אנה לוגבינסקי – סטודיו לאיפור מקצועי וטיפולי יופי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 19/12/2012 08:35 ● ערב ערב 2581
בואו להתמכר לכל טיפולי היופי המקצועיים במקום אחד – המכון המתקדם והגדול של אנה לוגבינסקי.
אנה לוגבינסקי – סטודיו לאיפור מקצועי וטיפולי יופי

תמונת כתבה


תמונת כתבה


בוקר יום שני, אני מגיעה למכון היופי של אנה לוגבינסקי. כבר בכניסה, אפשר לחוש באווירה הנעימה שמצפה לי בפנים. הסטודיו מעוצב בצבעי שחור ולבן, נקי ואסתטי, עם ריח מאסק באוויר, והכל חדש חדש, פשוט תענוג. אנה לוקחת אותי לסיבוב במכון היופי הגדול, הכולל כמה חדרי טיפולים מרווחים, בהם ציוד מתקדם, אווירה נעימה, אינטימית, ואני כבר חושבת על הטיפול הבא שאני רוצה לעשות – בדיוק במכון הזה של אנה..

אנה לוגבינסקי בתחום האיפור מאז ומתמיד. היא בעלת ותק ונסיון של שש שנים בתחום, ביניהן עבודה ב- MAC במשך שלוש שנים וכן לימודים בבתי ספר הנחשבים בארץ בתחום האיפור המקצועי. לפני שבעה חודשים, פתחה אנה את המכון המקסים הזה והכניסה אליו את כל החידושים בתחום היופי.

במכון מאפרת אנה איפור כלות וערב (היא גם תגיע עד ביתכם/בית המלון) וכן מעבירה סדנאות והדרכות איפור. במכון תוכלו לקבל טיפולי הסרת שיער לצמיתות במכשיר ה- IPL , מכשיר בין המתקדמים בתחום שעובד בשיטת NCPL – ללא מגע ישיר עם העור, ללא תופעות לוואי וללא כוויות, ויש גם מבצע – הסרת שיער מכל הגוף במכשיר ה- IPL – ב- 3,900 ₪ בלבד. במקום גם אפשרות להסרת שיער מהגוף בשעווה.

בחדר טיפולים אחר, תמצאו את מקלחון השיזוף בעמידה עם מוצרי השיזוף המתקדמים, שהוא פעיל במיוחד עכשיו, בעונת החורף, בה אנו נחשפים פחות לשמש, ויש אפילו מבצע – מנוי שיזוף הכולל 12 כניסות – ב- 280 ₪ בלבד. רוצים להשתזף בבית? לאנה הפתרונות: ספריי שיזוף ביתי מקצועי.

טיפולי יופי נוספים בחדרים נפרדים במקום: פדיקור מקצועי רגיל ורפואי, מניקור, בניית ציפורניים, עיצוב גבות, שזירת ריסים, טיפולי קוסמטיקה רפואית מקצועיים – כל סוגי טיפולי הפנים ועוד.

במכון תוכלו לרכוש מברשות מקצועיות מליין המברשות האישי של אנה, כמו כן – מוצרי קוסמטיקה מובילים של חברות 'קריסטינה', 'אנה לוטן', 'הולילנד', 'עופרה' ועוד.

את כל הטיפולים הללו תקבלו מידיהם של אנשי הצוות המקצועיים, בעלי שנות נסיון רבות בתחומם, במחירים טובים, עם יחס אישי ובאווירה נעימה ואינטימית. צוות המקום משתלם חדשות לבקרים בכל החידושים הטכנולוגיים בתחום עבודתם. למקום כמובן רשיון של משרד הבריאות.
בקרוב... ייכנס למכון כיסא ספא מפנק לפדיקור – גם מסאז' וגם ג'קוזי לרגליים תוך כדי טיפול.

מכון היופי של אנה לוגבינסקי, מרכז עברונה (החניה מאחור – צמוד ל'ידי זהב'), שעות פתיחה: א'-ה' 9:00-21:00, יום שישי 9:00-13:00, טל' 08-6636355, 054-7648003. חפשו את אנה באינטרנט: www.annalogvinski.co.il ובפייסבוק – אנה לוגבינסקי.




תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש