תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 19/6/2013 09:59 ● ערב ערב 2607
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


למרות הקשיים שאתם חווים, הרי שהחיפוש שלכם בפרק זמן זה אחרי עבודה שתתאים לכם, יוביל אתכם למקומות ולאנשים שיעזרו לכם בהמשך דרככם.

תאומים


ילידי תחילת המזל חווים תסכול רב בגלל העובדה שהכוכב סטורן המביא איתו קשיים נמצא בבית העבודה שלכם, ואתם מגששים את דרככם בכל הקשור למציאת מקום עבודה הולם ומתאים. אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל יכולים ליהנות מהעובדה שכוכב השפע עדיין במזל שלכם ומעניק לכם ימים רבים של חסד, תחושה שהדברים זורמים עבורכם ואף הפופולאריות האישית שלכם גואה.

סרטן


הכוכבים וונוס ומרקורי נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לתחושה שהנה מגיעים אליכם ימים בהם אתם יכולים ליהנות מהמתרחש סביבכם ואנשים מבקשים את קרבתכם. האנרגיות שלכם משתפרות והולכות ולכן גם יכולת התקשורת שלכם יכולה להיות במיטבה בתקופה הקרובה ובעיקר בחודש הקרוב, וזאת עד אשר ייכנס הכוכב מרקורי כוכב התקשורת לנסיגה במזל שלכם בסוף החודש.

אריה


כל ההתרחשויות האחרונות בחייכם והשינויים אותם נאלצתם לעבור בעל כורכיכם מביאים אתכם להבנה שלמרות שאתם יכולים לחיות חיים שלמים או אפילו כמה שנים עם אדם מסוים, הרי שהתפיסה הבסיסית שלכם לגבי איך אתם רוצים לנהל את חייכם עלולה להיות שונה לחלוטין ועכשיו אתם מתעמתים עם העובדה שכל אחד מושך לכיוון שלו עובדה שיכולה לגרור למלחמת כוחות.

בתולה


יש לכם קשיים עם ההתנהלות של הסביבה הקרובה בה אתם חיים ואף מתרועעים עם חברים קרובים ואינכם יכולים להבין מדוע למרות שאתם באים עם מלוא הרצון והאנרגיה לעזור, הרי שיש אנשים שלא בהכרח מבינים ומקבלים את דעתכם ואתם מרגישים פגועים מדי פעם כשדעתכם לא מתקבלת. מומלץ לכם בשלב הזה להתמקד ולעשות מה שטוב לכם באופן אישי ופחות בצורך שלכם לרצות את האחרים.

מאזניים


לצערי אתם עדיין שרויים בחסך כלכלי בגלל מהלכו של הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם. כוכב זה בא להראות לכם מהם הצדדים שלא טיפלתם בהם כיאות וכיוון שכך נאלצתם לחסוך ולעשות בחייכם בדק בית. לעומת זאת, שילוב הכוכבים וונוס ומרקורי בבית הקריירה שלכם מלמד על כך שיש לכם עכשיו יכולת דרך יחסים בין אישיים לקדם את עצמכם מבחינת הקריירה ואף לשווק את עצמכם בהצלחה רבה.

עקרב


הכוכב סטורן, המביא איתו צורך לקחת אחריות מתוך קושי, נמצא כרגע במזל שלכם וגורם לכם להבין שלחיים יש את הקצב משלהם ועם כל התכנונים שלכם אין לכם יכולת לשלוט ולנהל את העניינים. היכולת שלכם להקל על עצמכם תבוא לידי ביטוי אם לא תשאירו זנבות פתוחים ותסיימו כל מה שדרוש סיום בתחומים המקצועיים והכלכליים. רק סדר ומשמעת יעזרו לכם בהתמודדות עם כוכב סטורן שמטבע הדברים דורש את אותם הדברים.

קשת


שבוע מאוד אינטנסיבי עובר עליכם כיוון שנראה שאתם נדרשים לתת את המאה אחוז שלכם בכמה וכמה מקומות. מומלץ לכם לשמור על איזון ופרופורציה ולא לתת מעבר ליכולותיכם. זה גם הזמן לעמוד על דעתכם מול האחרים ולא לתת להם לנסות להשפיע עליכם ולשנות את דעתכם על מנת שדעתם תתקבל יותר בברכה. זהו זמן בחינה עבורכם עד כמה אתם יכולים להתנהל בצורה אובייקטיבית ולא לתת גם לפחדים לנהל אתכם.

גדי


אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים מבחינה חברתית וזאת בגלל העובדה שלאחרונה חוויתם קשיים מאוד לא נעימים ואכזבות מחברים שהייתם בטוחים שהינם לצדכם, אך בזמן אמת אכזבו אתכם כשפנו לדרך אחרת, ממה שהבטיחו לכם מלכתחילה. אל תתייאשו – זהו בכל זאת הזמן הנכון להשקיע בעבודה ואף לנסות לגייס כוחות חדשים ורעננים שיעזרו לכם במימוש תוכניותיכם.

דלי


נושאי העבודה אצלכם עדיין יכולים להיות נתונים לשינויים, וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן נמצא אצלכם ומשפיע בכל הדרו על היכולת שלכם להצליח ולשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית. כדי להסב את תשומת לבכם מהקשיים, מומלץ לכם לבלות זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה הזקוקים ליד המכוונת שלכם שתעזור להם למצוא את עצמם בסבך של החיים ולתת להם את העצות הנכונות.

דגים


האירועים השונים בחייכם גורמים לכם לשנות את תפיסת העולם שלכם ולכן הפעם אתם מוכנים להקשיב גם לאחרים שבדרך כלל אתם פחות מחשיבים את דעתם. כל מה שכרוך בנושאי בית ומשפחה יהיה מאוד אקוטי במהלך כל החודש הזה ונראה שלא אחת תפעלו על מנת לדחוף את העניינים ביתר שאת, על מנת להצליח ולעמוד במטלות שאתם רוצים לממש עד אשר תהיו מרוצים מההישגים שלכם עצמכם.

טלה


יש לכם צורך עז לעזוב חלקים מסגנון חייכם הנוכחי ולהתחיל חיים חדשים שיהיו טובים לכם יותר ואף מקדמים למקומות אליהם אתם שואפים להגיע. ייתכן שיגיעו אליכם הדים של ביקורת מהבית בגלל אי שביעות רצון מחוסר תפקוד נכון שלכם לדעתם, אך לא נראה שאתם תיקחו זאת יותר מדי ללב ותמשיכו בקו בו אתם בוחרים ללכת והוא התנערות מכל מה שכובל אתכם למחויבות ואחריות.

שור


כל נושאי השותפויות יעמדו למבחן בתקופה הקרובה בחייכם בגלל שינויים משמעותיים שאתם חווים בחיק המשפחה ובסביבת העבודה הקרובה לכם. הגיע הזמן שלכם לבנות לעצמכם קו אסטרטגי כלכלי חדש שינחה אתכם בצעד המשמעותי אליו אתם עומדים להגיע ושהחיים ניתבו אתכם אליו. החל מחודש יולי, מומלץ לכם לשפר את סביבת המגורים שלכם כיוון שאתם הולכים ליהנות מאנרגיות חדשות.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש