בקצב ה'ביט'

מאת: אביבה דקל ● 27/2/2013 12:33 ● ערב ערב 2591
מתכננים אירוע? לא יודעים מאיפה להתחיל ואיך להפיק את האירוע ממנו כולם ייצאו מרוצים?. חברת 'ביט אירועים והפקות' תפיק בשבילכם כל אירוע ותגשים לכם חלום – בר/בת מצווה, חתונה, ערבי חברות או כל אירוע אחר. וכשבועז (בוגי) פאר הוא המושך בחוטים, אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי מקצועיות שיש
בקצב ה'ביט'

תמונת כתבה


חמש שנים עברו מאז הקים בועז (בוגי) פאר את חברת 'ביט הפקה ואירועים'. הצעיר שהגיע לעיר מראש פינה הרחוקה שינה באחת את שם המשחק בכל האמור לארגון והפקת אירועים.
דווקא העובדה שהגיע ממקום קטן כמו ראש פינה גרמה לי לתהות איך מישהו שגדל במקום כל כך שקט ושליו עוסק דווקא במקצוע כזה הכרוך במוסיקה, שמחה ורעש.
"מאז שהייתי ילד בן 10 החלטתי שאני רוצה לשמח אנשים", מספר בוגי, "בילדותי בראש פינה נהגתי להוציא רמקולים אל מחוץ לבית כדי שתהיה גם לשכנים מוסיקה. תושבי ראש פינה השקטים והשלווים לא התלהבו, בלשון המעטה, מהיוזמה של הבן של השכנים, אבל אני אהבתי את זה וזה מה שהיה חשוב לי. רציתי לעשות שמח. תמיד היו לי חברים מבוגרים ממני בשנים רבות שעסקו במוסיקה ובהפקות וכשגדלתי קצת עבדתי אצלם כמרכיב ציוד וגם כ D.J. והתאהבתי במקצוע שכל כך מתאים לאופי שלי. נולדתי וגדלתי בראש פינה השלווה והירוקה. אמא עבדה באו"ם ואבא בחברת תכשיטים ולאף אחד מהם לא הייתה נטייה למוסיקה ולאירועים. זה משהו שהוא רק שלי".
לאילת הוא הגיע לראשונה בטיול שלפני הצבא, התאהב בעיר ממבט ראשון והחליט שאחרי השחרור הוא חוזר לאילת כדי לחיות בה. בוגי התגייס לשריון ומיד אחרי השחרור הוא חזר לאילת ממש כמו שהבטיח לעצמו.
באילת הוא התחיל לעבוד כמפיק אירועים ב'אופרה'. אחרי שלוש שנות עבודה שם הוא הקים במו ידיו את 'ביט אירועם והפקות' - חברת אירועים והפקות שמרכיבה ללקוח חבילה לאירוע שכוללת הכל – כניסות מיוחדות, זמרים, רקדניות, ברים, D.J., שירותי V.I.P. ועוד.
"לקוח שמגיע אלי, לא צריך לשבור את הראש, להתרוצץ ולחפש ספקים שונים, אלא יכול למצוא הכל במקום אחד", הוא מסביר, "כשהכל מנוהל ומתוזמן לפי צורך האירוע, לפי טעם הלקוח ולפי התקציב שלו. בחברה שלנו אנו עושים הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה גם מההפקה וגם מהמחיר.
בשנה האחרונה התחברנו לאולמות אירועים בעיר, וכעת אנו דואגים להפקה מושלמת – אולם, מזון מעולה, תפאורה, תאורה, מסכי לדים, זמרים, נגנים הכל מכל כל".
ההוכחה שב'ביט הפקות' מצליחים לקלוע לטעם הלקוחות היא העובדה שכיום הם יכולים להתגאות בשורה ארוכה של לקוחות חוזרים. זו גם אחת הסיבות שמצריכה את 'ביט אירועים' להתחדש כל הזמן. "לקוחות חוזרים רוצים דברים חדשים, רעיונות חדשים, מקומות חדשים ואווירה מיוחדת ושונה ממה שהיה באירוע הקודם שלהם", מסביר בוגי, "וזה מה שאנחנו עושים – גדלים, מתחדשים ומוסיפים כל הזמן".
השנה פתח בוגי חברה נוספת בשותפות עם אור זיתון- חברה לשירותי הגברה ותאורה ללהקות ומופעי במה.
"הבאנו ציוד חדיש, בשילוב מסכי לדים, שהם המילה האחרונה בשוק. רכשנו ברים יוקרתיים ומעוצבים לאירועים פרטיים ולקבוצות והכנסנו לעיר את "הדבר הבא" של הקיץ – האינסטגרם, אנשים מצלמים את עצמם בטלפון הנייד שלהם, ואנחנו מעלים את התמונות על המסכים תוך כדי האירוע. כל מי שמצלם את עצמו מקבל גם תמונת מגנט במתנה".
בשנה האחרונה, בשיתוף עם 'מלונות פתאל', הפיקה החברה בין השאר מופעים של אייל גולן משך כל הקיץ, הפיקו מופעי סוף השנה של בתי ספר לריקוד והרבה אירועים לקבוצות ולפרטיים.
"כיום עומדים לרשותנו במות גדולות ומספר רב של מסכי לדים, דבר שמאפשר לנו לארגן אירועי חוצות גדולים, כמו למשל האירוע שהפקנו ביום העצמאות ליד קניון 'מול הים' שם הופיעה להקת הג'יפסי קינג.
הקיץ אנו משיקים באירועים הנערכים בשטח פתוח מזרקה עם פנסי לדים. את המזרקה מקימים בבריכת שחיה קיימת או שאנחנו ממקמים אותה בבריכה מיוחדת שאנחנו מביאים. המזרקה עובדת לקצב המוסיקה, מעלה את המים עד לגובה של 15 מטר ומורידה אותם, מחליפה צבעים ואורות – מחזה מרהיב שמשדרג מאד כל אירוע".
החברה מעסיקה מגוון דיג'ייז לפי האירוע ובהתאמה אישית עם הלקוח. המוביל בין ה- דיג'ייז של החברה הוא שרון הדר, שעובד מאז פתיחת החברה.
"שרון הוזמן כבר לנגן באירועים רבים של לקוחות מצרפת שראו אותו באירועים באילת והזמינו אותו להופיע אצלם בחו"ל", מפרגן בוגי, "דבר נוסף שהכנסנו לאירועים שלנו היא מוסיקת צ'יל- אאוט שמנוגנת על ידי נגן על שני אורגנים וסינטיסייזר".
שירות נוסף שהחברה מציעה הוא שכירת ציוד. בשנה האחרונה הגדילה החברה את כמות מסכי הלדים והבמות הגדולות שברשותה כך שכיום ניתן לשכור את הלדים ישירות מהחברה.
"המחירים שלנו סבירים מאוד", מדגיש בוגי, "אנחנו משתדלים לתת את המיטב במחירים הנוחים ביותר. העובדה שאנחנו מרכזים אולם, נגנים, תאורה ותפאורה, ברים וכניסות מיוחדות, הופכת את ההפקה למוצלחת יותר, מסודרת יותר וזולה יותר. אז למה לחפש בחוץ ולשבור את הראש כשאצל 'ביט אירועים והפקות' אתם יכולים לקבל הכל. בואו אלינו למשרדנו החדש ותשמעו מה לנו יש להציע – ויש לנו הרבה מאוד להציע לכם".

תמונת כתבה


תמונת כתבה


'ביט הפקות ואירועים'
מיקום: מרכז 'מקס אלימלך' (ליד הרמוניה לבית).
טל: 052-7063331, או 077-9119024
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-16:00


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש