היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 19/12/2012 13:24 ● ערב ערב 2581
היכל התרבות

קצרים


הורים, ילדים ומה שביניהם

תמונת כתבה


מפגש שני "הורות חכמה, למה קשה להורים להציב גבולות?"
מנחה: הרצל כחלון – מטפל משפחתי וזוגי.
קבלת פנים בשעה 20:30, המפגש יחל בשעה 21:00.
כניסה: 35 ₪ יחיד, 50 ₪ זוגי.
יום א', י' טבת, 23.12.12, בשעה 20:30 במתנ"ס 'שחמון'.


תיאטרון ה'מדיטק' מציג: הצגה לקטנטנים
'פרפרים בבטן"


תמונת כתבה


הצגת יחיד מלאה קסם וללא מילים, המשלבת מוסיקה,
וידאו ארט, אנימציה, בובות וצלליות.
הצגה שניה - בשעה 17:30
מס' המקומות מוגבל, רצוי מאוד לרכוש כרטיסים מראש.
מתאים לגילאי 3-6.
יום ב', י"א טבת, 24.12.12, בשעה 16:30, בספריה העירונית.

שעת סיפור לגילאי 4-7
איך זרחה לי השמש באוניה "שלום" / נעמי שמר
מהומה בחווה / רינת מצליח
מספרת: צביה משה
כניסה: 10 ₪.
יום ג', י"ב טבת, 25.12.12, בשעה 17:00, בספריה העירונית.

המלצת ספר
הידעונית/ פיליפה גריגורי

בהוצאת 'אופוס'

אליס היא נערה רכה בשנים המצטרפת למנזר כדי לברוח מחייה על אדמות הבור עם אמה המאמצת מוראק, הידעונית המקומית, חיי עוני מרוד ונידוי חברתי. אולם, עד מהרה היא נזרקת שוב אל עולמה הקודם, לאחר שעושי דברו של המלך הנרי השמיני מעלים באש את קודש הקודשים שלה. היא נקראת אל הטירה כדי להיות לבלרית של לורד זקן ומתאהבת עד כלות בבנו הוגו, הנשוי לקתרין. תשוקתה מובילה אותה לייאוש, והיא מזמנת את הכוחות המסוכנים ביותר שמוראק הנחילה לה, אבל עד מהרה מתחיל משולש התשוקה בין אליס, הוגו וקתרין להתפוצץ ומטיל אותם אל מחוזות מיניים לא מוכרים. הכישוף שזימנה אליה אליס מקבל חיים משלו, ואלה יוצאים מכלל שליטה באורח מחריד והרסני. האם היא מכשפה? אם כפירה סופה שריפה על המוקד וכישוף סופו תלייה, אליס נמצאת בסכנת מוות, והיא פוסעת בנתיב מסוכן בין אמונתה ובין כוחה הנשי.

לקראת פסטיבל
פסטיבל ג'אז בים האדום חורף 2013

תמונת כתבה
בתמונה: 'מושן טריו' מפולין


מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום תתקיים השנה במגוון אולמות בבתי המלון באילת ותכלול מופעים,כיתות אמן , בר ג'אז וג'אם סשן לילי. ג'אז חם בחורף


פסטיבל 'ג'אז חורף בים האדום' יתקיים זו השנה השלישית ברציפות.
אלפי המבקרים אשר פקדו את הפסטיבל במתכונת החורף שלו בשנתיים האחרונות נהנו משלושה ימים של אווירה ייחודית, מוסיקה משובחת ומופעי ג'אז ייחודיים והתחברו לפסטיבל החורף שהופך למסורת סוחפת וחמימה במיוחד המצטרפת למסורת פסטיבל ג'אז בים האדום הוותיק המתקיים בקיץ .

'ג'אז חורף בים האדום' מנוהל אמנותית על ידי דובי לנץ, איש הרדיו הוותיק, עורך, מגיש, כותב ומומחה בינלאומי למוסיקת עולם אשר במשך 15 שנה שימש ראש מחלקת המוסיקה של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל ומזה שלושה עשורים שהוא עורך ומגיש את התוכנית 'הכל זורם' המוקדשת למוסיקת עולם ולג'אז.
לנץ אסף מכל קצוות תבל הרכבים משובחים וחיבורים ייחודיים לפסטיבל זה ושילב גם השנה סגנונות והשפעות שונים בין ענקי סצנת הג'אז בעולם לבין מוסיקאים ויוצרים ישראלים. הרכבים מהארץ ומחו"ל ישתתפו השנה בפסטיבל ויקיימו מופעים מוסיקליים חווייתיים לאורך שלושת ימי הפסטיבל.

דובי לנץ :
"לפי דעתי כבר אפשר לכנות את פסטיבל ג'אז חורף בים האדום המתקיים זו השנה השלישית כמסורת. במהלך השנתיים האחרונות, גיליתי שלפסטיבל הזה יש קהל מדהים שבא עם ראש פתוח ואוזניים פעורות לרווחה כדי לספוג מוסיקה טובה, צלילים מוכרים מן העבר וכאלה שעצם המפגש החדש עימם מרחיבים את הלב ומעצימים את הנפש.
גם במהדורה הזו דאגתי לשלב מוכר וחדשני, ג'אז טהור ומוסיקה הנוגעת בג'אז, וכך נאסף מקבץ מגוון ביותר של אמנים: שלישיית הגיטריסט האמריקאי סטנלי ג'ורדן, נגן החצוצרה אריק טרופז, שלישיית האקורדיוניסטים המטורפת מושן טריו מפולין, שיתוף פעולה ברזילאי-ישראלי בהנהגת הפסנתרן בנג'מין טאובקין ולצידם שלושה דובדבנים ישראליים – מאיה בלזיצמן והצ'לו שלה, רביעיית הסקסופוניסט עמית פרידמן והפרויקט החדש של נגן כלי ההקשה איתמר דוארי".

מסורת הג'אמים המפורסמת של הפסטיבל נמשכת, מדי לילה יתקיימו ב'מאנקיז בר' מופעי ג'אם בהשתתפות אמני הפסטיבל הפתוחים לקהל הרחב וכמו כן יתקיימו כיתות אמן באולם 'צ'אפלין' בישרוטל 'רויאל ביץ''.

חמישי - שבת, 17-19 לינואר, www.redseajazzeilat.com .
כרטיסים: מופעים ועוד 08-6370004.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש