היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 19/9/2012 07:32 ● ערב ערב 2568
היכל התרבות

כמה פשוט


פסטיבל העירום של ישראל - פשוט להיות אני
20 - 22 בספטמבר


תמונת כתבה


פסטיבל פשוט – "חייו האמיתיים של אדם, הם הדרך בה הוא מסיר מעליו את השקר שכפו עליו אחרים. חשוף, עירום, טבעי, הוא מי שהינו…" (אושו) = אתם מוכנים להתחדשות?

שלושה ימים של חגיגה בשיא הטבעיות. סדנאות מטריפות עם מנחים חדשים! דרך קצת שונה להתפשט.. מעגלי שירה, צפייה בכוכבים, פיסול בגבס וחימר, מתחם מיוחד לאלה הצריכים דחיפה על מנת 'לקפוץ למים' (להתפשט) ומה עוד? בן ואפרת חוגגים 10 שנים של זוגיות בטקס חתונה טנטרית והם מזמינים את כל הזוגות שרוצים להצטרף אליהם לטקס של איחוד מקודש בין אוהבים.

פסטיבל פשוט הפעם יהיה בסימן אמנות, הגוף שלנו כיצירת אומנות. ציור ופיסול בעירום, אמנות הבישול, אמנות הפיתוי והלחימה, אומנות בחרוזים, אמנות היוגה והתנועה. נתמלא באהבה, המאפשרת לכל אחד ואחת את החופש להתפשט לא רק מבגדים, אלא גם מההתניות החברתיות, מהשיפוט והביקורת, ומכל הכובד המסתתר בתוך מארגי כסות הבגדים. פסטיבל פשוט חוגג את הגוף האמנותי, את עומק הריפוי, את השחרור, את החופש הנמצא בעירום ובשחרור הבושה.
בפסטיבל יהיו חמישה מתחמים שונים של עבודת מודעות, סשנים של אנרגיה גברית ואנרגיה נשית, חיבור ללב ולאומן הפנימי, מסיבות ומוסיקה.

הפסטיבל מיועד לקהל מגוון: לנטוריסטים ותיקים שמחפשים כל הזדמנות להיות חופשיים ממגבלת הבגדים; לחדשים שתמיד חיפשו את המקום וההזדמנות להתפשט; לביישנים אמיצים שמחליטים להעז ולהפתיע את עצמם; לשוחרי למידה עצמית והתפתחות שמבינים שמכל קליפה שמורידים אפשר ללמוד כל כך הרבה; לאוהבי האומנות; לכולנו!
בואו לחוות את מבחר הסדנאות והמדיטציות, לרקוד במסיבות, להשתכשך בבריכה או בבריכת הבוץ, לשבת על הדשא או בצ'אי שופ ולהצטייר בציורי גוף ע"י ציירי גוף מוכשרים.

על סמך ניסיון העבר המוצלח, אנו ממשיכים לדאוג למספר שווה של גברים ונשים בפסטיבל, ולכן לשם הרשמה תצטרכו למצוא גבר או אישה כדי לשמור על האיזון. מלבד הרשמה משותפת אין שום מחויבות הדדית ביניכם! אתם מוזמנים להיכנס לדף ה'פייסבוק 'שלנו כדי להתחיל ליצור קשרים.

התקשרו אלינו 052-4483242 לפרטים נוספים ולכרטיסים או במייל: ashram4you@gmail.com

המלצת ספר


ספר ילדים חדש: "מה מפחיד את הפחד?"

תמונת כתבה


איך אפשר להתמודד עם פחדים? איך להבריח את הפחד ולגרום לו להיעלם? ממה הפחד פוחד? ובעיקר - איך לשנות את היחס אל הפחד?

מה מפחיד את הפחד? מאת תיקי וידס, הוא ספר ילדים מומלץ ומיוחד בנושא הפחד. הוא מעביר בסיפור קולח, מתובל בהומור, גישה אחרת להתמודדות עם פחדים. הספר, שלישי בסדרת ספרי ילדים בנושא רגשות, בהוצאת 'אוריון/וידס הפקות', כולל גם דיסק להאזנה המכיל את כל הסיפור וגם שיר מולחן.

בספר מגלה מיקו, גיבור הסדרה, שלכל אחד ואחת פחד משלו. מיקו בודק ממה הפחד רועד ומפחד ואיך אפשר להתמודד איתו בדרכים שונות. הספר מוקדש לכל הפחדים ולכל המפלצות - אנחנו לא מפחדים מכם.

'טנתא' היא סדרת ספרי ילדים בנושא רגשות. הילדים גיבורי הסדרה מגלים איך להתמודד עם הרגשות ולתעל אותם נכון, כך שלא ישתלטו עליהם. הסיפורים מציגים סיטואציות בחיי הילדים ומתובלים בהומור ובחיוך. הספרים שופעים איורים מרהיבים ומיועדים לילדים וגם לנו המבוגרים. 'מה מפחיד את הפחד?' הוא הספר השלישי בסדרה. ספרים נוספים בסדרה: 'עלבון לא בא בחשבון' ו'לשים את הכעס בקופסה', עוסקים אף הם בהתמודדות עם רגשות.

הסופרת תיקי וידס, נשואה+3, ילידת ירושלים, בוגרת החוג לקולנוע ולטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. תיקי היא בימאית ותסריטאית במקצועה, וזהו ספרה הרביעי. ספרה הראשון היה 'קולות שתמיד איתי' בו תיעדה וידס את ימיה כקשרית בסיני, במלחמת יום הכיפורים.




תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש