תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 4/6/2013 15:43 ● ערב ערב 2605
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית  שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תהיו עסוקים בתקשורת וגיוס כספים בכל הנוגע לקידום עצמכם והקריירה האישית שלכם.

תאומים


למרות שאת השבוע הקרוב תתחילו ברצון להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים ואף להחביא את הרגשות שלכם, הרי שבהמשך השבוע, האופי האמיתי שלכם ייצא החוצה ואתם תחזרו להיות עסוקים כרגיל מבלי להשאיר לעצמכם זמן ומקום להיות קצת עם עצמכם בשקט. הכוכב מארס = עשייה נכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ויעניק לכם את הכוח האנרגטי הנדרש על מנת לממש את תוכניותיכם ולפתוח בהתחלות חדשות.

סרטן


בשבוע הקרוב, תרגישו שאתם הרבה יותר ממוקדי מטרה ואנשים קרובים ורחוקים מפרגנים לכם ואף מחמיאים לכם על הופעתכם. הכוכב וונוס, המביא איתו מערכות יחסים רגישות, נכנס למזל שלכם ויעניק לכם ימים של חסד ופופולאריות גואה בעיני הזולת. זהו הזמן הנכון לבדיקה עצמית של המטרות שלכם ביחס לצרכים שלכם בחיים. נסו לבדוק מאילו מקומות עמוקים מגיעים הדחפים והרצונות שלכם ולפעול בהתאם לתשובות.

אריה


ימים אלה של השבוע הקרוב יהיו טובים לקידום תוכניותיכם עם אנשים בתחומי החיים החדשים בחייכם. אם העיסוק שלכם מצריך תקשורת בין אישית, הרי שמומלץ לכם להקשיב לתחושות הבטן שלכם ולפעול בהתאם. האהדה כלפיכם תגבר השבוע, עובדה שתגרום לכם להיכנס לשלב יותר מעשי ותכליתי בתחומים נוספים חדשניים והמהווים אתגר. פעלו בשיקול דעת ובחנו את הנתונים בשטח ביחס ליכולת שלכם לייצר ביטחון כלכלי.

בתולה


ההתפתחויות בתקופה זו בחייכם יהיו בקצב מהיר אם כי מסחרר מעט עבורכם. אתם חשים את השפעת הכוכב נפטון המביא איתו ערפול מסוים לחייכם ולעיתים מרגישים שאתם מאבדים את היכולת שלכם להיות אובייקטיבים בכל הכרוך להחלטות. עובדה זו מכניסה לחייכם חוסר בטחון מסוים, כיוון שלעיתים אתם מרגישים שלא מספיק להסתמך על עצמכם לבד כבעבר, ואתם חייבים ייעוץ חיצוני מאדם ניטראלי.

מאזניים


בתקופה הקרובה, אתם עלולים להרגיש חולשה ועייפות, וזאת כתוצאה מעומס שאתם חווים לאחרונה. הקשיים הכלכליים התישו אתכם, ואתם מנסים לייצב את עצמכם מחדש. התקופה הלא נוחה תעבור עד לחודש אוגוסט הקרוב ועד אז נסו למצוא זמן לעצמכם כדי למלא לעצמכם את המצברים הרגשיים מחדש. נושאי העבודה עומדים לתפוס תאוצה וזה הזמן לחזור ולשווק את עצמכם מבחינה מקצועית.

עקרב


בשבוע הקרוב, יהיו אלה ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים המשפחתיים שלכם. נראה שאתם מוכנים לקחת אחריות מחודשת על עצמכם ולבנות לעצמכם תוכנית כיצד אתם רוצים לשלב את משפחתכם בתוך חייכם. כמו כן, מערכות יחסים יכולים לעלות מדרגה ואף אפשרות מימוש לתוכניות רציניות לטווח הארוך. היכולת שלכם להיות רגשיים יותר תעזור לכם להיות קשובים לאנשים הקרובים לכם, כך שתוכלו להכיל אותם.

קשת


אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום הולדת. זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה נפתחות לכם אפשרויות חדשות. מומלץ לכם להיות קשובים יותר לסימני הדרך שהיקום שולח אליכם ולזרום ביחד איתם. התנהלות רגישה בזמן שכזה תזמן אל חייכם את האנשים המתאימים להמשך הדרך, ובאותה המידה תוכלו להוציא אנשים מחייכם שכבר אינם משרתים אתכם ואת מטרותיכם העתידיות.

גדי


אתם נמצאים בתקופה יותר טובה ביחס לתוכניותיכם המקצועיות ולכן אתם צריכים לתת הזדמנות לכל האנשים מסביבכם שבאים אליכם עם תוכניות שונות ומשונות. הרשו לעצמכם לפרוץ את הגבולות של עצמכם ולאפשר לעצמכם לזרום עם השינויים שאתם כל כך מפחדים מהם. תופתעו כמה אתם עצמכם זקוקים לרענון ולכן יהיה זה נכון לשתף אנשים קרובים מהמעגל הראשון של חייכם, בתוכניותיכם העתידיות.

דלי


בשבוע הקרוב, ייתכן ותאלצו להתמודד מול אנשים כדי להוכיח להם שאתם הרבה יותר טובים ממה שהם חושבים עליכם. חשוב מאוד שתעזרו לעצמכם ואל תחכו שאחרים יפעלו במקומכם. אתם נמצאים בנקודת זמן רגישה שבה יש לכם יכולת לשווק את היכולות שלכם בדרך מעניינת, אך אתם חייבים להבין שללא שיתוף פעולה והסכמה של אנשים קרובים, לא תוכלו לפרוץ את המעגל לכיוון היעד אליו אתם מבקשים להגיע.

דגים


בתקופה הקרובה, תהיו עסוקים מאוד בכל הנוגע לשיפור ושיפוץ סביבת המגורים שלכם וזאת בגלל שינויים משפחתיים שאתם עוברים. אתם פועלים מתוך לחץ וחוסר מנוחה ונראה שאתם יכולים לפתח רגישות אלרגית כלשהי בגלל העומס שבו אתם נמצאים. למדו לקחת לעצמכם זמן למנוחה ולרגיעה ולנסות להחליט כמה שיותר לפעול בשיקול דעת. כמו כן, יעסיקו אתכם הצעירים במשפחה שזקוקים לזמן איכות אתכם.

טלה


בשבוע הקרוב, תוכלו למצוא הזדמנויות שיעזרו לכם לשפר תחומים הקשורים בפיננסים ואשר התעכבו בימים האחרונים. למרות שבתקופה האחרונה נדמה לכם שאנשים קרובים מנסים לנהל אתכם כלכלית ולומר לכם כיצד להתנהג, הרי שעובדה זו נובעת כתוצאה מסך כל ההתנהגות שלכם. אתם לא יכולים להמשיך בסגנון חייכם מבלי להפנים את העובדה שיש אנשים שצורת החיים שלכם מכעיסה ומרגיזה אותם.

שור


אתם נכנסים לשבוע שבו תרגישו הרבה יותר חיוביות וחיוניות בתנועתיות שלכם וזאת בזכות העובדה שאתם כבר יודעים בדיוק מהם התחומים בחייכם הדורשים שיפור ושינוי ואף כיצד אתם צריכים לנהל את חייכם בהמשך. אנשים קרובים מושפעים מכם בגלל היכולת שלכם להיות יותר ממוקדי מטרה. בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב, ינהלו אתכם נושאים כלכליים שתצטרכו לטפל בהם מבלי דיחוי.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש