'ספרי לי' - פינה מקסימה בלב שכונת נווה מדבר

מאת: אביבה דקל ● 20/3/2013 15:40 ● ערב ערב 2594
במספרה המקסימה שלה מחכה לכם מעצבת השיער ליאת צור. היא תקבל אתכם בחום, תקשיב לכם, תשמע מה אתם רוצים ורק אז תסרק, תספר, תצבע ותעצב את שיערכם בדיוק כפי שרציתם
'ספרי לי' - פינה מקסימה בלב שכונת נווה מדבר

דווקא במקרה של מספרה עם שם כמו 'ספרי לי' היה לי חשוב להבין כבר בתחילה על מה ולמה השם.
ליאת מסבירה: "לפני שפתחתי תיק במע"מ, ישבתי בבית עם הילדים ובן הזוג וחשבנו על שם. פתאום אמרתי - אני ספרית, שמי ליאת, אז פשוט מאוד נחבר בין השניים. כך נולד השם.
ספרו לליאת איזו תספורת אתם רוצים, צבע, תסרוקת, לאירוע או סתם להרגשה טובה, וליאת תעשה כבקשתכם. לדבריה, עם תספורת טובה נראים טוב ומרגישים עוד יותר טוב, ואין משהו שליאת רוצה יותר משכולם ירגישו טוב אחרי ביקור אצלה. "לקוחות שמתבוננים במראה אחרי שטיפלתי בשיערם ומחייכים, גורמים לי להרגיש טוב", היא אומרת. ליאת מספרת גברים, נשים וילדים, וכולם מרוצים. גם ילדים שמעולם לא היו במספרה מרגישים פה טוב. ליאת מושיבה אותם על כסא מוגבה, מנהלת אתם שיחה עניינית. מניסיונה ילדים מנהלים שיחה ועונים עניינית - הכל כדי לא לחשוב על התספורת. לליאת תיק הפתעות, והיא מבטיחה לכל ילד שכשיסיים את התספורת, יהיה רשאי לבחור לעצמו הפתעה, לכן אין פלא שילדים חוזרים שוב ושוב לליאת ומשתחררים אצלה לחלוטין מהטראומה של "ללכת להסתפר".לגברים הבאים להסתפר אצלה ליאת גם גוזרת גבות, מנקה שערות מהאוזניים, והכל כלול במחיר שהוא לכל הדעות שווה לכל נפש. ליאת צובעת שיער לגברים וגם גוזרת ומסדרת את הזקן והשפם וגם עושה פדיקור ולגברים - הכל לפי רצון הלקוח.לנשים ליאת עושה כל מה שהן צריכות כדי להרגיש טוב ולשפר את המראה שלהן – תספורת, תסרוקת, פן, צבע, גוונים, החלקה ברזילאית לשיקום השיער, תוספות שיער בחרוזים ובקליפסים, גבות, שפם, מניקור, בניית ציפורניים ופדיקור. בכולם מטפלת ליאת בסבלנות רבה, בפרטיות אחד על אחד, כדי שהתוצאה תהיה מושלמת.

נולדה למקצוע


כבר בגיל מאוד צעיר עזרה ליאת לאמה לצבוע את שערה. מהר מאוד היא כבר צבעה לה את כל הראש לשביעות רצונה המלא. מגיל 14 היא מסדרת גבות, עושה שפם ושעווה ומפנקת את כל הסובבים אותה. ליאת אוהבת לטפל באנשים ולגרום להם להרגיש טוב עם איך שהם נראים - כך שאין כל פלא שבחרה בספרות כמקצוע לחיים.
ליאת הגיעה לאילת מעכו בה גדלה במהלך טיול שנתי בכתה י"ב. היא התאהבה בעיר ממבט ראשון והחליטה שזה המקום בשבילה. רצה הגורל שגם את שירותה הצבאי עשתה באילת ב'אוגמר 80' ונשארה כאן עד היום. 18 שנה היא באילת, מגדלת כאן את ילדיה ועוסקת במקצוע שהיא אוהבת. גם את מקצוע הספרות למדה באילת וכאן גם קיבלה הסמכה לעסוק בו. אחד המורים שהיא זוכרת לטובה הוא סמי קוט, שהגיע מבלגיה ואין מלים בפיה לתאר עד כמה הוא מקצועי, בספרות וגם בתסרוקות לאירועים - מקצוע נוסף שלמדה אצלו.
המוטו של ליאת במספרה הוא - 'חושבים על שינוי', "אני אוהבת שלקוחות נכנסים למספרה, מתלבטים ולבסוף אומרים לי- תעשי מה שאת רוצה. אני מתאימה את התספורת או התסרוקת, הצבע או הגוון לגוון הפנים של הלקוחה, לאישיותה ולדרך החיים שלה. אני דואגת לספר אותה כך שתוכל להסתדר בעצמה בבית עם התספורת ותראה טוב בלי להגיע אלי בכל רגע".
לקוחות רבים מגיעים לליאת כדי להתייעץ איתה איך להתנהג עם שיערם: מה עושים עם שיער יבש, מה עושים עם שיער שבור או במקרה של נשירה. ליאת בודקת את השיער וממליצה על הטיפול הנכון - מסכה, קרם, שמן לקצוות שרופים וכו', ובדרך כלל מצליחה לפתור את הבעיה.
אז אם חשבתם על תסרוקת או תספורת לקראת חג, טיפוח לקראת אירוע או ככה סתם פינוק- עכשיו אתם יודעים אצל מי תהיו בידיים הטובות.

טיפ מליאת


ליאת ממליצה לא לחפוף כל יום את הראש משום שהשיער זקוק לשומן הטבעי שלו וכמובן - לא לשכב לישון עם שיער רטוב.

ליאת מאחלת חג פסח שמח לכל תושבי אילת ואורחיה

מספרת 'ספרי לי' - ליאת צור
נווה מדבר הגמלים 1
טלפון: 050-6459006 בתיאום מראש.
חפשו את ליאת בפייסבוק 'מספרת ספרי לי'.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש