שומרים על האסתטיקה

מאת: אסטר שטרית ● 5/6/2013 09:45 ● ערב ערב 2605
צילום: זוהר רביבו / אם אתם אוהבים לשמור על האסתטיקה שלכם ולהרגיש נפלא , המרכז הרפואי 'אסתטיקה' הוא המקום המושלם עבורכם. מגוון הטיפולים במחירים אטרקטיביים, והחשוב מכל – יחס אישי מצוות מקצועי רפואי. מהרו להזמין תור.
שומרים על האסתטיקה

תמונת כתבה


לנסוע עד למרכז הארץ בכדי לקבל ייעוץ רפואי פלסטי? תשכחו מזה. אם עוד לא הכרתם את המרכז הרפואי הוותיק 'אסתטיקה' – זה הזמן. כבר בכניסה למרכז, תבינו כי המקום כשמו-כן הוא. קבלה נעימה ומרשימה מחכה לכם כבר בכניסה למקום, שני חדרי טיפולים ושני חדרים המיועדים לייעוץ ופגישות אישיות. לאווירה החמה מוסיפה גם פינת תה-קפה עם עוגיות העומדת לרשות הלקוחות. תוסיפו לכל זה את הצוות החייכן והמנוסה של המרכז, ותרגישו כמו בבית.
המרכז הרפואי בבעלותו של יוסי רייק וניהולה של איילת אמירס, קיים בעיר למעלה מעשר שנים, ומשרת כ-3,500 לקוחות. יחד עם 15 אנשי צוות מקצועיים מתחום הרפואה, תקבלו יחס וליווי אישי בכל תהליכי הטיפול שתבחרו. כי עם מקצועיות וניסיון לא מתווכחים.
נפטרים מהשיער
אם גם לכם נמאס מהשיער המיותר , מהשעווה המלוכלכת ומקוצי הגילוח, זה הזמן להסרת שיער בלייזר. 'אסתטיקה' מציעה ללקוחותיה לבצע הסרת שיער בלייזר המתבצע על ידי מכשיר הסופרנו XL, היחיד באילת. המכשיר עובד בשתי שיטות שונות המאפשרות לקבלת תוצאה אפקטיבית ומותאמת לכל אדם, כאשר הטיפול נעשה על ידי צוות אחיות. ניתן לבצע טיפולים בכל חלקי הגוף, מלבד אזור העיניים. הטיפול ב'אסתטיקה' כמעט ואינו כואב, ותופעות הלוואי כמעט אינן קיימות. ולמי שחושש לשיזוף הקיץ – אל דאגה. כיום, ניתן להיחשף לשמש באופן מבוקר.

לא רק ניתוחים


כמה פעמים חשבתם לבצע טיפול פלסטי אך המילה 'ניתוח' הרתיעה אתכם? ב'אסתטיקה' תוכלו לקבל פגישות ייעוץ וליווי אישי לכל סוגי הטיפולים והניתוחים הפלסטיים. מחלקת הפלסטיקה של המרכז בניצוחו של ד"ר אלדד מור, מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית, בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואה על שם רפופורט בטכניון, חיפה, מציעה לכם מגוון רחב של טיפולים, ביניהם: הזרקות מילויי קמטים ועיצוב שפתיים הנעשים במקום, ניתוחי פנים – עפעפיים, אף, מתיחות פנים וצוואר, הצמדת אוזניים, הגדלה/ הרמה/ הקטנה של החזה, הקטנת שד לגבר (גניקומסטיה), שאיבות שומן, מתיחות בטן ועוד.
במקום תקבלו ייעוץ לכל הניתוחים הפלסטיים, בשיתוף מרכז הרפואי ברמת אביב, שם מתבצע הניתוח. "המרכז הרפואי ברמת אביב הוא מרכז ברמה מאוד גבוהה עם המכשור החדש ביותר", אומרת מנהלת 'אסתטיקה' באילת, איילת אמירס. "במידה וצריך לנים שם לילה וחוזרים לאילת, אך כאן באילת מתבצע כל הליווי, החל מייעוץ, בדיקות, הסרת תפרים, בדיקות ארוכות טווח עד שנים לאחר הניתוח עם צוות מקצועי של אחיות ורופאים. תמיד יש לאן לפנות באילת, אנו בקשר תמידי עם הלקוחות. אין מצב שתהא מצוקה פיזית ולא יהיה מענה. יש לציין כי יש לנו שיתוף פעולה עם רופא מקומי במידה וד"ר מור לא בעיר".
אם לא די בכל אלו, 'אסתטיקה' עוסקים בתחום נוסף, העלמת ורידים ונימים אשר נמצאים על פני העור, בתחום האסתטי ולא הרפואי. התהליך מתבצע על ידי הזרקות קטנות ועדינות, בראשות ד"ר גלינה שרסטיוק, אשר עוסקת בתחום מעל 13 שנים ועובדת במרכזים המקצועיים והטובים בארץ. הטיפול מתבצע אחת לחודש, נמשך לפי מידת הצורך של הלקוח. תוצאות נראות לעין לרוב לאחר הטיפול השני.

המרכז הרפואי 'אסתטיקה'
מלון 'הרודס', חזית צפונית, אילת.
טלפון: 1-700-706-701, 08-6333772
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-21:00, ו' – 09:00-14:00
שעות טיפולים: א'-ה' 08:00-23:00, ו'- 08:00 ועד כניסת השבת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש