טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 20/3/2013 17:33 ● ערב ערב 2594
"קלפים פתוחים"-ארז רחל. יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני. לתיאום 050-4242-050
טור טארוט

קוראים יקרים !

כל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים העצומים שאותם מבטאים הקלפים.
בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות קלפי הטארוט.

סיפור אמיתי- מחדר עבודתה של רואה בקלפים.
-"אני לא מאמינה ב'חארטה' הזה", קטעה אותי גברת באמצע הרצאה. ותאמינו לי היה לה מבטא טריפוליטאי חזק. הפסקתי את רצף דיבורי והמתנתי לשמוע מה עוד בפיה. התבוננתי בה בחיבה וחייכתי, הרי מי שלא מאמין, לא מגיע לשמוע הרצאה שתוכנה אינו מעניין. "אני יכולה למשוך קלף?", היא שואלת במבטא.
-"בהחלט, תוכלי לעשות זאת בתום ההרצאה", השבתי.
מיותר כמעט לציין עד כמה הגברת ה'לא מאמינה' הייתה להוטה להעמיד אותי במבחן. היא אכן משכה קלף והביטה בי כאומרת אל תחשפי הכול. התנצלתי, וניגשתי איתה הצידה.
-"יש אדם כלוא בחייך", אמרתי לה, ומיד משכתי קלף נוסף. "הוא אשם, ובכל זאת הוא משתחרר בעוד ארבעה חודשים"...
בתום ההרצאה נפגשנו כמתוכנן, ובעודי מתארת לה את נסיבות מעצרו של חתנה, אני מזהה חוסר יושר עצום מצדו, כך הבנתי שכנראה הוא מתכוון 'למכור' את חבריו באותה עסקת סמים שבה למעשה הלשינו עליו.
"הוא מכור לסמים ומבצע עסקות לא כשרות", פסקתי, "הרי הוא וביתך מתגוררים אצלך, לא שאלת את עצמך מאיפה הוא מביא כסף? ביתך אוהבת אותו מאוד, ואני רואה שהוא אוהב אותה גם. זאת ההזדמנות שלה כעת משהיא בהריון לחלץ אותו מדפוס חיים כזה ולדרוש ממנו שיקבל עזרה", המלצתי.
וכך, כעבור מספר ימים ביתה מגיעה אלי, כרסה בין שיניה, ועיניה אדומות מבכי : "המשפט שלו מחר", אמרה לי. "מה את רואה שיהיה?", שאלה, שוב טרפתי את הקלפים והפעם ראיתי שהוא משתחרר. "כך את רוצה לחיות את חייך?", שאלתי , "כעת את הופכת לאם ואני רואה שהוא מוכן לבצע שינויים רציניים בחייו", לא יכולתי לומר לה שאני רואה שבעלה יבחר בדרך הדת, היא לא הייתה מאמינה לי, "הוא מתחבר לשורשים ולמסורת", הבהרתי לה בעדינות. ואכן, עברו מספר שנים והם וילדיהם בתשובה שלמה, חיים בצניעות ומסתפקים באמונה. בכל פעם שהחותנת מזהה אותי בסופר או בכל מקום אחר היא צוחקת ואומרת לי: "כפרה, שלחתי ילדה אחת וכעת היא חזרה לי שבע, שתהיה בריאה".
- "הילדה מאושרת?", אני שואלת תמיד, והיא עונה בחיוך- "ישתבח שמו"...

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש