידרוש הסברים כשלצד השני לא יהיה אותם, או גם אם יספק אותם – עדיין הדברים לא ישביעו רצון.
כל מה שיתרחש בשבוע הקרוב יביא ליציאה החוצה של נושאים ורגשות שהיו חבויים כך שהאירועים יביאו לידי ניקיון הרגשות כדי שאפשר יהיה להמשיך.
על מנת להימנע מטעויות במהלך השבוע הקרוב, מומלץ קודם כל להבין את המשמעות של חשיבות החצנת הקשיים והבעיות מעל פני השטח ולא לטאטא אותם מתחת פני השטח, בהנחה שאולי הדברים יסתדרו.
התבשלות זו כאמור עלולה לגרום לתסיסה פנימית שתצא בצורה מאוד בלתי צפויה עד כדי אגרסיביות ובכך תהרוס את מה שבניתם עד עכשיו ולכן, יש לשמור על הקיים במידה ואתם מעוניינים בהמשכיות ולדעת לתעל החוצה בצורה שקולה את מה שלא מתאים לכם.
שום מהפך שיקרה השבוע לא יהיה בהפתעה למרות שיראה כך, אלא יהיה תוצאה של התנהלות מתחת פני השטח של תקופה ארוכה.
חסר רק הטריגר הקטן כדי שדברים יצאו החוצה בצורה של כעס והתפוצצות. התפקיד שלכם השבוע, יהיה לשמור על מוצא פיכם ולא להיסחף למריבות גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים.

בברכת שבוע טוב

צילה שיר אל
0522248626



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש