MICHEL MAYER כרטיס הכניסה לעולם העסקים

מאת: אביבה דקל ● 14/11/2012 13:49 ● ערב ערב 2576
שמו של בית הספר למקצועות היופי- 'מישל מאייר' כבר הולך לפניו. זה השילוב המנצח בין נושאי לימוד נדרשים בשוק, מורים מקצועיים, אווירה מהנה, וליווי התלמידים לאורך כל הדרך, משלב ההתלבטות, דרך שלבי הלימוד ועד תחילת החיים העסקיים אחרי. אז מה הפלא שנשים רבות בעיר מצביעות ברגליים בעד ומגיעות ללמוד בבית הספר 'מישל מאייר'
MICHEL MAYER כרטיס הכניסה לעולם העסקים

בית הספר למקצועות היופי 'מישל מאייר' החל פעילותו באילת במרץ 2011 ומתמחה בהעברת קורסים בכל מקצועות היופי: קוסמטיקה רפואית, איפור מקצועי, ספרות נשים וגברים, פדיקור רפואי ובניית ציפורניים. כל הקורסים בבית הספר 'מישל מאייר' מוכרים מטעם משרד העבודה, מה שאומר- קבלת תעודת הסמכה במקצוע הנלמד. בית הספר 'מישל מאייר' מוכר גם כפיקדון לחיילים משוחררים, מוכר בביטוח לאומי, מוכר מטעם משרד העבודה ומוכר על ידי משרד הקליטה.
בבית הספר תמצאו גם קורסים המיועדים להשלמת המקצועות: איפור קבוע, עיצוב גבות, שזירת ריסים ושעווה. בית הספר דואג באופן קבוע להביא לאילת השתלמויות בכל התחומים על מנת לשדרג ולעדכן את העובדים במקצועות היופי באילת בכל החידושים הקיימים בארץ מבלי צורך לטוס למרכז.

מקצועיות לפני הכל


הקורס הארוך ביותר בבית הספר 'מישל מאייר' הוא קורס קוסמטיקה רפואית הנמשך כשנה. מעבר ללימודי הקוסמטיקה, כולל הקורס הרצאות מרופאים והשתלמויות של כל החברות המובילות בתחום: הולילנד, כריסטינה, ביופור ועוד. בהשתלמויות אלה מקבלות התלמידות מידע על תכשירים חדשים ומתעדכנות. הקורסים לאיפור מקצועי וספרות נמשכים בין ששה לשבעה חודשים. גם במקרה הזה דואג בית הספר להוריד לאילת את המומחים בתחום בארץ, להרצאות והכשרה מקצועית.
את הקורס לקוסמטיקה רפואית מעבירה מיכל זוארץ חזות, בת אילת, המתגוררת כיום בראש העין. מיכל, בעלת תעודת הוראה כללית של משרד החינוך, משהחליטה לעשות הסבה לקוסמטיקה למדה סייעות לפלסטיקה באיטליה. כיום יש לה מכונים בירושלים ובאילת בהם היא מטפלת בלקוחות המגיעות אליה מכל הארץ. "אני מומחית בהסרת יבלות מעור הפנים, ומבצעת פילינגים עמוקים ברמות הקרובות לאלו המבוצעים במכון פלסטי, ואני מעבירה גם קורסים קצרים והשתלמויות לבעלות מקצוע בתחום". מיכל הינה מורה ומפקחת ובוחנת למקצועות הקוסמטיקה מטעם התמ"ת.
כשאווה ואסנת פתחו את בית הספר למקצועות היופי, נרתמה מיכל להעביר בבית הספר את הקורס בקוסמטיקה רפואית אותו היא מלמדת פעמיים בשבוע כמו גם השתלמויות וקורסים קצרים. "אני גם מלמדת נושאים כמו פרמקולוגיה וביוכימיה, ובין היתר מלמדת בקורסים שאני מעבירה ברמות הכי גבוהות שקיימות בארץ ובעולם את נושא הרכבי תכשירים והשפעתם על העור. הבנות שלומדות בקורסים בבית הספר 'מישל מאייר' חוסכות אלפי שקלים אותם היו נאלצות לשלם אילו למדו בצפון או במכללות לקוסמטיקה פרא רפואית". לדברי מיכל, הרמה הגבוהה הנלמדת בבית הספר 'מיכל מאייר' קוצרת שבחים. כך למשל, המפקחת הארצית לקוסמטיקה שביקרה בבית הספר ציינה כי "הבנות מקצועיות ביותר ומוכנות להיקלט בשוק העבודה כקוסמטיקאיות רפואיות מהדרגה המקצועית ביותר, מראה המון נכונות לתת את המיטב לתלמידות, ומתייחס ברצינות ובאדיבות לצרכים של התלמידות ושלי".
לשלב לימודים והנאה
בביקורי בבית הספר 'מישל מאיר' פגשתי את תלמידות הקורס לקוסמטיקה רפואית שעומדות לסיים בעוד כשלושה שבועות את הקורס אחרי שנה של לימודים אינטנסיביים. 15 תלמידות המעומדות לקבל תעודת מקצוע לקוסמטיקה רפואית של משרד העבודה ותעודה בינלאומית של 'מישל מאייר'. רוב הבנות עובדות בתחום היופי כבר שנים . פגשתי אותן בעת טפולים במסגרת העבודה המעשית, מטפלות בלקוחות שמקבלות בבית הספר 'מישל מאייר', טיפולים ברמה גבוהה ןבמחירים סבירים בהשגחתה של המורה מיכל חזות.
מירי בת 52 מספרת: "אני עובדת כפדיקוריסטית רפואית וקוסמטיקאית מזה חמש עשרה שנים. בחרתי להרחיב ידע במקצוע הקוסמטיקה הרפואית,. לפני שבחרתי באיזה בית ספר אלמד הסתובבתי, התעניינתי, שאלתי והשוויתי והחלטתי ש'מישל מאייר' הוא המתאים והטוב ביותר, הן מבחינת הרמה הגבוהה של הקורס והמרצים, והן מבחינת ההשתלמויות שמקנות לנו ידע רב".
איה שאוריקי בת 55, עובדת בקוסמטיקה מזה כשנה והחליטה להתמקצע בקוסמטיקה רפואית בנוסף למקצוע העכשווי בו היא עוסקת מזה זמן רב- מטפלת רב תחומית, מעסה ורפלקסולוגית. " החלטתי לשלב בקליניקה שלי גם את נושא הקוסמטיקה הרפואית. בחרתי בבית הספר 'מישל מאייר' שכן את מיכל חזות, המורה, אני מכירה מקורס האיפור קבוע שעשיתי אצלה. אני סומכת על מקצועיותה ואוהבת את הדרך בה היא מלמדת. ידעתי גם שרק בבית הספר הזה אוכל להתמחות בטפולי אנטי אייג'ינג ובאמצעותם לעזור לנשות אילת לשפר את מראן ולשקם את נזקי השמש שנגרמו לעורן במשך השנים. הצטרפתי לקורס בידיעה שאחרי שאסיים את לימודי אקבל תעודה של קוסמטיקאית רפואית מדופלמת ואוכל לטפל בנשות אילת בתכשירי אנטי אייג'ינג".
לילך מיודק (41), דיילת יופי במקצועה, החליטה ללמוד ולהתמקצע בקוסמטיקה רפואית: "אני מתעתדת לפתוח בקרוב קליניקה משלי ולעסוק בלעדית במקצוע הזה. אני מאמינה שבהמשך אשלב מקצועות יופי נוספים. זה משהו שתמיד אהבתי ואני מרגישה שזה הדבר שהייתי צריכה לבחור בו כמקצוע כבר לפני זמן רב. בחרתי בבית הספר 'מישל מאייר' אחרי שבדקתי והשוויתי עם בתי ספר אחרים. אני גם מכירה את מיכל חזות שמעבירה את הקורס ויודעת שהיא מורה מעולה. הלימודים הם ברמה מאד גבוהה. למדנו אנטומיה, פיזיולוגיה, דרמטולוגיה, עזרה ראשונה וכל המרצים הם מעולים".
ויולט ברייטמן, הגיעה מבוליביה לפני שלוש שנים כתושבת חוזרת. "תמיד ידעתי שישראל תופשת מקום מתקדם בשוק הקוסמטיקה, בתכשירים, במכשור וגם במחקר. בבוליביה הייתי בעלת מכון משלי ועבדתי שנים במקצוע, הקורס לקוסמטיקה רפואית ב'מישל מאייר' תרם הרבה מאד לידע שלי וגם פגשתי כאן חברות רבות. האווירה מצוינת ונעימה ומעל הכל מקצועית מאוד. מנהלות בית הספר אסנת, אוה ורות יוצאות מהכלל בגישתן האנושית והמקצועית. אסרטיביות ופרודוקטיביות במציאת פתרונות לתלמידות בכל בעיה שהן נתקלות בה. אני מתכוונת לשלב את הקוסמטיקה הרפואית במקצועות שבהן אני עוסקת שנים – פדיקור רפואי, מניקור, שעווה, עיצוב גבות ואיפור קבוע ".
עוד פגשתי את התלמידות אולגה ברסוטסקי, גורביץ אנה, אירינה טבס, אירנה טרסטין, כהן סיוון, לוגסי לינור,נטליה מיכאלוב,אירנה ונטליה קונסטנטינוב קרביץ מרגריטה, כולן, ללא ספק, יהיו הדור הבא של הקוסמטיקאיות באילת.

MICHEL MAYER בית ספר בינלאומי למקצועות היופי
מיקום: שער העיר בית ארז
טלפון: 08-6374442 פקס: 08-6485060
אסנת 054-3037030 אווה 052-2562567 וגם בפייסבוק


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש