טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 15/8/2012 15:02 ● ערב ערב 2563
רחל ארז
טארוט

סיפור אמיתי - מחדר עבודתה של קוראת בקלפי הטארוט - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני.
המיוחד בסיפור השבוע הוא החלום שהצליחה להגשים אישה בודדה דחויה, שמנה שמרגישה לא ראויה ומכוערת. הגברת שפגשתי שקעה במצולות נפשה הכואבת ומשלא נותרה בידיה ברירה אלא להתרומם, החליטה לנער מעל כתפיה את המועקות שנגרמו לה בשל השמנת יתר, לקום ולהפוך את ה"בעיה " לתכלית חייה ומקור פרנסתה.
מדובר באשה כבת ארבעים, אם לשתי בנות יפהפיות ומנומסות שהיא כיום בעלת שלושה בתי עסק הנותנים מענה לכל בעיות ההשמנה. "את מבינה?!" היא משתפת אותי ""אני לקחתי את הבעיה שלי והפכתי אותה לעסק מצליח וכעת אני לא מצליחה לפתור לעצמי את הבעיה. אני מתבוננת בה ושואלת את עצמי כיצד אישה שעברה ניתוח לב פתוח, שוכחת את המתנה שקיבלה ובלהט התפקיד שבו בחרה, שוכחת להבדיל בין העיקר לתפל. בשל התרופות שמצילות את חייה העלתה במשקל, אבל לא זו הייתה הבעיה האמיתית בחייה. הקלפים שלה דיברו על חליפת חיים צמודה שכבר לא התאימה למידותיה. היא בחרה להתגרש, לרזות, לפתוח עסק ולמכור את שיטת ההרזיה שגילתה וחלק ממה שהיא רצתה לייצג. (מטופחת בהגזמה ומאופקת בתנועותיה).
בפנותה אלי קיוותה, שאגלה לה מדוע היא לא מצליחה לרדת במשקל. המראה ששיקפה בבהירות את חייה, הייתה עכורה ונטולת שמחה. היא בחרה גבר שלא עובד. יושב בבית כבר עשר שנים כמו קקטוס בסלון המפואר ומסרב לעבוד או להושיט יד לעזרה. אבא שלו הגיע אליהם לביקור ונגע מינית בבנותיה. ובמקום שהוא יפצה על מעשיו הנלוזים של אביו, החליטה שהוא הקורבן ושמאז עשה אביו מה שעשה הוא במשבר.
לכם אספר שלמעשה היא הזדעזעה ממה שהיה לי לומר לה כששאלתי אותה: "למה את מתעקשת להצדיק בחירה מוטעית שביצעת לפני כל כך הרבה שנים? הרי הוא כבר לא מתאים לך אין ביניכם מאומה. אני לא קוסמת אני רק משקפת לך את חייך. המלכודת שאת ובנותייך לכודות בה היא לא נכונה לכם. אתן מהלכות על ביצים סביב בן זוג שתפס עמדת קורבן. לא מעניק לך ולבנותיך מאומה, חוץ מנוכחות מעיקה. לעיתים מושכים זוגיות בשל הפחד לבצע שינוי וחשש למשוך קלף שמא מגדל שלם יקרוס."
כאן הבהרתי לה שהיא מתבלבלת בין עוגן ריגשי למשקולת מכבידה ומעייפת.
המלצתי לה לשתף את בנותיה ולקבל מהן תמיכה וככה בכוחות משותפים תוכלנה היא ובנותיה לסלק את המועקה בחייהן ולעקור את הקקטוס שישב באמצע הלב של שלושתן.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש