לה פלאיה ספא

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/4/2013 08:56 ● ערב ערב 2598
לה פלאיה ספא

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


כבר בכניסה לספא מלון 'לה פלאיה' מרגישים את האנרגיות המדהימות שיש למקום, את העיצוב המפואר והחמים בצבעים רכים, ריחות השמנים הארומתיים וריח המגבות הרכות והנעימות, כל אלה מושכים כבמטה קסם לחוות טיפול ממגוון הטיפולים במקום. ואדים, בעל המקום, מספר: "הספא הזה פונה בעיקר לקהל האילתי. לקוחות שמגיעים לכאן, מתמכרים, אם זה תושבי אילת קבועים, ואם זה תיירים, שאף שאינם מתארחים במלון 'לה פלאיה', מגיעים במיוחד לספא שלנו. אנו דואגים כמובן גם לאורחי המלון. ולראייה – בסופ"ש שעבר, האורחים קנו חבילות חדרים + ספא, והיה פה מדהים. 99% מהאורחים שקיבלו אצלנו טיפול, אמרו שיחזרו ושמעולם לא קיבלו כזה טיפול טוב".

'לה פלאיה ספא' הוא ספא חדש ומיוחד הממוקם באגף השמאלי של מלון 'לה פלאיה'. הספא מכיל ששה חדרי טיפול מרווחים אקסקלוסיביים, כשאחד מהם הוא חדר טיפולים זוגי מפנק. העיצוב בפרקט כהה וצבעי שמנת, עם שדרת האבנים במרכז האולם המוביל לחדרים, משווה מראה ייחודי לא קונבנציונלי. הספא מאובזר בסאונה יבשה יפהפייה, מקלחות, לוקרים ואפילו חדר כושר קטן.

הספא מתהדר במגוון גדול של טיפולים, בין היתר: קלאסי שבדי, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, מסאז' פנים, עיסוי קרקפת, איורוודה, מסאז' תאילנדי, מסאז' רפואי, מסאז' ספציפי לספורטאים – רקמות עמוקות ועוד.
המטפלים, ארבעה במספר (קבועים, שתי נשים ושני גברים), כולם מוסמכים בעלי תעודות, מקצועיים ועם נסיון רב שנים שהגיעו מהמרכז.

הספא מקפיד בשימוש בשמנים יוקרתיים ואיכותיים עם ריח מדהים. ואדים: "חשוב לנו מאוד להשתמש בשמנים איכותיים ביותר, כי בסופו של דבר אלו חומרים שמזינים את העור".
המקום פתוח לאירועים פרטיים של עד 20 איש.

בספא מפנקים את האילתים במחירים מיוחדים: מבצע היכרות - חבילה הכוללת מסאז', שימוש בכל הפסיליטיס (חדר כושר, סאונה יבשה, לוקר, מקלחונים כולל בריכה) – רק ב- 150 ₪ (עבור המסאז' הראשון). בנוסף, הנחות על הטיפולים השונים.

בספא ניתן לרכוש גם שוברי מתנה לטיפולים.

'לה פלאיה ספא', במלון 'לה פלאיה' (מול 'מג'יק פאלאס'), טלפון: 054-5637344.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש