סקס לייף - כי אף פעם לא מאוחר לשפר יחסים

מאת: אביבה דקל ● 4/6/2013 15:48 ● ערב ערב 2605
אנשים רבים לא בדיוק מבינים על מה מדובר כשאומרים - חנות סקס. חושבים שהיא מיועדת רק לאנשים צעירים וזה לא נכון. 'סקס לייף' מכוונת לכל הגילאים, לצעירים ורווקים, לצעירים נשואים חדשים וגם לזוגות הנשואים שנים רבות. היא מיועדת גם לאנשים בגיל הזהב שמגיעים כדי לרענן את חיי הנישואין
סקס לייף - כי אף פעם לא מאוחר לשפר יחסים

יש חנויות שיוצאות מהאופנה, אבל חנות 'סקס לייף' דווקא נכנסת עוד יותר לאופנה, לא מעט בזכות המודעות שהולכת וגדלה כמו שמספרים בעלי החנות: "רבים מהמבוגרים חוזרים כדי לספר עד כמה חבל שהם לא ניסו את הדברים האלה בגיל צעיר יותר. זוגות נשואים, שנישואיהם הפכו לשגרה, באים ומבקשים כאן- "משהו שיעזור להם לא להתגרש". וזה עובד.

מי שנכנס יחזור


'סקס לייף' נפתחה לפני שמונה שנים כזכיינית של רשת 'סקס סטייל' שהייתה אז הרשת הגדולה בארץ. כעבור שנתיים, היא התנתקה מהרשת והחלה לפעול באופן עצמאי כחנות פרטית באילת.

"אנחנו עובדים עם ארבעה יבואנים שונים והמבחר שלנו גדול מאוד. באמתחתנו מוצרים ברמה גבוהה ואך ורק כאלה שיש להם ביקוש. אנחנו גם נותנים אחריות של 90 יום על המוצרים".

בעידן האינטרנט, למה לרכוש בחנות פרטית?
"כשמישהו קונה באינטרנט, הוא לוקח סיכון גדול. יש חברות שמוכרות דרך האתר מוצר שנראה טוב בצילום, אבל עשוי מחומרים זולים יותר. הלקוח משלם מחיר מלא, אבל מקבל מוצר באיכות מאוד זולה".

ב'סקס לייף' השירות מעולה, משתדלים לרצות את הלקוחות ודואגים שכל אחד ימצא בחנות גם דברים שאולי אין בהם רווח, אבל החנות דואגת שיהיו במלאי בתור שירות. סרטי פורנו למשל – יש כל כך הרבה באינטרנט ובטלוויזיה שהרבה חנויות הפסיקו להביא, ב'סקס לייף' יש סרטי פורנו למקרה שלקוח יבקש. גם אמצעי מניעה אפשר למצוא ב'סקס לייף' למרות שאפשר כיום להשיג אותם בכל סופר, משום שבעל החנות מאמין שמי שנתקע בלי אמצעי מניעה ויכנס לחנות, לא רק יקבל את מבוקשו, אלא על הדרך יכיר את החנות ויראה מה יש לה להציע. יש סיכוי טוב שמי שנכנס לכאן פעם אחת יחזור פעם נוספת.

לחנות לקוחות רבים, לא רק אילתים, אלא גם לקוחות קבועים ממרכז ומצפון הארץ. החנות הפכה למעין מועדון חברים ולקוחות רבים הפכו להיות חברים בו. לקוחות אלה מבקרים בחנות בכל פעם שהם מגיעים לחופשה באילת. הסיבה לכך היא שתמיד אפשר למצוא כאן מה שרוצים, לקבל ייעוץ, לקבל אחריות על המוצרים ולדעת שמה שהם קונים כאן הוא באיכות הגבוהה ביותר במחיר הוגן.

בשם השירות


בעקבות ביקוש קהל הלקוחות, אפשר להשיג ב'סקס לייף' גם ביגוד אירוטי. לא פחות מ – 15 דגמים של ביגוד ארוטי תמצאו כאן. גם גימיקים מדליקים למסיבות יש פה, בעיקר כשירות ללקוחות שכן הרווח על מוצרים אלה קטן. ב'סקס לייף' אפשר גם להשיג תוספות להגברת און לנשים וגברים, מוצרים צמחוניים טבעיים שאי אפשר להשיג בסופר ועוד.

המוטו של החנות הוא: "אצלנו לא אומרים ללקוח 'לא' כשהוא מבקש לקנות משהו. משתדלים שיהיו כאן מה שיותר מוצרים, גם אם הרווח עליהם הוא לא גדול". היום כבר אי אפשר להתעלם מהעובדה שחיי מין הם דבר מאוד חשוב בזוגיות. ב'סקס לייף' תוכלו למצוא דברים רבים שיעזרו לכם לשפר את חיי המין. נסו ותיווכחו.

'סקס לייף', הקניון האדום, מול הכניסה ל- C HOTELS , צמוד ל'באגט דולפין'. טלפון: 08-6325014. שעות פתיחה: ימים א'-ה' 12:00-21:00, שישי וערבי חג 10:00-16:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש