פיקאסו - מרכז התוספות וההחלקות

מאת: אביבה דקל ● 19/9/2012 12:36 ● ערב ערב 2568
חולמת על תוספת שיער שתשדרג לך את המראה? ומה על החלקת שיער שתגרום לך להראות טוב יותר ותפתור לך את בעיית הפאנים הנצחיים?. הכנסי ל'פיקאסו' ותני לחיים אלמדוי, מעצב השיער המנוסה, לטפל לך בשיער. את חיים אלמדוי ודאי כולן כבר מכירות. שתים עשרה שנה במספרה בשחמון, שבע עשרה שנים באילת ואין מי שעושה תוספות והחלקות שלא מכירה אותו. שכן אצל חיים מקבלות כולן טיפול מלכותי
פיקאסו - מרכז התוספות וההחלקות

שיטת חיבור שיער בטוחה ובלעדית


"ההתמחות שלנו ב'פיקאסו' היא תוספות והחלקות מהטובות בעולם", מסביר חיים אלמדוי. "השיער בו אני משתמש להארכה ומילוי שיער הוא שיער טבעי ובתולי, ללא עיבוד תעשייתי. זו הסיבה שאינו מחולק ליחידות אלא מגיע בצרור (קוקו) תפוס בגומי. תוך כדי עבודה בהארכה או מילוי שיער אני לוקח קצוות שיער מאותו צרור שיער טבעי ומחבר אותו לשיער הלקוחה על ידי נוזל חיבור מיוחד לשיער טבעי המועשר בתמציות צמחים. נוזל זה בו אני משתמש הוא בלעדי ל'פיקאסו'. החיבור המתקבל הוא עדין מאוד, בדיוק בצבע השיער ואינו נראה לעין. החיבור עמיד בחום ובלחות וכשמגיע הזמן - לאחר כחצי שנה, תלוי בקצב צמיחת השיער של הלקוחה - אני מסיר את החיבור בקלות ובפשטות תוך שמירה מוחלטת על שערה הטבעי של הלקוחה, ומצמיד אותו מחדש לשורש, כך שהלקוחה נהנית מהארכת שיער חדשה לגמרי, כמו בפעם הראשונה. שיטת עבודה זו שלי גורמת ללקוחה ליהנות מחיסכון כספי גדול, שכן לא צריך לשלם שוב עבור תוספת השיער. את התהליך הזה אפשר לבצע מספר פעמים, תוך שימוש באותו צרור שיער. והיות והשיער שאני משתמש בו הוא טבעי ובתולי, הוא נשאר חדש ובריא לאורך זמן".

שיטת חיבור השיער של חיים היא בלעדית ומיוחדת ל'פיקאסו' ויש לה יתרונות עצומים על פני כל השיטות האחרות הנפוצות בשוק.

"בואי ל'פיקאסו' ותראי במו עיניך על איזה סוג של שיער אני מדבר ומה היא שיטת העבודה. אצלנו אין נפילות של תוספות", אומר חיים, "השיער נראה 100% טבעי ומותאם לשיערה של הלקוחה באופן מושלם. אני מזמין כל אחת לבדוק אותנו לפני כל תוספת שהיא מתכננת. לא אחת ולא שתיים מגיעות אלי לקוחות עם תוספות שיער שהבטיחו להן כי הן הטובות בעולם, וכשהן ראו מה אנחנו עושים ב'פיקאסו' ובאיזה סוג שיער אנו משתמשים ביקשו להוריד את התוספת הקיימת ולהתחיל מחדש".

ב'פיקאסו' מתמחים גם בהחלקות שיער ומשתמשים בתכשירים ובהחלקות של החברות המובילות בעולם. החלקות השיער המתבצעות ב'פיקאסו' נעשות אף הן, כמו תוספות השיער, בידיים מקצועיות ובצורה מושלמת.

בואי לשקם את שיערך


נפלת קורבן להחלקה לא מקצועית או לטיפול לא מקצועי אחר בשיער? חיים יסייע בשיקום שיערך.
"מגיעות אלי לקוחות אחרי טיפול במספרות אחרות ואני לא יכול אפילו לנסות לתאר לך באיזה מצב השיער שלהם נמצא", מספר חיים אלמדוי, "החלקת שיער זה לא משחק והנזק העלול להיגרם מחוסר מקצועיות הוא חמור - נשירה, שיער קרוע, שיער מת ומסמורטט - אבל אני מבטיח לכל אשה הסובלת מנזק חמור שנגרם לשיערה שב'פיקאסו' נשקם את שיערה בחומר שיקומי מיוחד המתאים לכל גווני השיער, בין אם הוא בלונדיני או כהה. אחרי הטיפול בחומר שיש ברשותנו, השיער חוזר להיות בריא ושופע. אני מזמין כל אחת שהשיער שלה נראה רע בעיניה או ניזוק מטיפול כימי כגון החלקה, סלסול, הבהרה או כל טיפול אחר שפגע בו -לבוא אלינו ל'פיקאסו' ואנחנו נפתור לה את הבעיה".

ומה לגברים?


"די לקרחת ודי לצלקות אחרי השתלת שיער כושלת.
גם לגברים יש ל'פיקאסו' פתרון לבעיה - הדמית שיער לגברים בשיטות מיקרופיגמנטציה, שיטת מילוי שיער לגברים על ידי החדרת מיקרופיגמנטים לקרקפת, המדמים זקיקי שיער לגבר המעוניין במראה טבעי. החומר בו משתמשים במיקרופיגמנטציה מתאים גם למילוי גבות- אליפציה.

ב'פיקאסו' ימלאו, יסדרו ויתקנו השתלת שיער שאינה מלאה מספיק, או לאחר השתלה כושלת, יעלימו כל צלקת או חתך ויסתירו כל פגם. התוצאה של טיפול זה טבעית ומדהימה. אורך הטיפול משתנה מלקוח ללקוח - לפעמים די בטיפול אחד ולפעמים יש צורך ביותר מטיפול אחד. כך או כך חיים מבטיח שהתוצאה הסופית של מראה טבעי מובטחת. (תדמית)

'פיקאסו' - החלקות, מילוי והארכות שיער
כתובת: מרכז שחמון מול ביה"ס היובל ומול הפארק.
לפגישת ייעוץ חינם צרו קשר עם חיים בטלפון: 054-6292929.
או במספרה 08-6334495 והוא ישמח לפגוש אתכם ולייעץ לכם בכל נושא.
פתוח: ימים א' ג' ד' ה' 09:30-20:00. ביום שישי וביום ב' 09:00-15:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש