היכל התרבות

מאת: או-מד מדיקל ● 20/6/2013 10:09 ● ערב ערב 2607
היכל התרבות

שיר לשבת


מבט לעבר ירושלים / נעים עריידי

תמונת כתבה


אוּלַי נֶאֱסֹף
אֶת כָּל הָאֲבָנִים הַגְּדוֹלוֹת
שֶׁבְּהָרֵי יְרוּשָׁלַיִם.
אוּלַי נִבְנֶה
כֹּתֶל אַחֵר
מִסְגָּד אַחֵר
וּכְנֵסִיָּה אַחֶרֶת.
אוּלַי

נִשְׁכַּח טָעֻיּוֹת הֶעָבָר.
אוּלַי
סוֹף סוֹף נִבְנֶה
עִיר אַחֶרֶת
לֹא בְּהָרֵי יְרוּשָׁלַיִם

נִקְרָא לָהּ יְרוּשָׁלַיִם.


לקראת הצגות


מאמא- ע"פ ספרו של אברהם עמוס

תמונת כתבה


דרמה קומית, מרגשת ומתובלת בהומור ושירה מרוקאים

הפדרציה המרוקאית באילת מזמינה אתכם להצגה מוסיקלית מקורית מרוקאית/עברית מצחיקה, מרגשת ומפתיעה
זהו סיפורה של משפחה מרוקאית בשלהי שנות השבעים. החלומות, הרצונות והקשיים החברתיים והכלכליים. הסיפור סובב את סודה של האם שמתגלה וחושף את עברה ומשפיע על כלל הדמויות.

יום חמישי, 27.6.13, בשעה 20:00, ב'תיאטראות אילת'.
כרטיסים: בעלות 75 ₪ אצל: סימה נמיר, יו"ר הפדרציה, 054-7776562, ג'קלין דדון – 052-2967690, ירדנה לוי – 08-6217914, בנעמ"ת


התיאטרון הקהילתי למבוגרים מציג:"על בעלים, רעיות וחוויות אחרות"



ערב קברט מחויך, מרווה נחת...

לא שייקספיר או איבסן או סובול – אלא: דהבני, איציק, טורגמן, לאונט, מאירי, סביר, סטחרס, שאולי, מירסקי, שוורץ, אור פז, סקוטה. הגיבורים אינם בני אצילים או מלכים אלא: עובדת מלון, גרפיקאית, אמא, סבתא, צב ויונה. יצירה מקורית מא' ועד ת', והכותבים הם השחקנים.

בימוי: של עדה ים מירסקי. משתתפים: אור פז אילנה, איציק מונדי, טורג'מן יהונתן, לאונט לטיסיה, מירסקי (בר) שירה, מאירי מורן, סביר מנחם, סטחרס סופי, שאולי אלונה, שורץ חיה.

מוצ"ש, 29.6.13 וראשון, 30.6.13, בשעה 20:00, מתנ"ס 'בית רובין', מחיר כרטיס: 25 ₪.

לקראת סרט


סופרמן – איש הפלדה

תמונת כתבה


חוויה בתלת ממד ב- THE MAX

הסרט 'סופרמן: איש הפלדה' מעניק הצצה לצעירותו של קלארק קנט, שאומץ בילדותו על ידי ג'ונתן ומרתה קנט לאחר ששוגר בחללית לכדור הארץ מהכוכב קריפטון שהושמד. עוד כילד, הוא מתחיל לגלות שיש לו כוחות על, ומרגיש מנוכר מבחינה חברתית. בהמשך הוא מגלה שיש סיבה לכך שהוא נמצא בכדור הארץ, ומגשים את ייעודו כגיבור על לאחר שהעולם מותקף על ידי כוח חייזרי – הגנרל זוד. קולו של קווין קוסטנר כג'ונתן קנט, אביו המאמץ של סופרמן, מכריז על כך שיום אחד יהיה על בנו לבחור איזה אדם הוא רוצה להיות, ואילו קולו של ראסל קרואו, שמגלם את אביו הביולוגי של סופרמן, ג'ור אל, מכריז שההמונים ינסו ללכת בעקבותיו.

הסרט, שהינו איתחול של סדרת סרטי 'סופרמן', בויים על ידי במאי הקולנוע זאק סניידר ("השומרים") ובעמדת המפיק והתסריטאי ניצב כריסטופר נולאן (במאי טרילוגיית "האביר האפל"). לתפקיד הראשי לוהק השחקן הבריטי, הנרי קאוויל. לצידו ניצבים איימי אדמס (שמגלמת את לויס ליין), מייקל שאנון (בתפקיד הנבל), קווין קוסטנר (ג'ונתן קנט), דיאן ליין (מרת'ה קנט), ראסל קרואו (ג'ור אל) ואיילת זורר בתפקיד לארה לור-ואן, אמו הביולוגית של סופרמן.

נבחרת הכוכבים כוללת גם את לורנס פישבורן דמותו של פרי ווייט, עורך עיתון ה'דיילי פלאנט' והבוס של קלארק קנט ולויס ליין. דמותו של ווייט הופיעה לראשונה בתסכית הרדיו "הרפתקאות סופרמן" ב-1940 ומשם אומצה אל הקומיקס, ופישבורן שיהיה השחקן השחור האפרו-אמריקאי הראשון שיגלם את הדמות (מתוך 'עכבר העיר').

הקרנת בכורה – 20.6.13, ובימים א', ג', ה' – 21:30, ב', ד' – 16:00, מוצ"ש 22:00. מבצע לתושבי אילת – סרט + שתיה + פופקורן ב- 59 ₪ בלבד. מכירת כרטיסים מוקדמת – 08-6361000.

לקראת פסטיבל


פסטיבל 'בלו 4 דאנס' באילת

תמונת כתבה


מאת: אסטר שטרית

אירוע המוסיקה האלקטרונית הגדול חוזר לאילת. גדולי האמנים הבינלאומיים יגיעו לעיר הדרומית ואיתם צפויים להגיע ים של תיירי חוץ ופנים. מרימים ווליום

פסטיבל ה'בלו 4 דאנס' המרכזי של 2013 מגיע שוב לאילת. בתחילת חודש יולי, בין התאריכים 04-06.07.13, צפוי להתקיים סוף שבוע ענק של מסיבות לאורך הלילה ועד שעות הבוקר המוקדמות, וזאת בהשתתפותם של גדולי האמנים האלקטרוניים בארץ ובעולם. במסגרת פסטיבל המוזיקה האלקטרונית המוביל בארץ, יפקדו את העיר בחודש הבא האמנים הבינלאומיים - ארמין ואן ביורן - הדי ג'יי-מפיק ההולנדי שכבש השנה את המקום הראשון בדירוג הדי ג'ייז העולמי בפעם החמישית, אלסו - השוודי בעל השורשים האיטלקיים, אחד השמות הלוהטים כרגע בעולם המוזיקה שכבר הספיק לנגן בפסטיבלים הגדולים בעולם, אשלי וולברידג' - הדי ג'יי-מפיק הבריטי המוכר בסצנת הטראנס והפרוגרסיב, יובל זך - רזידנט 'האומן 17', ג'רום איסמה ועוד רבים אחרים.
גם הפעם, צמד המסיבות המרכזיות יתקיים ב'חווה', עם המיצגים, הפירוטכניקה, התפאורה, התאורה והסאונד, וכמובן - האווירה המיוחדת שמספק הלוקיישן השוכן בין הרי אילת. האירוע צפוי לסחוף אחריו אלפי תיירי חוץ ופנים ובשל כך, מוצעות לחוגגים חבילות נופש המשלבות מחיר של לינה במלון וכרטיסים למסיבות המרכזיות. לתושבי אילת ולמי שלא מעוניין בחבילה עם לינה, בקרוב תיפתח מכירת כרטיסים בנפרד.

קצרים


"נופים הם לפעמים"
תערוכת צילומים בהנחיית הצלם גיורא בן-יעקב.
הכניסה חופשית.
מוצ"ש, י"ד תמוז, 22.6.13 בשעה 20:00, במתנ"ס 'בית רובין'.

ערב זמר
מחממים את הלב עם שירים במקצב לטיני עם אורי אורפז.
כניסה: 25 ₪.
מוצ"ש, י"ד תמוז, 22.6.13 בשעה 20:30, במתנ"ס 'קולייר'.

שני משפחתי
מתקנים מתנפחים, חדר ג'ימבורי, עבודות יצירה בסימן מים
ומכירת מטעמי המטבח של 'קולייר'.
כניסה: 15 ₪ לילד ראשון, 10 ₪ לילד שני, אחים נוספים חינם!
יום ב', ט"ז תמוז, 24.6.13, בשעה 16:30, במתנ"ס 'קולייר'.

שעת סיפור לגילאי 4-7
הסנדלר והגמדים / נועה ספרבר
מספרת: צביה משה.
כניסה: 10 ₪.
יום ג', י"ז תמוז, 25.6.13, בשעה 17:00, בספריה העירונית.

הקתדרה העממית של מתנ"ס בית רובין מזמינה:
אשנב ליהדות

ספר הכוזרי
מנחים: שי נגר ועזרא אשכנזי.
כניסה: 15 ₪.
יום ג', י"ז תמוז, 25.6.13, בשעה 17:00, בספריה העירונית.

מופעי סיום שנה וערב להקות
רסיטלים על קלידים, גיטרות, פיתוח קול ותופים.
בשעה 19:00 - ערב להקות.
הכניסה חופשית.
יום חמישי, 27.6.13, בשעה 18:00 במתנ"ס 'שחמון'.

הקול דבש
תחרות הכשרונות של אילת 2013 יצאה לדרך. גילאי 9-14, 14-18. אודישנים ב- THE MAX 27.6.13 ו- 30.6.13, 10:00 בבוקר ועד 15:30. הגמר הגדול ב'פארק הקרח'. לפרטים נוספים ועדכונים, בפייסבוק - Eilat Show . פרסים מטורפים, חשיפה ענקית.

אירוע קלאסי


קונצרט סיום

תמונת כתבה


מאת: אסטר שטרית

תזמורות, הרכבים וסולנים, תלמידי הקונסרבטוריון העירוני, עלו לבמת התיאטראות בשבוע שעבר והשאירו את הקהל נדהם למשמע הרמה המקצועית. מנהל הקונסרבטוריון, ליאוניד רוזנברג: "היה זה אחד הקונצרטים המוצלחים של המוסד בשנים האחרונות"

ביום רביעי בשבוע שעבר, נערך קונצרט הסיום של הקונסרבטוריון (מרכז המוסיקה הים האדום) ב'תיאטראות אילת'. בחסות עיריית אילת ובמעמד ראש העיר, מאיר יצחק הלוי ומנהלת מינהל החינוך, מירי קופיטו, עלו תלמידי הקונסרבטוריון הנבחרים בזה אחר זה להשמיע לקהל האילתי את יכולותיהם. האולם היה כמעט מלא על אף שהקונצרט נערך בתאריכים החופפים את תאריכי מסיבות הסיום במוסדות השונים, והקהל נהנה משעתיים של תזמורת סימפונית, תזמורת קאמרית, תזמורת כלי נשיפה, ג'ז באנד, הרכבי ג'אז ומוסיקה קלה, מקהלה, סולנים, הרכבים קאמריים, הרכב כלי הקשה ועוד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש