קרן אור

מאת: אביבה דקל ● 17/4/2013 08:55 ● ערב ערב 2598
הסרת שיער בטכנולוגיה מתקדמת עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד = הלקוחות האילתים מעידים על תוצאות מוצלחות ומיידיות
קרן אור

'קרן אור' אילת היא קליניקה העוסקת בהסרת שיער בטכניקה המשלבת אור וטכנולוגיה של פלאשים מהירים (NCPL). את הקליניקה מנהלת ליאת רומנו, אילתית בדם, אם לשני ילדים, שהיא אף מטפלת הוליסטית מוסמכת רב תחומית.

הסרת שיער בשיטת NCPL


במכון הטיפולי המתקדם של ליאת, תפגשו את מכשיר ה'דרמו פלאש', מכשיר להסרת שיער ללא כאב וללא תופעות לוואי. ליאת: "הלכתי בעצמי להסיר שיער אצל הני במכון 'הילה', הייתי מרוצה מאוד, התוצאות נפלאות ובהמלצתה ובעידודה החלטתי לאמץ את הרעיון. עשיתי סטאז' מקיף על המכשיר. מדובר במכשיר העובד בשילוב טכנולוגיית הפולס המהיר יחד עם טכניקת ה- NCPL (הבזקי אור ללא מגע). הטיפול אינו מצריך שימוש בג'ל ועל כן אינו גורם לכוויות. שילוב טכניקת ה- NCPL עם הזמן הקצר בין הבזק להבזק בא לידי ביטוי בשתי מעלות חשובות: זמן הטיפול מתקצר ועוצמת הכאב מופחתת בצורה משמעותית. המכשיר עומד בתקנים המחמירים של ה- FDA וה- CE . התוצאות בטוחות ואין הגבלת שהייה בשמש (בניגוד לטיפולי הסרת שיער אחרים). יתרונות נוספים הם שהמכשיר נותן מענה גם לבעלי שיער בהיר ואין צורך בגילוח השיער. העור אינו בא במגע ישיר עם ההבזק, אלא עם חציצה של המכשיר. בהיותו מכשיר כחול לבן של חברה ישראלית MED-OP , ישנו ביטוח לטיפול".

הקליניקה של ליאת נמצאת במתחם הש.ר.פ שממוקם בפסאז' של 'מרכז שלום', עם אווירה נעימה ואינטימית. המטופלים מקבלים בונוסים של העצמה, הדרכה ועזרה בכל תחום בו יכולה ליאת לתרום מנסיונה ומהידע. בנוסף, רוקחת ליאת את הקרמים לאחר טיפול הסרת השיער, המבוססים על שמנים אתריים.

ועכשיו ספיישל לקראת הקיץ – חבילות שוות ביותר: בית שחי + מפשעות + רגליים + ידיים לנשים – 3,999 ₪ בלבד (ל- 10 טיפולים) ולגברים – גב + בטן – ב- 3,999 בלבד (ל- 10 טיפולים).

לקביעת פגישה: ליאת רומנו 052-2881866.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש