מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 24/9/2012 15:57 ● ערב ערב 2569
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

ללורד אריסטו שלום רב!


לפני שלוש שנים בעלי ואני היינו אצלך, הייתה לנו בעיה עם גיסתי. תודה לאל, היום בזכותך הכל כבר בסדר גמור. עשית לה טיפול נגד עין הרע ותוך חודש ימים הכל בבית חזר לעצמו. אלא שכבדרך אגב אמרת לנו אז, שאתה רואה בעיה עם הבן הקטן שלנו. מאוד התפלאנו כי שי שלנו היה בצבא ביחידה מובחרת, בלימודים הוא הצטיין, הייתה לו חברה מקסימה ולא הצלחנו לחבר את מה שאמרת לנו למציאות, אבל אתה התעקשת שנשמור על הבחור. כשחזרנו הביתה בעלי אמר, שאמנם הרבה פעמים אתה פוגע בול, אבל בעניין של שי קשה לו להבין למה אתה מתכוון. אלא שלצערי צדקת, ולכן אנחנו מבקשים להיפגש אתך כמה שיותר מהר. כמו רבים שמסיימים צבא, גם שי סיים את שירותו ונסע לחו"ל. הוא בחר בדרום אמריקה ונסע לשם עם חבר לחצי שנה, אלא שמאז כבר עברו שנתיים, בהדרגה שמעתי בשיחות הטלפון איתו ששי שונה, אבל אמרתי לעצמי שאני מדמיינת, הילד בחופש, עושה חיים, אבל יום אחד, לפני כשלושה חודשים הודיעו לנו ששי שלנו לקח כמות גדולה של סמים והוא מצוי במצב פסיכוטי קשה בקולומביה ומישהו צריך להגיע אליו מהר.
כן לורד אריסטו, אסון גדול נפל עלינו. שי מאושפז מאז בבית חולים פסיכיאטרי בחדר מבודד. כשהוא רואה אותנו הוא צורח- 'רוצחים' ומשתולל. היום מתברר שלכל אורך הטיול הוא השתמש בסמים, כולל סמים קשים. אנחנו גם יודעים שעוד בתקופת הצבא הוא שתה המון אלכוהול והשתמש לפעמים בחשיש. איך לא ראינו ולא הבחנו בזה? איפה היינו כהורים? איך לא הצלחנו להבין מה עובר עליו ובעצם מי היה מאמין שכך יהיה ביחידה המובחרת בה שרת?
בבקשה תקבל אותנו, אנחנו שבורים ולא יודעים מה מחכה לילד שלנו.
בתודה רחל וציון (שמות בדויים).

רחל וציון היקרים


קיבלתי את שיחת הטלפון הבהולה שלכם ולאחר שנפגשנו אני יכול רק להודות לכם על שהסכמתם שאפרסם את סיפורכם כדי שאתן דוגמא גם להורים אחרים, מה יכול להיות עם ילדיהם בזמן שהם משוכנעים שהכל בסדר איתם.
עם כל הקושי שבדבר, דעו שיש עוד הורים רבים במצבכם וכן, הרבה מבין ההורים שיש להם כאלו ילדים נפלאים ומוצלחים לא יודעים בכלל שהילדים שלהם במצב מסוכן. כולם אומרים- הם צעירים, זה דור אחר, לא יכול להיות שבצה"ל לא יודעים, ואם כן, אז מה כבר יכולים קצת אלכוהול או חשיש לעשות. יש לי לאחרונה הרבה מקרים כאלו ולכן גם יש לי הרבה שיחות עם הורים, שאני כמנהיג רוחני בארץ מרצה לפניהם ופשוט לא תאמינו, רובם מסרבים להאמין שזה המצב. שמיטב ילדינו הם קורבן לסם ועוד יותר גרוע- האלכוהול. לפי הספר הקדוש והתקשור עם הרוח של אבא שלך ציון ואחיך שנהרג בתאונה והופיע לפנינו, אני שומע ששי שרוי במצב פסיכוטי קשה. במשך תקופה ארוכה הוא השתמש בקוקאין בדרום אמריקה, השתמש בפטריות מה שסיבך אצלו עוד יותר את העניינים. אני רואה שתעבור תקופה ארוכה עד שהוא יחזור לעצמו והוא יצטרך טיפול תרופתי קבוע למשך כל חייו. אני לא פסיכיאטר, אבל אני יכול לומר לכם ששי לעולם לא יחזור להיות שי החיל הקרבי המצטיין. בקרב הזה הוא הפסיד לצערי ושום דבר שאעשה לא יוכל לשנות את רוע הגזירה. הפעם, הבן שלכם, במו ידיו, הרס לעצמו את החיים ופגע קשה במוח שלו ונגד זה אין שום טיפול רוחני, רק רפואי יחד עם המון אהבה וסבלנות והרבה תפילות לאל.
מצטער שאין בפי בשורות. יהיה האל עימו ואתכם.
ןאתם הורים יקרים, אל תגידו- לנו זה לא יקרה, היו קשובים למה שקורה עם ילדיכם בבית ומחוצה לו.

שלכם לורד אריסטו
שלכם לורד אריסטו דה סילבר

אפשר למצוא אותי גם בפייסבוק.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש