גן פורח בלב מרכז מסחרי שחמון

מאת: אביבה דקל ● 6/2/2013 10:35 ● ערב ערב 2588
רוצים לשלוח למישהו אהוב פרחים? לאירוע, ליום הולדת, ליום נישואים, ליום האהבה, או סתם כמחווה ליום נעים. ואולי אתם רוצים לפנק את עצמכם? ב-ZER4U דואגים לספק לכם את הפרחים הטריים ביותר, בעיצובים חדשניים, כמו גם את מארזי היין, חבילות השי והפינוק, מתנות לידה ועוד מגוון רחב של מתנות מקוריות ומחממות את הלב
גן פורח בלב מרכז מסחרי שחמון

בלב מרכז מסחרי בשחמון שוכנת החנות הכי ירוקה בעיר - 'זר פור יו' - חממה מטריפה בלב שכונת מגורים. חנות יפה ומטריפה שתמצאו בה הרבה דברים יפים, טעימים וריחנים ולא רק זרי פרחים. מאז פתחה מיטל ויזמן, ילידת אילת, את 'זר פור יו' באפריל האחרון, שודרג המרכז והפך למקום שבהחלט כדאי להגיע אליו, חנות קונספט השייכת לרשת ארצית המונה 30 סניפים בכל רחבי הארץ.

ומה בחנות?


בראש ובראשונה פרחים - הפרחים שלZER4U נבחרים אחד אחד ונקטפים משדות ומחממות בארץ, תוך הקפדה על איכותם וגודלם, בהתחשב בעונות השנה ובאקלים הישראלי. פרחים מכל הסוגים: כלניות, נוריות, נרקיסים, ורדים, טוליפים, סחלבים ועציצים מכל הסוגים. בבב'זר פור יו' כלי קרמיקה לסידורי פרחים ולזרים בעיצובים מקסימים ובצבעים שונים - טורקיז, בז', כלי זכוכית למיניהם ובקרוב לקראת הקיץ ליין של כלי קרמיקה לבנים. כל הכלים ייחודיים לרשת ואין למצוא אותם במקום אחר. חשוב לזכור - סידור נכון באגרטל יוציא את מקסימום החן והיופי מזר הפרחים.

עוד ב'זר פור יו' מבחר שוקולדים מבית 'מקס ברנר', שוקולד בייצור ייחודי העשוי מפולי קקאו מיוחדים. עולם מלא של שוקולד באריזות יפהפיות בגדלים, בטעמים ובטקסטורות שונות: שוקולד עם אגוזים, שוקולד בטעם אספרסו, פיסטוק, נוגט ובצורות שונות: כדורי שוקולד, ריבועים ודפי שוקולד - כולם ארוזים באריזות מדהימות. מיטל, מספרת שמכל העיר מגיעים מעריצי 'מקס ברנר' ל'זר פור יו' בשחמון - המקום היחיד באילת בו אפשר למצוא את השוקולד המיוחד והטעים הזה.

גם אריזות אהבה של מוצרי 'ללין' תמצאו כאן לפינוק המושלם: קרמים, פילינג, חמאות גוף בריחות שונים, שקיות ריחניות לארונות ועוד.

ואם יינות אתם מעדיפים, תמצאו כאן יינות מעולים של יקב 'רימונים' ויקב 'דלתון'.

ואם מדובר ביולדת, ב'זר פור יו' תמצאו את מוצרי התינוקות של חברת "MINENE".

ועדיין לא דיברנו על זרים וסידורי שוקולד של סוריני צבעוניים וטעימים, עוגיות חמאה איטלקיות באריזות בגדלים שונים של חברת 'סלום'. המון דברים מסודרים על מדפים והעין לא תשבע מלראות. ואם אתם רוצים להוסיף לפרחים גם מתנה מיוחדת ומהנה, גדולה או קטנה, תמיד תמצאו משהו.

להפתיע מכל הלב


החברה מוציאה ארבע פעמים בשנה קטלוג של זרים וסידורי פרחים אביב - קיץ, סתיו - חורף, ראש השנה ופסח. קטלוג כלים מחליפים פעמיים בשנה - הכל כדי שתוכלו לבחור מהקטלוג ולהזמין כל מה שאתם אוהבים - אפשר להגיע לחנות, לבחור ולקחת במקום משהו מהקטלוג או משהו לפי טעם אישי, אפשר להזמין בטלפון ויש כמובן גם משלוחים עד הבית. שוזרת הפרחים של 'זר פור יו' באילת, מריה, ילידת הולנד, עוסקת בתחום הפרחים מעל שלושים שנה ולכל זר היוצא מתחת ידיה האמונות יש תמיד ערך מוסף, חרוזים, פנינים - "טויסט" קטן ההופך אותו לזר או לסידור מיוחד במינו. מריה גם מומחית בעיצוב סידורי פרחים וזרים לאירועים, מלאכת סידור הפרחים הינה אומנות בפני עצמה.

בחגים דואגים ב'זר פור יו' למארזי שי מושלמים בקופסאות עץ הכוללים פמוטי קרמיקה ונרות מפיצי ריח, בקבוקי יין מבית יקב 'דלתון' או 'רימונים' ושוקולדים מבית 'מקס ברנר'. הכל מקורי, שונה ויפה. ומה על המחירים אתם בטח שואלים, "המחירים שווים לכל נפש", מבטיחה מיטל, "כל לקוח יכול לצאת מהחנות שלנו עם משהו במחיר המתאים לו, ועדיין יהיה זה משהו יפה ומיוחד. הצוות שלנו יעזור לו לבחור, וייעץ ויכוון וידאג שיצא מכאן מרוצה ומחויך". (תדמית)

חגיגת פרחי חורף ב-\ ZER4U


בכל סוף שבוע החל מיום רביעי ועד יום שישי הופכת חנות 'זר פור יו' לשוק פרחים - חבילות פרחים לשבת נמכרות
במחירים של 10 ₪, 20 ₪ ו- 30 ₪ .
פרחי חורף כמו נרקיסים, נוריות, כלניות ועוד סוגי פרחים שונים גרברות, ליזיאנטוס ועוד. עציצי רקפות החל מ- 20 ₪ ועוד מגוון שלם.
מפנקים ביום האהבה
לקראת יום האהבה VALENTINE'S DAY שיתקיים השנה ב - 14/2/13, השיקה הרשת מבצע מיוחד - כל הקונה מהמגוון שבחנות החל מסכום -169 ₪ מקבל מתנה - מארז של 'ללין' בשווי 59 ₪. המבצע נכון לימים רביעי וחמישי 13-14/2/13 כי ב'זר פור יו' רוצים את הטוב ביותר עבורכם. אז אל תחשבו פעמיים.

מיקום: ששת הימים 294/5 שכונת שחמון
טלפון: 08-6640060
פתוח: ימים א'-ה' 08:30-20:00,
שישי 08:30-15:30
הזמנות ומשלוחים עד הבית משך כל שעות היום
ולכל מקום בארץ

אתר: WWW.ZER4U.CO.IL וגם בפייסבוק ZER4U



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש