א.ל.א - אמנים בגבס וקרמיקה

מאת: אביבה דקל ● 22/3/2013 23:30 ● ערב ערב 2594
א.ל.א - אמנים בגבס וקרמיקה

קירות גבס, תקרות אקוסטיות ותקרות דקורטיביות, עבודות מיוחדות בגבס, כל אלו ועוד הם המומחיות של עוזי אלקובי - אמן בעבודות גבס וקרמיקה. כל חלום שיש לכם הוא יגשים, בבית או בעסק. תנו למומחה לטפל לכם בעניינים

עוזי אלקובי הוא מומחה לעבודות גבס וקרמיקה - פנים וחוץ. הוא יבצע בשבילכם ויוציא לפועל כל עבודה שתרצו לבצע בבית או בעסק, פנים וחוץ וישדרג או יבנה מהמסד ועד הטפחות, כדי שהתוצאה תיראה בדיוק כמו הבית או העסק שרציתם.
קירות גבס, תקרות אקוסטיות ותקרות דקורטיביות, עבודות מיוחדות בגבס, רצוף, חיפויים, חיפוי אבן – כל מה שתרצו יבצע עוזי בלווי צמוד של מעצבת המומחית בעיצוב פנים וחוץ. גם את כל עבודות החשמל מבצעים א.ל.א וגם את כל עבודות האלומיניום והזכוכית בשיתוף פעולה עם 'מוטו תריס'
תן לי דוגמא לעבודות מיוחדות שביצעה החברה שלכם?
"עבודות גבס מיוחדות במועדון 'ילדודס' במלון 'רויאל ביץ'', מספר חנויות בפארק הקרח כמו החנות המדהימה של 'ג'ק קובה', 'נאוטיקה', 'אימפוריום', את החנות המיוחדת 'פליי פוט', את החנות המעוצבת להפליא 'אנטר' ועוד רבות אחרות. גם על עבודות הגבס והריצוף בפיצרייה 'באריס' על טיילת 'מלכת שבא הוא חתום.
את כל עבודות הצבע, שפכטל וגבס במלון 'ריף אורכידאה' ועוד עבודות רבות. "תשומת הלב המושלמת שאנחנו נותנים לעבודות שאנחנו מבצעים לעסקים וגם לבתים פרטיים, הם שגורמים לכך שהלקוח מקבל מאתנו מוצר מושלם", אומר עוזי ומציין כי בימים אלו ממש הוא עובד על פרויקט גדול במיוחד בעיר - בנק יהב שבבית הארז בשער העיר. עוזי אלקובי והצוות שלו יעצבו ויבצעו גם חדרי אמבטיה בעיצובים מיוחדים והם מתקינים רק את המוצרים הסניטריים של החברות המובילות בשוק, הכל בלווי צמוד של מעצבת מקצועית.
אם אתם רוצים להגיע לשלמות בביצוע ועיצוב, הכתובת בשבילכם היא א.ל.א - אמנות הגבס והקרמיקה. עוזי אלקובי והצוות המקצועי והמיומן שלו מבטיחים לבצע כל עבודה לשביעות רצונכם המלאה. (תדמית).

א.ל.א - אמנות בגבס וקרמיקה
טלפון ליצירת קשר: עוזי אלקובי 057-8999599
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-21:00,
שישי- 09:00-14:00



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש