תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 6/2/2013 10:23 ● ערב ערב 2588
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, נכנס כוכב התקשורת לבית הכספים שלכם, ומאחר ובבית זה גם עומדת להתבצע נסיגת הכוכב - זה הזמן שלכם לבחון האם אתם מתנהלים נכון מבחינה כלכלית.

דלי


אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית, היא תקופת יום ההולדת שלכם, שזוהי תמיד נקודת פיק לכל מבחן בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבון נפש ולדעת שככל שתעמיקו בנבירה עצמית, תוכלו להגיע לתוצאות שעשויות לעזור לכם בהמשך דרככם. הכוכב וונוס, האחראי על מערכות יחסים וכספים, נמצא במזל שלכם וייתן לכם רגעים של חסד, אהבה ופופולאריות.

דגים


הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם ומאחר והוא אחראי על כל תחום התקשורת, הרי שתקבלו את תשומת הלב המרבית מאנשים קרובים וגם יהיה לכם הכוח והרצון להוכיח לאחרים שאתם צודקים. יכולת הביטוי שלכם תהייה במיטבה ובמידה מרובה גם תמצאו עצמכם מדברים הרבה על מנת לשכנע את האחרים. מאחר ומרקורי גם עומד לבצע את הנסיגה שלו במזל שלכם, הרי שתהייה לכם הזדמנות להבהיר את עצמכם לחלוטין.

טלה


אתם מתנדנדים בין הצורך שלכם להיות במסגרת ולקחת אחריות על חייכם ובין העובדה שיש לכם רצון פנימי מאוד חזק לשבור את המסגרות בהן אתם חיים עכשיו ולהתחיל חיים חדשים ושונים לחלוטין. אל תרגיזו את עצמכם ותגיבו לכל ההתרחשויות בסביבה האישית שלכם. תהיה לכם יכולת להגיב בצורה האובייקטיבית ביותר רק אם תרשו לעצמכם להקשיב לתת המודע שלכם שיעזור לכם להגיע להחלטות.

שור


אתם נמצאים בתקופה של התחלות חדשות בה יש לכם יכולת להגיע להישגים אותם רציתם מזמן. מאחר ואתם מזל שכל כך מפחד משינויים, נראה שפעמים רבות תעדיפו לדבר במקום לעשות ולכן מאוד חשוב שתהיו שלמים עם החלטותיכם, כיוון שרק כך תוכלו להתקדם בעשייה ותרגישו שהנה אתם לא דורכים במקום וזורמים עם החיים. עליכם להקפיד יותר על בניית יחסי אנוש כדי שאנשים יוכלו להגיב אליכם בחיוב כאשר תבואו לבקש מהם עזרה.

תאומים


הכוכב יופיטר יצא מהנסיגה ונמצא במזל שלכם, כך שאתם יכולים להתקדם ולהצליח. אתם נמצאים בתקופה שבה אתם בונים את עצמכם ולעיתים קרובות נקלעים לבעיות שבהן אתם מתלבטים בין ההיגיון לרגש. על כן, הדרך הנכונה היא לפנות אל אדם חיצוני שיעזור לכם להחליט מהו הדבר הנכון בשבילכם. אל תמהרו לנתק מערכות יחסים וקשרים שלרגע אתם חושבים שמנוגדים לאינטרסים שלכם.

סרטן


הנושאים הכספיים בחייכם יישאו תפקיד מאוד משמעותי בחודש הקרוב כיוון שאתם חייבים לעזור לעצמכם בתחום זה לאחר תקופה מאוד ארוכה בה היו לכם קשיים משמעותיים להשיג את הרווחה הכלכלית לה אתם מצפים. אנשים קרובים יעזרו לכם ולכן מומלץ לכם לתת יותר אמון בקרובים לכם ולהיפתח אליהם, למרות שנראה שבמקום עמוק כלשהו אתם פועלים כזאב בודד, מבלי לשתף את האחרים בתוכניותיכם האמיתיות.

אריה


זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, כיוון שאתם נמצאים בזמן בו עליכם לבחון את עצמכם ולבדוק האם מתאימה לכם המסגרת בה אתם נמצאים עכשיו. מבחינה כספית, זהו זמן בו עליכם לבחון את מהימנותם של הקרובים לכם ובמיוחד לגבי אלה שהבטיחו לכם עזרה מסוגים שונים כולל כספית ועדיין לא עמדו בכך. נראה שקשה לכם יותר עכשיו מאשר בעבר כיוון שהחיים דורשים מכם לקבל החלטות.

בתולה


הכוכב מרקורי עומד להיכנס אצלכם לבית השותפויות כך שנראה שאתם עומדים בפני תקופה שבה כל נושא היחד שלכם עומד למבחן. אין בהכרח הכוונה לשותפויות אינטימיות, אלא שותפות בכלל וגם עם כאלה שאינכם נמצאים איתם בקשרים רגשיים. הקריירה שלכם יכולה לעלות עכשיו על פסים מאוד אישיים וטובים והגיע הזמן שלכם לחזק את התוכניות שלכם ולהיעזר בכאלה שאתם סומכים עליהם.

מאזניים


זוהי תקופה בה אתם מנסים לעשות כסף מהצורך שלכם ביצירה אישית, ואכן אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד על מנת שתוכלו להחצין ולשווק את התכונות הטובות שלכם. מבחינה מקצועית, אתם עומדים בפני התחלות חדשות כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העבודה ומבקשים מכם התחדשות והתנהלות חדשה אשר תבליט את התכונות הטובות שלכם. זה הזמן להכין לעצמכם מערך יחסי צבור.

עקרב


כוכב סטורן, המוכר בשמו שבתאי, נמצא במזל שלכם ולא מניח לכם להיות בשקט ובשלווה להם אתם כל כך מייחלים. נראה שהגיע הזמן עבורכם לפעול בדרך שתעזור לכם להחצין את התכונות הטובות שלכם ולגרום לכך שאלה הסמוכים אליכם יוכלו גם הם ליהנות מכם ולא רק להרגיש את החלק המאוד נוקשה שלכם שלעיתים גורם לאחרים להתרחק מכם בגלל חוסר רצון להתעמת איתכם.

קשת


אתם זקוקים למנוחה נפשית ופיזית בגלל עומס שלאחרונה נחת עליכם ולא תמיד אתם יודעים לעשות את סדרי העדיפויות הנכונים ולכן נקלעים פעמים רבות לסערות רגשיות משמעותיות במיוחד. יש לכם מזל שאתם אופטימיים מיסודכם ולכן אתם יכולים להשתחרר מרגשות אשם מעיקים ומגבילים. המשפחה הקרובה תתמוך בתוכניותיכם וגם אם אתם נקלעים למריבה - הרי שמירב הסיכויים שתצליחו לפתור אותה.

גדי


בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב, יהיו כוכבים מאוד משמעותיים בבית הכספים שלכם ויגרמו לכם להבין שהנה הגיע הזמן שלכם לשפר את מצבכם הכלכלי, אך הפעם דרך מגע עם חברים וידידים שיכולים לעזור לכם להגיע לאנשים הנכונים על מנת לקדם את עצמכם. ייתכן ומדי פעם תרגישו בדידות בגלל החלטות שאתם חייבים להחליט - אך אין ספק שאתם בדרך הנכונה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש