שובו של המאסטרו

מאת: רותם ג'קסון ● 27/2/2013 12:47 ● ערב ערב 2591
אחרי שכבש את האילתים עם מעגלי הריפוי שלו, חוזר המאסטרו קונסטנטינו בתחילת חודש מרץ לאילת. בשני מעגלי ריפוי נוספים הוא יעניק מיכולתו המופלאה לתושבי העיר. רותם ג'קסון מביאה רשמים ממעגל הריפוי הקודם בעיר
שובו של המאסטרו

מה שקרה בתחילת חודש ינואר בספרייה העירונית בעיר, הצליח להפתיע לא רק את האילתים ולו הספקנים ביותר, אלא גם את צוות הספרניות בראשותה של המנהלת שושה, שהסכימה לנדב את הספרייה לטובת המאסטרו המסתורי שהגיע לעיר.
מאסטרו קונסטנטינו, המרפא השאמאני ממקסיקו, הצליח לעשות גם באילת, כמו שעשה בכל מקום אחר בארץ מאז הגיע לישראל, שינוי אנרגטי שאינו משתמע לשני פנים.
מעגלי הריפוי שהוא מעביר ברחבי הארץ מאז הגיע לישראל במהלך מבצע 'עמוד ענן', הפכו זה מכבר לבאזז תקשורתי, ואם הוא לא היה מסרב להצטלם, כאג'נדה ברורה של איש רוח ממעמד הגבוה ביותר, כבר מזמן הייתם רואים אותו מתנוסס על מסך הטלוויזיה שלכם.

תמונת כתבה


בא מאהבה


למי שעדיין לא הספיק להתעדכן ולחוות את החוויה בעצמו, מאסטרו קונסטנטינו הוא מרפא ידוע בעוצמתו במקסיקו, ספרד ובריטניה, והוא נמצא עכשיו בארץ כדי לתת את המתנה שלו לישראל ולהעניק ריפוי של הגוף והלב לכל מי שחפץ, ללא תשלום.
הוא הגיע לישראל בתחילת מבצע 'עמוד ענן' ומאז ועד היום כבר הספיק לקיים מעגלי ריפוי לאלפי אנשים בהרבה מקומות שונים בארץ כאשר רבים נודדים אחריו למעגלים נוספים. "זו אינה דת, ולא שיטה", מסבירים בסבלנות נעמה, סיון וגלעד, שלושת אנשי הצוות הישראלי שהתגייס לעזרתו אחרי שחוו בעצמם מעגל ריפוי של המאסטרו. כל אחד מהם, הניח את חייו בצד לתקופה של כמה חודשים, לטובת המטרה הנעלה אליה התחברו, כדי ללוות אותו במעגלי הריפוי שלו בארץ, לתרגם אותו מספרדית ולדאוג לכל צרכיו. "מאסטרו לא למד את מה שהוא עושה בשום מקום, ולא מלמד את מה שהוא עושה. הוא בא מאהבה, במטרה אחת- לתת, לעזור ולחבר בין אנשים! עם מטרה ברורה של להביא כמה שיותר טוב וכמה שיותר אהבה במקומות שזקוקים לכך.
הנתינה שלו מגיעה ללא צורך בהכרה במי שהוא או מה שהוא וזו גם המיוחדות שלו. אפשר להבין את זה רק מעצם העובדה שהוא בכלל כאן בישראל, ועוד מגיע עד אילת בפעם השנייה, רק בשביל לתת אהבה וריפוי ללא שום רצון לעצמו", אומרת סיון.

לפני כחודש, כשהתייצבתי במעגל השני שערך המאסטרו בספרייה העירונית, נדהמתי מכמות האילתים שיצאו מהמעגל הראשון. אנשים בכל טווח הגילאים, עם או בלי קשר לרוחניות, ספק סקרנים, ספק מאמינים, ספק מאותגרי חוויות, או סתם כאלה ששמעו חוויות מקרובים שעברו מעגלים שלו במקומות שונים בארץ, הגיעו כדי להתנסות ולחוות מקרוב את הנתינה המדוברת של מאסטרו קונסטנטינו. כפי שתודרכנו על ידי נעמה, עוזרתו האישית של המאסטרו, הסתדרנו במעגל גדול, אוחזים ידיים, מחכים למאסטרו שייכנס. פתאום נכנס למרכז המעגל מתוך החדר האחורי שבספרייה, איש נמוך, מכוסה מכף רגל עד ראש בבגדי צמר עבים וגדולים, הרבה מכפי מידותיו. רק עיניו גלויות לעיני ההמון והוא נתמך במטה עץ מגולף ועטוף בנרתיק עור.
באותם רגעים, כשכולנו בוהים בו כלא מאמינים, היה נדמה שאפילו האוויר הפסיק לנשום. אם הייתי מסוגלת לנסוע בזמן, הייתי משערת שהגעתי לתקופת משה רבנו על פי המראה שלו- מעין הכלאה מוזרה של איש מערות עם נביא רוחני, עמדה לנגד עיננו ממש כאן באילת, בספריה העירונית.
כמו בכל מעגלי הריפוי המאורגנים מראש, הוא החל לעבור אחד אחד במעגל ולהסתכל עמוק בעיניים, למשך דקות ארוכות שנדמו כמו נצח. מי יותר, מי פחות ולעיתים אם הרגיש צורך גם הוסיף מגע הילינג מרפא לאותו מקום בגוף שהרגיש שצריך ריפוי.
הוא ביקש מאיתנו לפתוח את הלב, להרגיש כמו ילדים. בתוך תוכי ידעתי שאם אני כבר פה אז כדאי לוותר על הספקנות, השיפוטיות והאסקפיזם ופשוט להיות נוכחת. זכרתי את דבריו של גלעד, אחד משלשת אנשי הצוות שלו, בראיון לכתבה הקודמת, "לא באתי מהעולם הרוחני ובטח שלא האמנתי בהילינג לפני כן", הוא אמר לי, "אבל בכל מעגל צפיתי באנשים שדיווחו על הקלה בכאבים ועל התרוממות נפש. גם אם חשבתי בתחילה שיש פה עבודה פסיכולוגית והם מאמינים כי נוח להם להאמין, אני לא מתעסק בזה יותר. זה כבר לא מעניין איך זה קרה, העיקר שקרה". אז בחרתי להאמין כי ברור שאין לי מה להפסיד.
כשהגיע תורי להסתכל לו בעיניים, לא עברו יותר מכמה שניות עד שהתבטלו במוחי כל אותם ספקות שהציקו לי. המבט החודר בעיניו הכחולות, נכנס לי ישירות ללב. ממש כך!
ההוכחה לכך הייתה כשבצבצו לי דמעות בזווית העין. באותם רגעים הרגשתי כאילו אני נשאבת במבטו לעולמות רחוקים וצוללת למעמקי הזיכרון הנשמתי שלי.
כשנגמר לו מהעיניים שלי והוא עבר לבא אחריי, הרגשתי מלאה, שלווה, ממש התרוממות נפש כמו שגלעד כינה את זה. אחרי שהוא עבר את כולם, נשמעה ברקע מוסיקה נעימה ושיר תפילה בעברית, אותו הוא ביקש במפורש שנשיר בקול רם, תוך כדי תנועה, בעודנו אמורים להחזיק ידיים כל העת, למען שמירה על הזרימה האנרגטית. את החלק האחרון הוא הקדיש להסברים על חשיבות התזונה, הציע תפריט מיוחד לבריאות אופטימלית וענה לשאלות של אנשים במעגל בפתרונות תזונתיים לבעיות מסוימות שהעלו.

היינו שם קרוב לשעתיים וחצי עם המאסטרו הקונסטנטיני הזה והתחושה הייתה שעוד אפשר להמשיך...מה אגיד לכם, זו בהחלט הייתה חוויה יוצאת דופן. הספקנים ביננו היו בקלות מסכמים אותה כחוויה אנתרופולוגית לכל דבר. אבל אני לא יכולה להימנע מלחשוב שגם אם הוא סתם בחור מוזר שעושה עלינו ניסיונות, עצם העובדה שהוא הצליח להעמיד במעגל, יד ביד, קבוצת אנשים זרים זה לזה למשך שעתיים וגרם לנו לפתוח את הלב יחד, לשיר יחד ולרגע אחד לוותר על השיפוטיות, הציניות ועל המעטפת המחוספסת שמגינה עלינו כביכול ביומיום, אז רק בשביל זה היה שווה!

אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם אם עוד לא ניסיתם, ולהגיע לסשן נוסף של ריפוי. לדברי אנשי הצוות שלו, הרבה יותר אפקטיבי לעבור כמה שיותר מעגלים.
בכל מקרה, אין לכם מה להפסיד- זה בחינם, זה מעניין, זו חוויה מיוחדת וזה בעיקר מחמם את הלב שיש עוד אנשים שמוכנים להקריב את החיים שלהם למען מטרות מקודשות כמו שלום ואהבה.
אשריך, מאסטרו קונסטנטינו!
ביום שני ה- 4 למרץ יתקיימו שוב באילת, בספריה העירונית במתנ"ס רובין, שני מעגלי ריפוי נוספים של מאסטרו קונסטנטינו בשעה 17:00 ובשעה 19:00,

צוות ההפקה האישי של המאסטרו וצוות המארגנים האילתים שלקחו יוזמה להבאתו לאילת- בראשם, רונית אופמן ומשה גסטנר.
מזמינים את כולם לקבל את מתנת הריפוי של המאסטרו ולהפיץ את הבשורה.
כמו כן הם מבקשים להגיע לכל אורך המעגל ולא לעזוב לפני שהוא נגמר.

בקשה נוספת של המאסטרו וצוותו הישראלי היא למצוא בית מארח שיוכל לספק להם שני חדרים נפרדים עם מקלחת ושירותים ללילה בו הם מתארחים באילת.
המעגלים כאמור נערכים בחינם ואת המסע שלו בישראל הם מממנים בזכות התרומות של האנשים שבאים למעגלים, כאשר כל אחד משלשל סכום כסף שמתאים לו לקופסה, בדרכו החוצה מהמעגל.

לפרטים נוספים, צרו קשר עם רונית אופמן (מקיבוץ אילות) (אפשר בהודעת SMS הכוללת מספר משתתפים) 054-4682127
משה (בגישה אחרת - המרכז המוביל להתפתחות אישית) - 052-2443642
נעמה (מהצוות של מאסטרו) 054-9400677











תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש