’אשכרה גריל בר’ הכי טעים שאפשר

מאת: אביבה דקל ● 17/10/2012 14:19 ● ערב ערב 2572
אם בא לכם להתענג על אוכל טוניסאי או מרוקאי אותנטי בניחוחות של פעם, משהו שיחזיר אתכם למטבח של אמא. או אולי מתאים לכם לנעוץ שינים בסטייק טוב או בשווארמה עסיסית - 'אשכרה גריל בר' הוא אשכרה המקום בשבילכם
’אשכרה גריל בר’ הכי טעים שאפשר

תמונת כתבה


על חורבותיה של 'גלרי קפה', פתח יואב פיטוסי בחודש יולי האחרון את המסעדה שלו. מאז נוהרים ל'אשכרה גריל בר' גם כאלה שמכירים את האוכל של יואב פיטוסי וגם אחרים, ששמעו על המסעדה ועל האוכל המוגש בה, כדי ליהנות מאוכל טוב ואווירה נפלאה.

עם הניסיון של פיטוסי לא מתווכחים


יואב פיטוסי הוא יליד אילת ומדרך הטבע מכיר ויודע בדיוק מה האילתים אוהבים לאכול. תוסיפו לזה את העובדה שהוא שף מנוסה מאוד, שבקריירה שלו תחנות קולינריות ידועות ומצליחות, ותבינו שאם הוא אחראי כאן על מה שתקבלו בצלחת אין ספק שהאוכל יהיה מעולה.
פיטוסי גדל בין הסירים של אמא. "בגיל צעיר מאוד ידעתי שמה שאני רוצה לעשות כשאהיה גדול זה להכין את האוכל הכי טעים, להאכיל ולפנק המוני סועדים", הוא מספר.
כשהחליט סופית שהוא רוצה להיות שף, נסע פיטוסי לצרפת, ללמוד שם את תורת האוכל במקום בו מכינים את האוכל הטוב בעולם. כשסיים את לימודיו, חזר לאילת ופתח את חברת הקייטרינג 'סלסה' אותה ניהל ובה בישל משך עשר שנים. לאחר מכן היה שף ומנהל של קייטרינג 'טעמים' משך שלוש שנים. את קייטרינג 'טעמים' עזב כדי לכהן כשף ומנהל תפעולי של רשת מסעדות 'אחלה' במשך חמש שנים. במשך כל הזמן הזה צבר ידע וניסיון רב אותו הוא מיישם היום במסעדה הפרטית שלו- "אשכרה גריל בר".
”אשכרה גריל בר' היא מסעדה שבה האוכל טעים וטרי ובמחירים שווים לכל כיס, ולא פחות חשוב מזה – היא ממוקמת באזור נגיש ונוח, שלא מאלץ את האילתים לנדוד לאזור המלונות ולחפש בנרות מקום חניה כדי לאכול במסעדה.
המסעדה מעוצבת בסגנון מודרני, בצבעי אדום ושחור, היא יפהפייה, ממוזגת, נקייה ונעימה מאוד ושוררת בה אווירה של יוקרה. אם אתה מחפש פרטיות, יש בה גם חדר V.I.P בו אפשר לחגוג אירועים של עד שנים עשר איש בפרטיות מוחלטת – מקום מקסים, מתאים לימי הולדת, ימי נישואין ואירועים פרטיים אחרים.

מה בתפריט?


המיוחדים של 'אשכרה גריל בר' הם התבשילים הביתיים של המטבח המרוקאי והטוניסאי כמו קוסקוס טוניסאי, מפרום, בשר ראש ובימי שישי חריימה, ועוד הרבה דברים טובים. כמו כן, מכינים כאן בכל יום 12סוגי סלטים טריים, וכל הטוב הזה מוגש לכם עם 'פרנה' – פיתה מרוקאית מסורתית עבה, רכה וריחנית - המגיעה לשולחנכם חמה וטרייה הישר מהתנור.
את כל התבשילים הביתיים המוכנים בטעמים מסורתיים שאתם ללא ספק מתגעגעים אליהם, ניתן לקנות במקום לפי משקל ולקחת הביתה. אפשר גם להזמין מראש תבשילים לפי בחירתכם בכמות הרצויה לכם והאוכל יחכה לכם מוכן וארוז בדיוק לשעה שהזמנתם אותו.
מומחיות נוספת של 'אשכרה' היא בשרים על האש. מנת הדגל שלה הוא סטיק אנטרקוט 'פידלופ' על גריל פחמים. אנטרקוט שהוא, כפי שהסביר לי השף יואב פיטוסי, נתח הבשר המשובח ביותר בשוק, ולא בכל מסעדה אפשר למצוא אותו. עוד בתפריט: מבחר שיפודים של פרגיות, פילה בקר, שישליק, קבב כבש, קציצות קבב ועוד.
צוות המסעדה מקצועי, מיומן, מוכשר ואדיב, והשירות הוא מעל ומעבר, שכן תודעת השירות טבועה ביואב פיטוסי והוא עושה הכל כדי שאנשים המבקרים במסעדה שלו יקבלו את השירות הטוב ביותר וייהנו.
'אשכרה גריל בר' היא מסעדה שתענוג לשבת בה, תענוג ליהנות בה מאוכל טעים, ועוד יותר טוב לדעת שאפשר לצאת מהמסעדה אחרי ארוחה מצוינת בלי צורך לרוץ לבנק ולקחת משכנתא.

ואם אתם קוראים את השורות האלו והפה מתמלא לכם בריר, אתם צודקים בהחלט! תנו קפיצה ל'אשכרה' שם מחכה לכם חגיגה אמיתית של ריחות וטעמים.


'אשכרה גריל בר’
המלאכה 18 א.ת. אילת (מתחת למועדון ה'ויו')
פתוח: ימים א'-ה' 11:00-23:00,יום שישי 11:00-16:00, שבת סגור
טלפון: 08-6587444
המסעדה כשרה בהשגחת רבנות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש