גלגל מזלות-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 17/9/2012 10:35 ● ערב ערב 2568
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
גלגל מזלות-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע - מזל מאזניים


בשבוע הקרוב, יהיה הכוכב מרקורי במזל שלכם, עובדה שמלמדת על כך שיכולת הביטוי הוורבלית שלכם תהיה במיטבה ולכן מומלץ לפתור בעיות תקשורת עם אנשים קרובים.

מאזניים


הימנעו בתקופה הקרובה מהשקעות פיננסיות או ספקולציות כלכליות. זהו זמן לא מתאים להתחלות עסקיות. נסו לשחרר את הלחצים בעיסוק בתחביב כלשהו, כיוון שזה הזמן הטוב ביותר עבורכם לבטא את עצמכם דרך יצירה. ייתכן שעיסוק יתר ברגשות שלכם כרגע מסתיר מכם את היכולת להיות קשובים לרגשותיהם של אחרים ויכול לגרום לחיכוכים. במהלך כל החודש הקרוב, נסו להרבות באירועים חברתיים.

עקרב


התעסקות בענייני הבית תגיע לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח והרבה מאמצים. העובדה שאתם חושבים שאתם צודקים אינה בהכרח נכונה, ולכן ייתכן שתאלצו להתמודד השבוע עם מישהו קרוב. לא מומלץ לכם ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים. השקיעו את מירב המאמצים שלכם בניסיון ליצור לעצמכם יחסי ציבור טובים בעבודה ולרענן יחסים שלאחרונה התרחקתם מהם.

קשת


הימנעו מנסיעות לא דחופות ומיצירת מפגשים חשובים בעבודה. נסו לא להגיב בצורה אימפולסיבית, למרות הדחף לעשות כן. השכן לא נראה לכם? זה לא אומר שאתם צריכים להיות צודקים – העדיפו ולמדו להיות חכמים. הספונטניות שלכם לא תמיד נכונה ותורמת לכם. מבחינה חברתית, זה הזמן לקדם את עצמכם כיוון שנראה שאתם מתחילים לעלות על הדרך הנכונה ומזמנים לכם את האנשים הנכונים.

גדי


עדיף לא להוציא כספים כרגע. היכולת שלכם לקחת החלטות בנושא זה אינה במיטבה כיוון שאתם אינכם אובייקטיבים כלפי האחרים. לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים או פרויקט רווחי חדש. אתם רגישים יותר לחפצים שלכם וקיימת הנטייה להישמר מאחרים בגלל החשדנות הטבעית שלכם. כמו כן, השתדלו להימנע מלבקש דברים שאתם יכולים אולי לסדר בכוחות עצמכם.

דלי


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הקריירה, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע בעבודה ולהראות שיש לכם את היכולות שמצפים מכם להראות. אל תרשו לעצמכם לאבד מהסבלנות הטבעית שלכם, כיוון שעכשיו אתם עומדים למבחן בצורה המאוד משמעותית, ובמידה ותראו שאתם חסרי סבלנות לאחרים, עובדה זו תמנע מכם את הקידום לו אתם חותרים. ייתכן והשבוע יהיו לכם משאי ומתן פוריים בעבודה.

דגים


יש לכם רצון להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים, להחביא את הרגשות שלכם. למרות תחושות אלה מומלץ לכם בכל זאת לתקשר עם אנשים כדי לצאת מהבועה הרגשית שלעיתים מקשה עליכם. כדאי לשמור בסודיות את המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את תוכניותיכם. התעסקות בדברים אזוטריים יכולה להיות מועילה מאוד

טלה


זהו זמן טוב לבדיקה של מטרותיכם בחיים. נסו לראות מאיפה הדברים נובעים והאם באמת כל כך חשוב לכם לעמוד על דעתכם. יש לכם נטייה לרכושנות רגשית ועובדה זו עלולה לסבך אתכם ביחסים עם הקרובים לכם. זהו זמן רגיש בתחום החברתי. מומלץ לא לקחת ללב כל מה שיגידו עליכם בתקופה הקרובה. נראה שאתם נסערים במיוחד בגלל העובדה שאתם חושבים שדורשים מכם דברים שהם מעבר לכוחותיכם.

שור


זהו זמן בו אתם מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים. תיאלצו להתמודד ולהחליט החלטות קשות בעבודה. זהו גם זמן עם החלטות לא פשוטות בתחום הקריירה, כיוון שזו העת הנכונה להחליט לגבי העתיד. ההיבט הנוצר בשבוע הזה בין הרגש לבין ההיגיון גורם לכם לעיתים לצאת קצת מפרופורציה. לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שאפשר ולא הכרחי לימים הבאים.

תאומים


קיים בכם צורך רגשי לברוח ממחויבות למרות שאתם נדרשים לכך על ידי הסביבה. יש איזה חוסר מנוחה שעליכם להתמודד עימו. היכולת שלכם להיפתח לאופקים חדשים טובה. בהקשר לנסיעה ו/או קשרים עם חו"ל בגין פרויקט, תצטרכו להגיע להחלטות ולעמוד בתוצאות. הימנעו מנסיעות לא דחופות ומיצירת מפגשים חשובים בעבודה שאינם הכרחיים עבורכם, כיוון שזהו הזמן המתאים לעריכת חשבונות נפש.

סרטן


ייתכן ותאלצו לטפל בנושאי כספים המעיקים עליכם. עם זאת, לא מומלץ ליזום התחלות חדשות משום סוג. יהיה לכם קל יותר לריב עם אנשים ולכן עליכם להישמר. מומלץ לא להיכנע למצבים שבהם אתם מפעילים על אחרים סחיטה רגשית כיוון שייתכן ותצליחו להשיג את יעדיכם בתחילה, אך בשלב מאוחר יותר, תשאו בתוצאות של התנהגותכם. זהו זמן טוב לעיסוק במיסטיקה ולשחרור לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי.

אריה


אתם נוטים להיות יותר רכושנים וקנאים בקשר למערכות היחסים שלכם. ימים אלה משפיעים על יחסים רגשיים. בני הזוג נוטים לדרוש מכם יותר. יהיו הרבה התדיינויות או משאי ומתן פוטנציאליים. מאחר וונוס מלכת האהבה והיחסים נמצאת במזל שלכם, נראה שתרגישו מאוד אהובים, והצורך שלכם בלתפוס את המקום הראשון ולהיות מחוזרים יגיע למיצוי, והתחושות שלכם יהיו מאוד טובות.

בתולה


יתכן שהעייפות המצטברת אצלכם לא נלקחה בחשבון, ולכן אתם עלולים ליפול למשכב אם לא תשמרו על עצמכם בימים אלו. מאחר ואתם נוטים להיות הרבה יותר ביקורתיים בתקופה הזו, ייתכן והקרובים לכם לא יוכלו לסבול את זה, ועובדה זו עלולה לגרום לחיכוכים או אפילו לגרום להם להרגיש דחויים. מוטב לכם בשלב הזה להשאיר את רגשותיכם לעצמכם. ענייני בריאות עלולים להאפיל על הכל, שימרו על תזונה ועל איזון כללי.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש