שיפודי אילת – מקום מדהים ביופיו וטעים להפליא

מאת: אביבה דקל ● 27/2/2013 13:58 ● ערב ערב 2591
מי מתושבי אילת לא זוכר את 'שיפודי אילת' המיתולוגית?. מי לא מתגעגע לימים ההם, לריחות ולטעמים?. מהיום לא צריך עוד להתרפק על זיכרונות העבר אלא לתת קפיצה ל'אייס מול' היישר ל'שיפודי אילת' שמחזירים עטרה ליושנה ומחזירים את הטעם הטוב והאהוב לחייך
שיפודי אילת – מקום מדהים ביופיו וטעים להפליא

תמונת כתבה


אפשר להפסיק להתגעגע. 'שיפודי אילת' החדשה טעימה לא פחות מזו של פעם, ואולי אפילו קצת יותר. המקום יפה, האווירה נהדרת ובתפריט העשיר מככבות מנות טעימות חדשות לצד אלה הטובות והזכורות מימים עברו.
מסעדת 'שיפודי אילת' החדשה נמצאת בנקודה החמה ביותר באילת – בפארק הקרח. העיצוב מודרני – המילה האחרונה בעיצוב פנים – בתכנונו של האדריכל יוסי אבן, שלמרות שזה המקום הראשון שתכנן באילת, הצליח ליצור מקום המשתלב להפליא באווירה המיוחדת של העיר. רצפת השיש המבהיקה, השולחנות והדלפקים מהעץ טבעי, ספות העור הנוחות, קיר הלבנים וחלון הזכוכית הגדול הנשקף אל הרחבה ואל הנוף – משרים על הסועדים אווירה של הידור וחגיגיות, אבל לא מפריעים לאלו שרוצים דווקא לאכול בידיים.

כמו פעם, גם היום, אם אתם מגיעים לאילת כאורחים, זה המקום להתחיל בו את הביקור – מקום מעורר תיאבון ומזמין יותר מזה לא תמצאו ומובטח שתחזרו ל'שיפודי אילת' שוב ושוב.

בעלי המקום, ציקי ואורלי, מגיעים מרקע של עסקי הסעדה. למשפחה מסעדות מוכרות בתל אביב, הפועלות בהצלחה כבר ארבעים שנה. הוריה של אורלי הקימו את עסק המסעדות ואורלי ואחיה ממשיכים את המסורת. המשפחה כולה בעסקי מסעדות. אבל לא רק – ציקי התחיל את עסקיו דווקא בעסקי אופנה בניו יורק, בה חי הזוג 25 שנה, ועם הזמן עשה הסבה לעסקי נדל"ן, בהם הוא ממשיך לעסוק עד היום. לפני כחמש שנים חזרו בני הזוג יחד עם ארבעת ילדיהם דודי, עדי, גבי ודניאלה ארצה ופתחו מפעל לייצור "דים סאם" (כופתאות סיניות) בקבוץ להבות חביבה. את המפעל מנהלים בהצלחה הבנים הבוגרים דודי ועדי, ואת ה"דים סאם" הטעימים להפליא שלהם אפשר כבר למצוא גם במלונות וגם במסעדות בתל אביב ובאילת. על ניהול 'שיפודי אילת' מופקד גבי, בנם השלישי.

חם באילת


לפארק הקרח באילת הגיע ציקי דרך היכרותו עם הבעלים ניסים יניב.
ציקי, איש עסקים מנוסה, הבחין מיד בפוטנציאל הענקי של המקום. התוצאה נכון להיום היא 'שיפודי אילת' החדשה והמרהיבה שנפתחה ברחבה הכניסה הדרומית של פארק הקרח. מכל פינה במסעדה נשקף הנוף המרהיב של הרי אדום והלגונה ומשרה על הסועדים בה אווירה של אילת של פעם – אווירה של שלווה, נינוחות וניקוי ראש.

ומה בתפריט?

מבחר שיפודים ושווארמה מבשר משובח, סטיקים עסיסיים הנימוחים בפה, טחינה, פלאפל, חומוס נפלא ולאפות טריות הנאפות במקום על הטבון וממלאות את המסעדה בריח נפלא, סלטים טריים, אותם מכינים במקום טרי טרי מדי יום, ומבחר קינוחים מצוינים..
ויש גם את "המיוחדים של המקום":
*שאטו – שילוב של פילה ומדליוני אווז
*צלעות כבש – צלעות טלה צעיר עשיר בשומן ובעל ארומה מיוחדת
*אנטרקוט מיושן – שילוב של אנטרקוט עם מדליוני אווז.

המקום ערוך לאירועים של עד 160 חוגגים ברחבה ובאולם הפנימי. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו גם מאוכל טוב, גם ממקום מעוצב בקפידה וגם מרחבה מפנקת באווירה נינוחה – שיפודי אילת הוא המקום הנכון בשבילכם.

המקום כשר שומר שבת.

'שיפודי אילת'
מיקום: פארק הקרח כניסה דרומית
טלפון: 08-6332211
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 11:30-24:00 שישי 11:30 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצאי שבת: שעה אחרי צאת השבת עד 24:00


חדשות אילת