להעביר יום של כיף בעיר המלכים ובפארק השעשועים פנטזיה

מאת: אביבה דקל ● 31/1/2013 20:04 ● ערב ערב 2587
התעוררתם בשבת בבוקר ואתם לא יודעים איך להעביר את היום עם הילדים? ל'עיר המלכים' יש הצעה מצוינת בשבילכם - במחיר של 50 ש"ח בלבד לילד, מחכה לכם יום שלם של בילוי וחוויות באטרקציות המופלאות שמציעים 'עיר המלכים' ופארק השעשועים 'פנטזיה' הצמוד לארמון
להעביר יום של כיף בעיר המלכים ובפארק השעשועים פנטזיה

ונתחיל בבשורה הטובה- אם עד היום יכלו ליהנות בפארק 'פנטזיה' שב'עיר המלכים' רק הילדים הגדולים, כעת מחכים לכם במקום מתקנים מתנפחים ענקיים חדשים המתאימים גם לילדים מתחת לגיל שלוש. מה שהופך את 'עיר המלכים' ופארק 'פנטזיה' למקום מצוין ואטרקטיבי להעביר בו יום מרתק וכייפי עם ילדים בכל הגילאים.
אם טרם ביקרתם ב'עיר המלכים', הגיע הזמן לבקר באטרקציה הנהדרת ולגלות מה יש בטירה הקסומה ובפארק השעשועים הצמוד אליה שהופך את 'עיר המלכים' ואת הפארק הנלווה לאטרקציה המרכזית באילת.
בתוך הארמון המפואר מחכים לכם חמישה מתקני שעשועים שיעסיקו גם את הילדים וגם את ההורים שעות ארוכות בהנאה רבה.

*סרט המוקרן בארבעה ממדים, שיחזיר אתכם למצרים הקדומה ויראה לכם את יציאת מצרים.
*מערת אשליות ובה למעלה מ-70 אלמנטים אינטראקטיביים קטנים כגון חידות ואשליות אופטיות, ואלמנטים גדולים כמו מבוך מראות. ביציאה נמצאות מגלשות 'ספירלת דוד' ובית עקום.
*מתקן המדמה מעלית היורדת למעבה האדמה ומוביל למנהרה באורך 360 מטרים בה תצפו במיצגים העוסקים בסיפורי המקרא: אדם וחוה, יוסף ואחיו ועוד. המעלית כמובן אינה יורדת כלל לעומק האדמה, אבל התחושה אמיתית ביותר.
*מפלי 'המלך שלמה'- מסלול שיט בסירות, במהלכו תצפו במיצגים על חיי שלמה המלך. בסוף השיט יוצאות הסירות למפל קטן על גג הבניין, משם הן גולשות מגובה 20 מטר עד לבריכת המלך הנמצאת בצמוד למבנה.
*מגלשות 'ספירלת דוד' - שתי מגלשות יבשות בהן גולשים מגובה של למעלה מעשרים מטרים עד למערת האשליות.
פארק השעשועים פנטזיה
לפני כשנתיים נפתח בצמוד לארמון, פארק השעשועים 'פנטזיה', פארק שעשועים לכל המשפחה המשתרע על שלושה דונם. הפארק מכיל מתקנים המיועדים לכל הגילאים – ביניהם קרוסלת כסאות מעופפים, ספינה מעופפת, מתחם מכוניות מתנגשות, רכבת הרים ואטרקציות אקסטרים ומתקנים מתנפחים ענקיים לקטנטנים. הפארק נבנה על פי מודלים של פארקי שעשועים בחו"ל והמתקנים הובאו במיוחד מאיטליה וגרמניה.
מתכננים אירוע? בטירה הקסומה וגם בפארק 'הפנטזיה' ניתן לערוך אירועי ערב מרהיבים - ימי הולדת, בר/בת מצווה, ערבי גיבוש לחברות, ערבי קריוקי או כל אירוע אחר. המקום עד 450 חוגגים במחירים יותר מסבירים. אז אל תגידו אין מה לעשות באילת, צאו וראו, ותדעו לנצל את מה שיש לעיר להציע לכם. אלפים רבים של אורחים שמגיעים לאילת בשנה ונהנים ב'עיר המלכים' לא טועים. (תדמית).

'עיר המלכים'
מיקום: הלגונה מזרחית
שעות פתיחה: הטירה- שבעה ימים בשבוע כולל שבתות וחגים בין השעות 10:00-18:00
פארק הפנטזיה- שבעה ימים בשבוע
בין השעות 10:00-19:00 - טלפון: *3044


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש