ניין ביץ' - החוף שיעשה לך חיים טובים יותר

מאת: אביבה דקל ● 24/9/2012 14:34 ● ערב ערב 2569
חוף הניין ביץ' שנפתח לפני כשנה, כבר הטביע את חותמו באילת והפך, תוך זמן קצר, לחוף המועדף על האילתים. זה העיצוב המיוחד, הקהל הצעיר והאיכותי, המטבח המגוון ובעיקר האווירה שעושים את כל ההבדל
ניין ביץ' - החוף שיעשה לך חיים טובים יותר

תמונת כתבה


חוף הניין ביץ' באילת, הוא אחד מתוך שבעה סניפים הפרוסים ברחבי הארץ הבולטים בעיקר בשל עיצובם המיוחד, האווירה המחשמלת, הקהל הצעיר והאיכותי והמטבח העשיר והמגוון. למי שעדיין לא שמע, בקרוב ייפתח בפארק הקרח בעיר בר - מסעדה נוסף של רשת ניין ביץ', שיתמחה במאכלים אסיאתיים. אחד הסממנים הבולטים בכל סניפי הרשת בארץ וכמובן גם באילת, הם הרהיטים המיובאים מהודו וחיפויי הקיר המגולפים, מעשה ידי אמן.
בילוי מושלם מחייב אוכל מצוין וגם את זה תמצאו בניין ביץ', מגוון מטעמים כשרים, ארוחות בוקר מפנקות ומנות בשריות מיוחדות.
להשלמת חווית הבילוי, מקפידים בחוף הניין ביץ', על המוזיקה המתנגנת במקום, שהיא לכל הדעות מוזיקה משובחת של מיטב האמנים ובמגוון סגנונות.
בימי הקיץ החמים, אפשר ליהנות במקום מבילוי במתחם נעים וממוזג שקירותיו זכוכית ממנו נשקף נוף מרהיב למפרץ אילת. החפצים בבילוי על החוף ולא במתחם הסגור ימצאו כאן מיטות שיזוף, כסאות, ופינות ישיבה מוצללות או שטופות שמש, על שפת הים.
בכל ימות השנה, 7 ימים בשבוע ו- 24 שעות ביממה, מתקיימים אירועים בחוף לכל הגילאים ובכל סגנונות הבילוי, מה שהופך את חוף הניין ביץ' למקום בילוי מושלם לצעירים, מבוגרים וילדים.
שגי אדרעי, מנהל יחסי הציבור והשיווק במקום, שוקד ימים כלילות להפוך לכם את הבילוי בניין ביץ' לבלתי נשכח. בימי ראשון מתקיימת בחוף חגיגה לטינית – ריקודי שורות, למבדה וסלסה, בימי שני ערבי קריוקי, בימי שלישי מפרגן חוף הניין ביץ' לאמנים אילתים ומארח להקות וזמרים מקומיים, בימי חמישי - מסיבת די ג'י ובשישי בצהרים שבת WELCOME - מוסיקה נעימה סולידית ומרגיעה.
אחת לחודש מארח חוף הניין ביץ' אמן או להקה מהשורה הראשונה. בשנה האחרונה הופיעו כבר בניין ביץ' מוש בן ארי, קרולינה, מטבוחה, מרצדס בנד, אמרי דדון ועוד רבים וטובים.
בחוף ניתן לקיים אירועים מכל הסוגים - חינה, חתונות, ימי הולדת, ימי נישואין אירועי חברות וערבי גיבוש.
(תדמית)

לרגל החגים מבצעים מיוחדים:
צ'ייסר מתנה על כל הזמנת בירה - בקבוק יין מתנה בהזמנת פלטת בשרים, המבורגר צ'יפס ובירה
ב -42 ₪ בלבד.
בקניית כריך אנטריקוט או פרגית בירה מהחבית או שתיה קלה חינם
ובנוסף - כל הסלטים
ב -40 ₪ בלבד.
חוף הניין ביץ’
טיילת חוף צפוני (חוף פאפיה לשעבר)
לפרטים:
שרון- 050-2004230,
שני- 054-4882277
פתוח: 24/7
אתר: WWW.9 BEACH.COM

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש