טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 18/10/2012 08:52 ● ערב ערב 2572
רחל ארז
טארוט

סיפור אמיתי - מחדר עבודתה של קוראת בקלפים. הכוונה ויעוץ על פי מסרים וידע רוחני.
הבחור הבלונדיני בעל המראה של גולש גלים חלקלק כמו תער. זו הייתה שיחה קצרצרה - "אני רוצה לבוא אליך עכשיו", הוא פסק.
נפגשנו. התחלתי לטרוף את הקלפים. כמה מזל יכול להיות לבן אדם, מה שהקלפים שלו סיפרו לי היה בלתי סביר, או שמא בלתי הגיוני, אך בעיקר בלתי חוקי.
הבחור בשנות הארבעים לחייו, חי בביגמיה מוחלטת. הוא מנהל חיים כפולים מעל עשור. חי עם אשתו וילדיו בקצה אחד, ובקצה השני, חי לו חיי משפחה רגילים עם אישה נוספת ושתי בנות. וזה עוד לא הקטע המפתיע, הקלפים שלו סיפרו לי כמה הוא יכול להיות דואג תומך ומסייע מצד אחד, ומאידך האדם קרימינל במבנה אישיותו. המומחיות שלו היא "עקיצות" בלשוננו. "בכל מקום שאתה מגיע אליו אתה מבצע עקיצה גדולה ולא נתפס", פניתי אליו, "אני רואה לפחות שלושה מקומות בעולם שחיית בהם, ויצאת משם עם הרבה כסף גנוב מבלי שנתפסת".
"זה נכון", הוא מהנהן בראשו ומאשר, ספק בחיוך עם מבט שועלי. עד לרגע זה בעצם הוא רק הקשיב לדברי מבלי להגיב כלל.
"תביני רחל, אני צריך לפרנס כמה משפחות, אני אישית לא צריך כסף, אבל האנשים בחיי צריכים אותי. אני זה שדואג לאחיותיי, להוריי, לנשותיי וילדיי, אז איך את חושבת שאני יכול לנטוש אותם? תביני- הם התרגלו שיש להם אותי".
יש להבין קוראים יקרים, אדם מגיע אלי בכדי שאומר לו ממה עליו להישמר, או למה כדאי לו להיצמד ומה שאני ראיתי בקלפיו נוגד את החוקיות לה אנו מורגלים. הבן אדם עם מזל אדיר. הוא לא נתפס אף פעם ואני גם לא רואה שייתפס.
הוא חי עם שתי נשים שמסכימות עם כל מה שהוא עושה או לא עושה, אוהבות את הבחור ללא תנאי ולא שואלות שאלות. הוא מבצע עקיצות בקנה מידה גדולים, החוק לא מחפש אותו, אין לו משפטים, לרגע חשבתי שאולי אשאל אותו שוב לשמו. הכל אמיתי וכלום לא.
"ידוע לך כמה מזליסט אתה?", שאלתי, והוא חייך כשקם, לחץ את ידי, ואמר- "באתי אלייך, כיוון שאת לא זוכרת כלום אחרי שיוצאים ממך"...
"זה נכון", השבתי לו. "אתה מעולם לא באת, ואני לא פגשתי אותך אף פעם", סיכמנו את הפגישה בחיוך.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש