רק דגים

מאת: אביבה דקל ● 8/5/2013 15:06 ● ערב ערב 2601
מאת: אביבה דקל וסימונה סולומון שאואט / בלב אזור המלונות, מול הכניסה למלון 'ליאונרדו פלאזה' ('מוריה' לשעבר), תמצאו פנינה קולינרית מיוחדת ונוסטלגית שתחזיר אתכם אחורנית בזמן לימים הטובים והעליזים ולמטעמים הזכורים לטוב של 'בית הדייג היווני'. לאוהבי הדגים ולא רק...
רק דגים

יעקב ותרצה האכילו ושירתו אלפי לקוחות מרוצים מאז נפתחה מסעדת הדייג היווני בשנת 1998 וממשיכים לעשות זאת גם היום ב'רק דגים', המסעדה שבה האוכל והשירות הם מעל הכל מאז ומתמיד. יעקב, השף הזכור לכולנו לטוב מ'בית הדייג היווני', מבשל בשבילכם גם עכשיו ודואג שתקבלו את המנות הטובות ביותר שאפשר של דגים או פירות ים כמו בימים הטובים של המסעדה לעיל, ולמי מכם שאינו בדיוק איש ים ומעדיף יבשה, מכין יעקב מנות בשריות לעילא ולעילא, ואילו תרצה דואגת שתקבלו ב'רק דגים' את השירות הטוב ביותר מכל הלב ובהרבה אהבה.

'רק דגים' היא מסעדה יפה, ביתית, חמימה, מפנקת, נקיה מעישון ונעים מאד להעביר בה שעות אחדות ליד שולחן, עליו תוגש לכם ארוחת מלכים כמו שרק יעקב יודע להכין, להתבשם מהטעמים והניחוחות, להתבונן בצילומים של אילת דאז שממלאים את הלב.

ומה בתפריט?


בין המנות הראשונות- סביצה בורי בתחמיץ לימון, חציל על הגריל, איקרה לבנה, מולים, קונכיות פירות ים, ג'מבו שרימפס, ברבוניות ועוד. בעיקריות - מבחר דגי הים בעונתם - בס, מוסר, לוקוס, לברק, דניס ובורי - שלמים או פילה, מיקס פירות ים ושרימפס וקלמארי אלאוליו, בחלב קוקוס קארי, בשמנת שום ולימון או בשמנת וכוכב אניס - כל מנה תענוג צרוף וקשה מאד להחליט במה לבחור.

מככבים בתפריט ה'מיוחדים' – לובסטר, גמבס בגריל, קוקי סן ז'אק וסרטנים מאודים.

גם את אוהבי הבשר כאמור לא מקפחים כאן - להם יוגש סטייק אנטרקוט עסיסי או סטייק פרגית רך וטעים.
כל המנות באיכות גבוהה ובמרקמים הנימוחים בפה והעיקר הכל טרי טרי.

חותמים את הארוחה הקינוחים המדהימים - קרם ברולה, סופלה שוקולד, פאי שוקולד נוטלה ועוד – כולם מעשה ידיו האמונות של השף יעקב.

תמונת כתבה


רק דגים, תרשיש 7 מול מלון 'ליאונרדו פלאזה', טל: 08-6337450.
פתוח שבעה ימים בשבוע בין השעות 13:00-24:00.
במקום חניה בשפע, גישה נוחה לנכים ואינטרנט אלחוטי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש