מוזס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 19/12/2012 08:33 ● ערב ערב 2581
בואו להנות מחוויה קולינארית ייחודית ב'מוזס' - מטבח אמריקאי עדכני באווירה מדהימה
מוזס

תמונת כתבה
צילום: נטף דהן


רשת 'מוזס' (רשת המבורגרים ישראלית מצליחה) נוסדה לפני תשע שנים בתל אביב. מאז ועד היום נוספו אליה עוד ששה סניפים, כשהאחרון בהם – הוא כמובן הסניף האילתי הממוקם בטיילת מלון 'דן', סניף המלווה אותנו כבר שנה וחצי של טעמים שכיף לחזור אליהם שוב ושוב.

השילוב המיוחד של עיצוב חדשני, תפריט איכותי וים סוף הוא שעושה את 'מוזס אילת' לחוויה בלתי נשכחת.
מסעדת מוזס אילת Moses Eilat אינה מביישת את אחיותיה הצפוניות באיכות הבשרים המוצעים בתפריט. מנת הדגל של מוזס היא 'הארטבורגר', ההמבורגר המפורסם של 'מוזס'.

ואם באוכל עסקינן, אז הרשו לי לתת לכם טעימה מהתפריט העשיר והמגוון של המסעדה.
במנות הפתיחה, תוכלו להנות ממבחר מנות בשריות, חלביות וגם פירות ים, ביניהן: הקסדיה של מוזס - גבינות נמסות, בצל חרוך וצ'יפוטלי עם שמנת חמוצה ופלפלים מתוקים, קלמרי פריך - איולי לימונים ושום וכנפי עוף בסגנון באפלו - חריפות! ולאוהבי הסלטים, מחכה בין היתר – סלט מוזס קלאסי - חסה אייסברג, צנונית, בצל ירוק, בצל סגול, בויניגרט חומץ יין לבן.
בעיקריות: קאדילק אנטרקוט – עם חמאת וורמונט, צ'יקן פאיטס -חזה עוף בסגנון מקסיקני מוגש עם גוואקמולי, סלסת פיקו דה גאיו, שמנת חמוצה וטורטיות. בין מבחר ההמבורגרים תמצאו : מוזס ארט בורגר - 250 גרם מתכון קפדני בן שלושה דורות מחלקים נבחרים של בקר, עגל וכבש בקיצוץ גס עם קטשופ פלפלים ביתי וגם המבורגר צמחוני - מיזורי בורגר - בורגר 100% צמחוני, טופו, עדשים,פטריות ואגוזי מלך עם סלסת עגבניות ושקדים מעוטר בנבטי חמניה.
בא לכם משהו מיוחד? למה שלא תנסו את תפרטי המיוחדים הכולל בין היתר: המבורגר חובק עולם - טקס מקס בורגר - 200 גרם של המבורגר בקר קלאסי המוגש בלחמניית שמרים עם פריחולס, גוואקמולי, מיונז ובצל סגול, או אולי יאסו בורגר יווני - תערובת בקר וכבש עם תבלין בהרט. מוגש עם חסה, עגבנייה, בצל סגול וציזיקי יווני אמיתי?
לצד המנות, תיתקלו בכיף בתוספות מעניינות כדוגמת: שבבי בצל מטוגן, טוגני מוזס.

תמונת כתבה
צילום: נטף דהן


המסעדה מתהדרת בבר משקאות עשיר ואיכותי ביותר – נסו אותם!

במסעדה תמצאו גם ארוחות עסקיות, תפריט לילה במחירים מדהימים, וכן קינוחים שווים ועוד לא אמרנו מילה על תפריט הילדים, להם דואגים במוזס לא רק בארוחה, אלא גם בפעילות יצירתית: הארט של מוזס – תחרות ציורי ילדים עם פרסים.

הצטרפו עוד היום למועדון החברים ותזכו בהטבות.

תמונת כתבה
צילום: נטף דהן


'מוזס אילת', הים 4, טיילת מלון 'דן', שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-0400. טלפון להזמנת מקום ומשלוחים: 9449*. חפשו אותנו באתר הביתmosesrest.co.il , משלוחים גם דרך ה'פייסבוק' והסמארטפון.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש