היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 6/2/2013 08:57 ● ערב ערב 2588
היכל התרבות

עילי בוטנר וילדי החוץ



תמונת כתבה


אחרי שני אלבומים מצליחים: 'שווים' עם רן דנקר (כולל הלהיטים "אני אש", "בואי נעזוב" ועוד) והשני, בביצועם של עילי ומיטב אמני ישראל (כולל הלהיטים "מכתב לאחי" עם קובי אפללו, "ימים של קיץ" עם כפיר בן ליש, "קול זיכרון חוזר" עם ריטה ועוד), חוזר עילי בוטנר עם אלבום שלישי "תם ולא נשלם". הפעם חובר עילי לשני זמרים צעירים ומוכשרים: אדר גולד ואוהד שרגאי, יחד הם "עילי בוטנר וילדי החוץ". בליווי להקה, הם מבצעים את השירים האהובים והמוכרים של עילי לצד להיטים מהפרויקט החדש כמו "רץ אלייך", "תיתן לי יד", "תם ולא נשלם", "נעים עכשיו" ועוד. מופע שהוא חוויה צבעונית וסוחפת!

יום חמישי, 14.2.13, תחילת מופע: 21:30, 'תיאטראות אילת'.
מחיר כרטיס: 89 ש"ח. כרטיסים: 'מופעים ועוד' 08-6370004.

לקראת הצגה-’שעשני אשה”



תמונת כתבה


הצגת נשים בהפקת 'יחדיו' – המרכז למשפחות חד הוריות באילת.
הצגה מקורית וייחודית הכתובה מחומרים אישיים של קבוצת נשים במרכז 'יחדיו'. ההצגה מסכמת תהליך שעברו הנשים באמצעות פסיכודרמה ופלייבק. הסצנות בנויות על בסיס סיפורים ותמונות מחייהן של המשתתפות, אשר עובדו במסגרת הקבוצה. חשוב לציין, שנשות הקבוצה אינן שחקניות, וזוהי להן ההתנסות הראשונה על הבמה, ובאומץ – הן פותחות לכם, הקהל, דלתות אל עולמן.
רכישת כרטיסים במתנ"סים, מחיר כרטיס 25 ₪.
יום ד', 13.2.13, בשעה 20:00, ב'בית פיליפ מורי'.



לקראת סטאנדאפ - מני עוזרי ("שלום שמי פנינה")



תמונת כתבה


הסטנדאפיסט הכי מצחיק בארץ במופע קורע מצחוק עם הלהיט 'הפרויקט של עוזרי'. מופע פתיחה – תמיר בוסקילה (נושי מדידי הררי) – במופע סטנדאפ על זוגיות, משפחה, חיקויים ושאר ירקות.
מספר המקומות מוגבל. לרכישת כרטיסים חייגו: 052-5912912.
יום חמישי, 14.2.13, בשעה 21:30, מלון 'קיסר' אילת – אולם 'פאלאס'.

לקראת פסטיבל- Live Street Festival פסטיבל בכובע



תמונת כתבה


העיר אילת מוסיפה לרשימת הפסטיבלים הרבים והמגוונים שלה פסטיבל חדש - פסטיבל ענק של אמני רחוב המתקיים לראשונה בעיר השמש הנצחית האירוע יכלול יריד ענק של אמני רחוב ויתקיים בין ה- 15/2-16/2 בין השעות 11:00-16:00 הכניסה חופשית

במהלך השנה החולפת, הפיק התאגיד העירוני לתיירות אילת מספר אירועי רחוב אשר גרפו תשבחות גדולות והיו להצלחה גדולה מאוד. Live Street Festivalפסטיבל בכובע' ימשיך את המסורת ויתקיים בין ה- 15/2-16/2 ויתפרש לאורך טיילת אילת ממלון 'הרודס' ועד למלון 'הילטון מלכת שבא', כולל טיילות 'המלך שלמה', מלונות 'קיסר' ו'דן פנורמה'. הכניסה חופשית לקהל הרחב. הפסטיבל הוא הפנינג ענק לכל הילדים והוריהם שלא יכולים לחכות לחג פורים!! הוא יכלול כ- 25 מוקדים שונים של פעילויות מגוונות. הקהל אשר יפקוד את טיילת אילת, יהנה ממגוון רחב של פעילויות שונות אשר יכללו: קרקס קווקזי (לוליינות קרקסית באווירה אתנית), קרקס פרעושים אשר משאיר מקום גדול לדמיון של הצופה, Drums on the street מופע רחוב מקפיץ, קרקס מתנפח, להטוטנים, אקרובטים, הולכי קביים, תהלוכות רחוב, פסלים חיים, דמויות שטח ואפילו מסיבות רחוב עם נגנים אשר יצבעו את הטיילת ויעניקו לה ניחוח חדש. האמנים אשר ישתתפו בפסטיבל מופיעים בפסטיבלים דומים בכל אירופה (שבדיה, אוסטריה, גרמניה) כאמני רחוב בתחום האקרובטיקה, אמני קרקס, מופעי מוסיקה ועוד.
'פסטיבל בכובע' נולד כחלק מקונספט של פסטיבלים דומים ברחבי העולם בהם אמני הרחוב מניחים על המדרכה כובעים, והקהל מוזמן לפרגן בטיפ התואם את שביעות רצונו. כל אמני הרחוב המשתתפים בפסטיבל יניחו על המדרכה כובעים. אז מה מצפה לנו?

מופעים סטטיים:



תמונת כתבה


הקרקס הקווקזי - לוליינות קרקסית באווירה אתנית ומפתיעה!
משפחת וולייב עלתה לישראל מאזרביג'אן ב - 1997 ומאז הם מופיעים בהצלחה ומציגים את אמנותם הייחודית המשתמשת באביזרים מחיי היום יום על מנת להגיש מופע לוליינות על גבי חבל דק - עוצר נשימה.
המופע כולו מתרחש באוויר, והקהל הנדהם זוכה לצפות במופעי הליכה על חבל, נסיעה על אופניים בגובה 5 מטר, הליכה בעיניים עצומות, אקרובטיקה אווירית, שימוש באביזרים ייחודיים ובשפת קרקס מעניינת ואטרקטיבית כמוה טרם נראה בישראל.
הקרקס הקווקזי מאזרביג'אן הופיע ויצג את ישראל בשנת 2000 + 2001 בפסטיבלים המובילים בעולם בתחום: Chalon dans la Rue צרפת, Terragaבספרד. וביום הלאומי של ישראל - אקספו 2000 בגרמניה וזכה להצלחה גדולה.

קרקס פרעושים – סלטה מורטלה
יוצרים ומשתתפים: אברהם דנא, דניאל ויאו
אילוף ומשחק של פרעושים, ליצנות תיאטראלית. ההצגה היא ייחודית במינה. 'אילוף פרעושים' זהו מופע יוצא דופן בו תראו במו עיניכם פרעושים מכל היבשות בעולם מבצעים מופע קרקסי תוך סיכון חייהם.
הצופה המתבונן חייב להפעיל את דמיונו היוצר ולהשלים את הפעולה המיוצגת.

Drums on the street
מופע רחוב מקפיץ

צמד/שלושה מתופפים וירטואוזים במופע קצב אינטראקטיבי ברחוב!!
מדובר בקונסטרוקציה על גלגלים שעליה מורכבת מערכת תופים מסיבית איתה נכנסים המתופפים אל מקום האירוע, שם הם מבצעים מופע קצב מלא אדרנלין תוך כדי שהם מפעילים את הקהל הלוקח חלק מרכזי במופע. מופע אינטראקטיבי אליו אף אחד לא יוכל להישאר אדיש - מומלץ בחום!!!!

הקרקס המתנפח
בעקבות ההצלחה של המופעים 'קפטין זוקיני', 'סטרונגמן' ו 'נו פרובלם'
אורי וייס יוצא לראשונה במופע יחיד, בו הוא מגלם את דמות האקרובט הקלאסי מהקרקסים הנודדים של תחילת המאה ה-20. בשימוש מתוחכם של תפאורה ותלבושות מתנפחות, הוא יוצר את מופע 'האדם המרחף' הראשון והיחיד בהיסטוריה. מעוצב כפולחן אישיות מוגזם, בו משולבים קומדיה, ג'אגלינג, הליכה על חבל, אקרובטיקה ופעלולים עוצרי נשימה. במופע הקרקס המתנפח אורי דוחף את דמות הליצן שלו אל הקצה ומעבר.
אורי וייס- אמן קרקס בינלאומי אשר יוצר ומופיע בארץ ובעולם מאז שנת 1995.
במהלך השנים, פיתח אורי סגנון תיאטרלי ייחודי המשלב ליצנות עם הומור גרוטסקי ומיומנויות אקרובטיות עם תבניות ג'אגלינג.
בעזרת מיומנויות אלה, נוצרו מגוון מופעים אשר זכו להצלחה מרובה בפסטיבלים בינלאומיים של קרקס ותיאטרון ברחבי העולם. אורי נמצא כ-6 חודשים בארץ וביתר הזמן הוא מופיע ב: צרפת, ספרד, גרמניה, בלגיה, הולנד, שוויץ, דנמרק, לוקסמבורג, הונגריה, אוסטרליה, ניו-זילנד, יפן, הודו, דרום קוריאה, קפריסין, ירדן וישראל.

קלי קלות

תמונת כתבה


קרקס של איש אחד בקצב הרוק'נרול
בהשראת אגדות הרוק משנות ה-50 והקלאסיות הגדולות של הרוק'נרול. 40 דקות של קצב מטורף, טכניקות קרקס ברמה גבוהה, קומדיה, חן ומוסיקה טובה. מופע קרקסי אינטראקטיבי וייחודי המשתף את הקהל בכל שלב ופונה לכל הגילאים, מבוגרים וילדים כאחד.

סופר דופר

תמונת כתבה


קחו את המיטב שיש למופעי רחוב להציע - אינטראקציה שוטפת עם הקהל, אילתור חינני ושימוש במתנדבים בוגרים אשר הופכים להיות כוכבים במופע בו הם צופים. הוסיפו לזה להטוטן ברמה גבוהה שנוסע בסיום המופע עם חד אופן על חבל ומלהטט עם שלושה לפידים בוערים ותקבלו את ה'מופע של שמבוקי' - מופע להטוטנות היתולי המתאים לכל הגילאים - הילדים ישבו מרותקים, והמבוגרים לא יפסיקו לצחוק.

טרייפוד

תמונת כתבה


מופע סולו אטרקטיבי ומרהיב, המשלב אלמנטים של אקרובטיקה קרקסית באוויר על גבי חבל בשילוב רגעים פואטים וציוריים...
מיכאל פינקל הינו אמן יוצר ומתמחה באקרובטיקה אווירית. המופע מתאים לכל הגילאים, האקרובטיקה הקרקסית היא על חבל לבן וארוך שתלוי באוויר לצלילי מוזיקת עולם ומוזיקה ישראלית עכשווית.

"החגיגה הגדולה" מאת ג'רום ארוש
זוכה פסטיבל הבין לאומי לתיאטרון רחוב - גרום.


טרנספורמציה



תמונת כתבה


טרנספורמציה הוא סלון יופי ייחודי, יוצא דופן וצבעוני (בהשתתפות הקהל), ליאת ומרקטה הן מאפרות ומעצבות שיער אשר לוקחות את ה'לקוחות' שלהן צעד קדימה,יחד עם מוזיקה קצבית שבוקעת מן הסלון ואווירה שמחה וחגיגית, משחזרות עולם מלא של פנטזיה שבו החלומות הפרועים ביותר הם אפשריים. ליאת ומרקטה לוקחות אלמנטים בסיסיים והופכות אותם לאובייקטים מיוחדים, צבעוניים, שמחים ובולטים המשתלבים בעבודתם.

מופעי תיאטרון רחוב מסתובבים


קפה לכולם:
שני אמני קפה בינלאומיים, האחים פירוג'יו ופאבוני, מגיעים במסעותיהם לכל העולם, ולכל מקום הם מביאים את בשורת הקפה המשובח. בעזרת מכונת הקפה המפוארת הם מגשימים את ייעודם: להכין כוס קפוצ'ינואו אספרסו או מקיאטו לכל אחד ואחת. בדרכם המופלאה, המרתקת והמצחיקה לכוס הקפה, הם יתגברו על כל מכשול שיעמוד בדרכם, ובעיקר זה על זה. יוצרים ומשחקים: מיקי בש, איתי נחמיאס.

רחלי ואמא:
רחלי ואמא יוצאות לסיבוב ברחבי הארץ, בכל אירוע חשוב יותר או פחות הן שם. רחלי, ילדה קטנה חטטנית וסקרנית ואמא ויויאן, שתלטנית ועצבנית, מביעות דעה על כל דבר הנקלע בדרכן. דמויות קומיות הומוריסטיות שיהפכו כל סיטואציה ואת הסובבים אותם לחגיגה אחת גדולה. אמנים: שיפי ומורן.

אנשים בירוק:
האנשים בירוק מייצרים מופע שכולו 'דרמה ליצנית', הכוללת: שירה, ליצנות, ריקוד ומשחק. האנשים בירוק מגיעים מעולם רחוק... הצוות הירוק יוצא לסיבוב הופעות ברחבי היקום, ובכל פלנטה שיש עליה חיים הם עוצרים ומקיימים מופע המורכב משירה וצלילים שמוכרים היטב לבני המקום. ויולי, ויולה, צ'לו וקונטרבס הגיעו מפלנטה אחרת כשבידם מזוודת נגינה. הם מגיעים למחוז חפצם, פורקים את כליהם ובאים להשמיע באוזני הקהל צלילים ומוסיקה מכל הזמנים דרך קולות ופיוטים.

קריבוע

תמונת כתבה


שמונה בעלי קרחות מרובעות, בלבוש ורוד מחויט ומוקפד, מחפשים מקום בו יוכלו להשתקע ולהקים לעצמם ולקהילתם בית. בחיפושם זה אחרי מקום ראוי, נתקלים הם בקונפליקט עם הסובבים אותם בשל המראה הייחודי שלהם וסגנונם השמרני. האם יצליחו לשמור על ארשת פנים מכובדת ומאופקת אליה הם רגילים או שמא יצאו מכליהם לנוכח המפגש עם בני המקום אליו הגיעו ...?
הקריבועים נתקלים בסיטואציות מרגשות, מביכות ומצחיקות תוך יצירת אינטראקציה מרגשת, פנטסטית ומרתקת עם הקהל שתחבר אותו אל עולמם.

"הבה נגילה" - מופע רחוב ישראלי ונשי... פשוט להתאהב
ארבע שחקניות בדמותן של סוכנות שחקנים טיפוסיות שנושאות את השם גילה. הגילות מסתובבות בכל הארץ אחרי הדבר הקטן הבא, הכוכב הנופל של ישראל. הן עורכות אודישנים לקהל ומציגות את סדר יומן במלוא המרץ ובשפה הליצנית והתנועתית.

פסלים חיים


הולכי קביים
אלסטיקה:
דמויות צבעוניות העובדות בטכניקה ייחודיות של ארבע קביים. האלסטיקה משנות את צורתן תוך כדי תנועה: לעיתים הם נראים בצורת כוכב, לעיתים בצורת דמות דמיונית מוזרה.

STILTS
שלוש דמויות פנטסיה יוצאות למסע קסום ויוצרות מופע ויזואלי של תנועה על גבי קביים. דמויות הקביים בנויות בטכניקה ייחודית ונעות על גבי ארבעה קביים כשקונוסים ענקיים יוצאים מגופם.
ביום שישי, 15.2.13, קבלת שבת עם לאה שבת בשעה 15:00.

שרים בצוותא
שירי אהבה בשיתוף 'פעילי זמר
מחממים את הלב עם שירים ומרקים.
כניסה: 25 ₪.
שבת, כ"ט שבט, 9.2.13, בשעה 20:30, במתנ"ס 'קולייר'.

במסגרת מנוי קשת של צלילים, בשיתוף תרבות לישראל קונצרט – שלישיית כנרים
קטעים פופולריים של מוסיקה קלאסית ורומנטית בביצוע שלישיית כנרים וירטואוזים, נגני הפילהרמונית הישראלית.
פובולוצקי אלכסנדר – כינור.
פובלוצקי מראינה – כינור.
פובלוצקי יוג'ין – כינור.
בלה שטיינבוק – פסנתר.
כניסה: 40 ₪.
שבת, כ"ט שבט, 9.2.13, בשעה 19:00, במתנ"ס 'בית רובין'.

הצגת ילדים



תמונת כתבה


תיאטרון 'קרן אור מציג': 'האריה שאהב תות'
על פי ספרה של תרצה אתר.
"לא בשר, לא גבינה... רק תות פשוט!".
מתאים לגילאי 3-7.
כניסה: 20 ₪ (למשתתף, כולל מלווה).
מס' הכרטיסים מוגבל. ניתן לרכוש כרטיסים מראש.
יום ג', ב' אדר, 12.2.13. בשעות 16:30 ו-17:30. בספריה העירונית.

הרצאה למבוגרים



תמונת כתבה


נפתלי פרום - בהרצאה מרתקת על אותיות ושמות על פי הקבלה
מוכר מספריו רבי המכר: 'כוח האותיות והשמות', 'פירושי השמות לפי הקבלה', 'שמות בחרוזים' ועוד.
יום ג', ב' אדר, 12.2.13, בשעה 20:30, בספריה העירונית.

חגיגה משפחתית – 'פורים לנו'


בתוכנית: הפעלה בתנועה ושיר, סדנאות יצירה: מסכות, כובעים, רעשנים, פינת איפור, פעלתון עד גיל 4 ומכירת מזון.
כניסה: 5 ₪.
יום ד', ג' אדר, 13.2.13, בשעה 16:30, במתנ"ס 'שחמון'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש