היכל היופי של בת-יה

מאת: אביבה דקל ● 30/1/2013 11:14 ● ערב ערב 2587
בביתה שברחוב דפדוף, פתחה בתיה מנצור את היכל היופי שלה. אם אתם מחפשים מקום טוב ליהנות בו מטיפולי יופי וטיפוח באווירה אינטימית ורגועה - "היכל היופי של בת-יה" הוא המקום בשבילכם.
היכל היופי של בת-יה

בתיה, קוסמטיקאית בהכשרתה, ראתה את הצורך ההולך וגובר של הנשים ליעילות בטיפוח. כל אישה מכירה את הבעיה שעד שסוף סוף יש לה שעה פנויה לעצמה, היא צריכה לבחור האם תלך לעשות ציפורניים או גבות. אנשים טועים לחשוב שהמשאב החסר הוא כסף, אבל כל אמא יודעת שהדבר לו היא הכי זקוקה הוא זמן. "החלטתי לפתוח קליניקה שתיתן מענה בדיוק לבעיה זו", אומרת בתיה, "אפשר להגיע אלי ולקבל את כל טיפולי היופי בלי לבזבז זמן ולרוץ מקוסמטיקאית לבונת ציפורניים, למאפרת וכן הלאה, הכל בנוחות, ברוגע ובנעימות. ריכוז כל הפעולות במקום אחד מאפשר לי להציע ללקוחותיי חבילות מחיר אטרקטיביות".
כדי להעניק ללקוחותיה את הפתרון, לא רק השלם ביותר, אלא גם המקצועי ביותר, התמחתה בתיה במהלך השנים האחרונות בבית הספר המוביל 'מישל מאייר' בעיר בשלל תחומי הטיפוח ביניהם: איפור קבוע, עיצוב גבות, פדיקור רפואי ומניקור, בניית ציפורניים בכל השיטות והסרת שיער בשעווה טבעית.

לקראת אירועים כמו בת מצווה ואירועים אחרים, אפשר לקבל אצלה פינוקים ושלל טיפולי טיפוח כמו: תסרוקת, איפור, מניקור, בניית ציפורניים ועוד. בתיה תאפר, תסרק ותייפה את כלת בת המצווה ואת כל בנות המשפחה שירצו להצטרף לחגיגה, ותכין אותן לקראת האירוע כדי שתהיינה זוהרות יותר מתמיד ביום המיוחד הזה.

בתיה מצהירה כי בכוונתה להמשיך ולהתמקצע, ולהביא לקליניקה כל תחום אותו יבקשו לקוחותיה. "אצלי שירות ומקצועיות הם לב העניין", היא אומרת. בהתאם לכך, בתיה בנתה קליניקה מדהימה בצמוד לביתה. הקליניקה מופרדת לחלוטין מהבית ומאפשרת ללקוחות לקחת פסק זמן של שקט ושלווה ולהתמסר לטיפול המפנק שלה. (תדמית)

הטיפ של בת-יה לציפורניים יפות יותר


אם את לא מצליחה לגדל ציפורניים מכל סיבה שהיא - כסיסת ציפורניים, ציפורניים שבירות וכו', יש היום פתרון מדליק - לא עוד מרה או לקים משעממים לחיזוק אלא ג'ל לק, במגוון רחב של צבעים, השומר ומחזק את הציפורן ומשווה לה מראה מטופח ויפה גם על ציפורן קצרה. הלק ג'ל מתאים לנערות צעירות שעדיין לא מעוניינות בבניית ציפורניים מלאכותיות, הוא מחזיק מעמד כשבועיים - שלושה. בניגוד לבנייה של ג'ל או בנייה רגילה, כאן אין כל 'התחייבות'. ניתן להסיר את הג'ל ללא כל פגיעה בציפורן או צורך בהליך שיקומי.
אז אם את רוצה יופי של טיפוח במקסימום נוחות ומינימום עלות כל שנותר לך לעשות הוא להתקשר לבתיה.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש