המכבסה שלי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 10/4/2013 10:55 ● ערב ערב 2597
המכבסה שלי

תמונת כתבה


מי לא אוהב כביסה נקייה, רכה, ריחנית, איכותית שנעשתה בידיים מקצועיות. אז מעכשיו, את הכביסה אתם חייבים להפקיד ב'מכבסה שלי', ותראו איך תוך מעט זמן, המקום הופך להיות המכבסה שלכם..

לפני חמש שנים, היו אלה שמואל ויהודה שהביאו את הבשורה ופתחו את 'המכבסה שלי', שצברה במהרה לקוחות קבועים ומרוצים שמעבירים מפה לאוזן את שמה של המכבסה, וכל הזמן מתווספים לקוחות חדשים שהופכים במהרה מרוצים.

אז מה יש לנו ב'מכבסה שלי'. קודם כל מדובר במכבסה החולשת על שטח ענק, מצויידת כראוי, מסודרת להפליא, ובה מועסקים ששה עובדים מקצועיים עם נסיון של 30 שנה לפחות (ממיינים, גהצניות, מקפלים ועוד).

הבעלים לוקחים אותי לסיבוב במקום, ואני מגלה שהכל עובד כמו בפס נע: הכביסה נכנסת באגף הימני שם עוברת מיון. נכנסים מעט פנימה, שם תמצאו את מכונת הניקוי היבש החדשה, שהיא אף ידידותית לסביבה. בקצה תמצאו מבחר מכונות כביסה ומייבשים חדשניים. לאחר שהכביסה יוצאת נקייה, יבשה, רכה וריחנית, היא עוברת לאגף הגיהוץ בחלקה השמאלי של המכבסה, בה גם תפגשו את המעגלות - מכונה מיוחדת שמגהצת סדינים ומפות, ובפתח האגף השמאלי - הכביסה עוברת קיפול ואריזה.

ה'מכבסה שלי' חרטה על דגלה שירות, מקצועיות ואמינות, כמו כן - שימוש בחומרים האיכותיים ביותר וכן כוללת את כל האישורים הנדרשים.

המכבסה נותנת שירות לפרטיים ומוסדות, ביניהם בתי מלון, שירותי הכבאות, קצא"א ועוד.

התשלום הוא רק עבור משקל, על הפרדה וקיפול - לא גובים כסף! ויש גם מבצע:25% הנחה על ניקוי יבש. ישנה אפשרות למשלוח עד הבית בתשלום.

'המכבסה שלי',
רחוב המסגר 5, אזור התעשיה.
פתוח: א'-ה' 6:30-18:00,
שישי - 6:30-14:00.
טלפון: 08-6378171.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש