מסעדת התזונאית והשף מציגה: מהפכה קולינרית

מאת: אביבה דקל ● 24/9/2012 14:33 ● ערב ערב 2569
שנה וחצי אחרי שנפתחה מסעדת התזונאית והשף החליטו התזונאית מעיין שלוסר ובעלה השף אורי וורצמן לשלב בתפריט שלהם גם מנות בשריות. מי אמר שהבריאות חלבית בלבד?
מסעדת התזונאית והשף מציגה: מהפכה קולינרית

תרגעו, לא לקחו לכם את האוכל שאתם כל כך אוהבים, כמובן שעדיין תוכלו למצוא במסעדת 'התזונאית והשף' את המנות לצמחונים כגון: סלט שרשים, סלט קינואה, פסטות ללא בשר ומוקפץ עם טופו - המנות שהפכו לנכס צאן ברזל של המקום, שלקוחות רבים מגיעים רק כדי ליהנות מהן.
מסעדת 'התזונאית והשף' היא עדיין המקום בו יכולים חולי צליאק, סוכרתיים ואלו הסובלים מלחץ דם גבוה ליהנות ממנות טעימות המותאמות לצרכים המיוחדים שלהם, אבל מזה כחודש, שולבו בתפריט גם מנות בשריות מעולות, לשמחת חובבי הבשר. תמצאו כאן סטייק סינטה, סלמון ברוטב הדרים, פרגית ברוטב סילן לימון ושקדים ועוד, והכל בריא -ללא שומן, ללא טיגון - הכל אפוי או מבושל. המנות הבשריות החדשות הטעימות ששולבו בתפריט המחודש, מוגשות עם הרבה ירק והרבה תוספות בריאות כמו אורז מלא, תפוחי אדמה אפויים והרבה מאוד ירקות. האוכל כמו תמיד, טעים מאוד, נמס בפה ומוגש בצורה מגרה ונאה במסעדה המקסימה.
"לקוחות רבים שלנו שרצו להגיע עם בני הזוג והילדים, התלוננו שאינם יכולים לעשות כך מפני שהילדים רוצים שניצל וצ'יפס והבעלים או הנשים, מעדיפים סטייק, על מזון בריאות צמחוני", מסבירה מעיין את ההחלטה להוסיף מנות בשריות ובריאות לתפריט. "כעת יכולים לבוא כולם בהרכב מלא וכל אחד יכול לאכול בדיוק מה שמתאים לו ומה שהוא אוהב. הילד יקבל שניצל וצ'יפס - אמנם אפויים בתנור ולא מטוגנים - אבל זה עדיין שניצל וצ'יפס שהוא אוהב, אולי אפילו טעים יותר, הבעל יקבל סטייק, אם זה מה שהוא אוהב, ואילו האשה תמשיך להתפנק במנת דג טעימה, מוקפץ עם טופו, או כל מנה טעימה אחרת לבחירתה. כמעט כל אוכל הוא אוכל בריא", מדגישה מעיין התזונאית, "תלוי בצורת הבישול. אצלנו מבשלים בריא. העניין באוכל בריא הוא להפחית בכמויות השומן - אוכל ללא חמאה או מרגרינה, שהאוכל לא ישחה בשמן, אוכל ללא תוספת אבקות מרק ועניין חשוב נוסף הוא, הכמות! גם מאוכל בריא אפשר להשמין. אוכל בריא לא חייב להיות רק טופו וקינואה, כי אם גם דגים, שמאוד מומלץ לאכול לפחות פעמיים בשבוע, פסטות מלאות במגוון רטבים, שקשוקות אליפות, סלטים, שניצל אפוי, קציצות, חזה עוף, סינטה, פרגית, במגוון תוספות בריאות - צ'יפס אפוי, תירס, מג'דרה, אורז מלא, קוסקוס, הרבה ירקות, טחינה. המנות שלנו אומנם בריאות אבל לא התפשרנו על הטעם!"

חוויה של אווירה וטעם


'התזונאית והשף' היא מסעדה שנעים מאד לבלות בה וליהנות בה מארוחה טעימה ובריאה. המקום שקט ונעים - מתאים לפגישות עסקיות, לארוחות רומנטיות וגם לארוחה עם המשפחה. פינה מקסימה שהפכה זה מכבר למקום עליה לרגל לאנשים שאוהבים אוכל טוב ובריא, וכעת הם יכולים להגיע לכאן עם בני זוג או חברים המעדיפים בשר. אם מישהו מתעקש - גם סטייק אנטרקוט הוא יוכל לקבל כאן. התפריט משתנה ומדי יום אפשר ליהנות ממנות חדשות.
איך אומרת מעיין, "בריאות פיזית ונפשית, מתחילה מתזונה נכונה. אם אוכלים נכון - חולים פחות, מרגישים טוב יותר וגם נראים טוב".
כמובן שאפשר גם לתפוס פינה בשעות הצהרים או הערב על כוס יין משובח ומנה טעימה ומזינה, או בירה וצ'יפס שנאפה בתנור ולהעביר שעה נעימה עם בן או בת הזוג במקום שקט ונעים.

מקשיבים ללקוחות


מעין שלוסר היא לא רק תזונאית, היא גם אשה שיודעת להקשיב ולהסיק מסקנות.
- פעמים רבות שמעה מעיין עקרות בית, המתלוננות על כך שהן מנסות לבשל בריא, אבל זה לא יוצא כמו שצריך, לכן הן הגיעו למסקנה שאם זה בריא זה לא טעים. לפיכך החליטה מעיין להרים את הכפפה ולקיים במסעדת 'התזונאית והשף' סדנאות לבישול בריא, בו ילמדו המשתתפות איך מכינים אוכל שהוא בריא, טעים לחיך וגם יפה לעין.
- גם את אלו המתלוננים על משקל עודף שמעה מעיין התזונאית והחליטה לארגן במסעדת 'התזונאית והשף' תוכנית בשם- "לרדת בגדול", תכנית שתמשך כשלושה חדשים (ההשתתפות בתשלום). המשתתפים יקבלו הדרכה, מה להכין לעצמם בבית ואת ארוחת הצהריים יקבלו במסעדה. ירידה במשקל מובטחת לכל המשתתפים בתנאי שידבקו בהוראותיה של התזונאית. המשתתף שיוריד ממשקל גופו יותר מכולם יזכה בפרס.
- תכנית נוספת שיזמו במסעדת 'התזונאית והשף' היא תכנית שקהל היעד שלה הוא ילדי בתי הספר. התכנית מיועדת להקל על אמהות עובדות שרוצות, שהילדים שלהם יאכלו אוכל בריא ומזין. התכנית היא מינוי שבועי לשש ארוחות בסכום של 174 ₪ - המקנה לילד זכות לאכול ארוחת צהריים במסעדה או לקחת את הארוחה הביתה למשך שבוע ימים.
- במקום מתקיימים גם אירועים פרטיים וקייטרינג בהזמנה מראש.
(תדמית).

"התזונאית והשף"
מיקום: רח' האגס 24/8, מרכז האגס שחמון
טלפון: 08-6346212, 054-7809712. פייסבוק - התזונאית והשף
שעות פתיחה: א'-ה' - 12:00-16:00 ו 19:00-22:00, ו' 11:00-15:00
בשרי כשר. משלוחים - יש, טייק אווי - יש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש