AUTO FAST-מכירה, קניה והחלפת רכב

מאת: אביבה דקל ● 20/2/2013 16:10 ● ערב ערב 2590
רוצה למכור, לקנות או להחליף רכב?. אין עוד צורך לעלות למרכז הארץ ולבזבז כסף, ימי עבודה וזמן יקר כדי לעשות זאת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע למגרש של 'אוטו פאסט' באילת, לקצר תהליכים ולהוזיל עלויות
AUTO FAST-מכירה, קניה והחלפת רכב

אילן שהגיע לפני שנתיים לאילת אחרי שהיה של עשרים שנה בחו"ל, פתח בחודש ינואר מגרש מכוניות כמו אלו שקיימים בכל רחבי ארצות הברית. כמו בארצות הברית עוסקת גם 'אוטו פאסט' הישראלית במכירה, קניה והחלפה של מכוניות משומשות, ובנוסף נותנת ללקוחותיה ייעוץ בקשר לרכב שיתאים להם וגם מימון בתנאים נוחים לכל עסקה הנעשית אצלם.
אילן הגיע לרעיון של מגרש מכוניות פרטי אחרי שבדק ומצא שכל מגרשי המכוניות האחרים באילת שייכים לחברות ליסינג למיניהן.
"אחרי שעשיתי סקר רציני באילת, הבנתי שאנשים באילת עולים למרכז, כדי למכור, לקנות או להחליף רכב, לכן החלטתי לפתוח מגרש מכוניות פרטי בעיר, כדי שאילתים לא יבזבזו ימי עבודה וכסף על נסיעות הלוך וחזור, לפעמים יותר מפעם אחת, שכן לא תמיד מוצאים רכב בפעם הראשונה שמנסים", מספר אילן. "תהליך זה מייקר את מחיר הרכב באופן אוטומטי. כל אילתי שקונה, מוכר או מחליף את הרכב באילת חוסך לעצמו הוצאה על נסיעות, איבוד ימי עבודה והרבה זמן יקר. אם לא די באלו הרי שלעיתים אחרי שרוכשים רכב בצפון, כשהקונה באילת נתקל בבעיה ברכב, אין לו למי לפנות והוא צריך שוב לנסוע עם הרכב למרכז הארץ. לרכב שנקנה במרכז אין אבא ואמא. לעומת זה, אצלי אם אתה קונה רכב יש לך אבא ואמא – יש למי לפנות".

זה אומר שאתה אחראי לרכב משומש שאתה מוכר?
"על מכוניות ישנות אין אחריות", מסביר אילן, "אבל המכירה מתבצעת לאחר ש'אוטו פאסט' בדק את הרכב וגם הלקוח לקח אותו לבדיקה – כך שהסיכוי שתהיה עם הרכב בעיה הוא קטן. אנחנו גם יכולים לעזור כשיש בעיה, אפילו בעתיד – כגון בעיה עם חלקי חילוף. יש לנו במגרש חנות שיש בה חלקי חילוף לכל סוגי הרכב במחירים זולים בהרבה מאשר בכל מקום אחר, ואת זה אני אומר בבטחה ובאחריות אחרי שבדקתי מחירים במקומות אחרים. לדוגמא מצברים – אין בכל אילת מחיר זול יותר למצברים מאשר אצלנו.
עוד דבר מיוחד שאנו עושים הוא כשעושים החלפת רכב ברכב עם הלקוח ההחלפה מתבצעת מחיר מחירון מלא תמורת מחיר מחירון מלא.
חברת 'אוטו פאסט' נותנת מימון בתנאים נוחים לכל עסקה הנעשית אצלנו. לדוגמא: אם רכשת רכב במחיר של למעלה מ - 25.000 ₪ אתה מקבל מימון עד 75% מערך הרכב".

באיזה תנאים?
"הלקוח בוחר את מספר התשלומים ואת גובהם. ב'אוטו פאסט' אפשר לקבל עד 100 תשלומים", אומר אילן, "כמובן שזה חל על מכוניות יוקרה. אם קנית רכב במאה אלף שקל תוכל לשלם אותו אפילו במאה תשלומים עם ריבית. כמובן שמדובר רק במכירה של מכוניות יוקרה וכמובן שמעטים הם אלה שבוחרים תנאי תשלום מפתים כאלה ומעדיפים עסקות ל-48 חדשים עד 60 חודשים. העסקות נעשות דרך 'מימון ישיר' או 'פ.מ.ה' כפוף כמובן לתנאי הבנק".
שירות נוסף שתקבלו ב'אוטו פאסט' הוא אפשרות מכירת הרכב המשומש- "אדם שרוצה למכור את הרכב המשומש שלו", מסביר אילן, "יכול להשאיר אותו אצלנו במגרש עד שהוא נמכר. ברוב המקרים אנחנו מצליחים למכור את הרכב ובינתיים הוא חונה במגרש מאובטח ומבוטח. בסידור כזה אנו חוסכים מהלקוח הרבה טרדות: טלפונים, התעסקות עם לקוחות פוטנציאלים, לקיחת הרכב לבדיקה ועוד. אנו גם עוזרים לו למכור את הרכב במהירות הבזק. את העמלה שלנו אנו. גובים במכירה של הרכב".

איך אתה יודע בכמה למכור את הרכב?
"אנחנו נותנים ללקוח את המחיר הריאלי שבו אפשר יהיה למכור את הרכב במהירות – מחיר המתאים למצב השוק. בימים אלה קשה למכור רכב במחיר מחירון. אנחנו אומרים מראש ללקוח בכמה לדעתנו אפשר יהיה למכור את הרכב – מחיר סביר והגיוני, והיו לנו פה הצלחות של מכוניות שנכנסו בבקר למגרש ונמכרו עד הערב".

ב'אוטו פאסט' מתעסקים גם ביבוא מכוניות יוקרה, מכוניות לאספנים ומכוניות ספורט אקזוטיות. אני עובד בשיתוף פעולה עם חברת 'אוטו פאסט' הנמצאת בתחום כשלושים וחמש שנים. יש לחברה שני סניפים – באשדוד ובהרצליה פיתוח והחלטנו לפתוח את הסניף באילת כשהוא מנוהל דרך אוטו פאסט. שני הסניפים באשדוד והרצליה פיתוח שייכים לדוד בוטרשבילי – איש ידוע מאד בכל הארץ שעל לקוחותיו נמנים סלבריטאים רבים ואנשי עסקים גדולים. הסניף באילת הוא בבעלותי בשותפות עם דוד בוטרשבילי". אז אם לרגע חשבתם לעלות למרכז רק כדי לחזור עם רכב חדש, תחשבו שוב. ב'אוטו פאסט' מחכים לכם. (תדמית)

'אוטו פאסט'
מיקום: הבורסאי 9 בית עופר
טלפון: 077-44177136
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-19:00 שישי 09:00-15:00 שבת סגור.







חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש