צהרון ילדותי – המקום המושלם לילדים שלכם גם בחופש הגדול

מאת: אביבה דקל ● 26/6/2013 12:04 ● ערב ערב 2608
החופש הגדול בפתח ואתם שוברים את הראש איפה יבלו הילדים כשאתם עובדים? מחפשים מקום שהילדים ייהנו בו ואתם תהיו רגועים ובטוחים שהם בידיים טובות?. כמו במהלך שנת הלימודים, גם בחופש הגדול- צהרון 'ילדותי' הוא הפתרון המושלם
צהרון ילדותי – המקום המושלם לילדים שלכם גם בחופש הגדול

הפעילויות בצהרון 'ילדותי' בחדשי הקיץ מגוונות ומהנות. כל הורה הרושם את ילדו לפעילות יולי אוגוסט מקבל לוח פעילות יומית מפורט ויודע בדיוק מה סדר היום של ילדו. ההרשמה לפעילות הקיץ בעיצומה, לכן כדאי לכם להזדרז ולרשום את ילדיכם כל עוד נותרו מקומות פנויים:
בחודש יולי 1/7-31/7 בימים א'-ה'
ובחודש אוגוסט 4/8-22/8 בימים א'-ה'
יש אפשרות בחירה בפעילות בין השעות 07:45-14:00 (בעלות 1300 ₪), או בין השעות 07:45-16:30 (בעלות 1500 ₪), מחירים שווי נפש לכל הדעות, כולל ארוחת צהריים.

ההרשמה לשנת הלמודים הבאה לגילאי 3-9 גם היא כבר בעיצומה. כדאי להירשם כבר עכשיו כי המקומות נתפשים במהירות. שנת הלימודים הבאה תיפתח בצהרון 'ילדותי' אחרי החגים, בתאריך 1/10/13 עקב נסיעה פרטית לחו"ל. בעת הרישום יגבו מהנרשמים דמי רישום, שיהפכו באופן אוטומטי לביטוח שנתי אישי לילד, אותו יש להסדיר לפני פתיחת הצהרון.

הילדים מרגישים בבית


שמו של צהרון 'ילדותי' המנוהל על ידי אורלית הולך לפניו. למרות הביקוש אורלית מגבילה את כמות המשתתפים ל-15-20 ילדים בלבד, כדי שכל אחד מהם יקבל את מלוא תשומת הלב.
המתחם של 'ילדותי' מחולק לשנים - חצר גדולה ומוצלת בה נמצאים במשך שנת הלמודים מבחר ענק של צעצועים ובחופשת הקיץ נוספת להם בריכה גדולה וגם 'מתנפחים'. ומתחם סגור בו אוכלים הילדים, עוסקים בעבודות יצירה ובו מתקיימים גם החוגים השונים במהלך שנת הלימודים.

בימי החופש הגדול נהנים הילדים מפעילות כיפית, מסדנאות אפיה וימי ספורט ועוד פעילויות רבות, וגם עובדים על חוברות עבודה ויצירה בהתאם לגילם.
סדר היום בצהרון 'ילדותי' במהלך שנת הלמודים כולל אף הוא מגוון פעילויות מהנות.
במהלך שנת הלימודים צהרון 'ילדותי' פועל בימים א' עד ה' בין השעות 13:30 עד 16:30 ויש אפשרות להישאר בצהרון עד 17:00. בחופשות ובחגים הצהרון פועל בימים א' עד ה' בין השעות
07:45 עד 16:30. הילדים בצהרון קשורים לאורלית והם מרגישים כאן כמו בבית. אם קורה והורה נאלץ להתעכב בעבודה, הילדים נשארים בשמחה בצהרון (ללא תשלום נוסף).
הצהרון אינו פועל בימי שישי.
במשך שנת הלמודים כשהילדים מגיעים לצהרון, מחכה להם ארוחת צהריים בשרית כשרה, טעימה ומזינה שאורלית הכינה סמוך לשעת הגעתם למקום. האוכל טעים ותמיד טרי. אחרי ארוחת הצהרים מכינה אורלית עם הילדים שיעורי בית בחלוקה לקבוצות גיל בעוד הקטנטנים משחקים בחצר במבחר הצעצועים הגדול העומד לרשותם בהשגחת מבוגר אחראי. משסיימו הגדולים את הכנת השיעורים, מצטרפים גם הם לפעילויות בחצר או עוסקים במשחקי יצירה מגוונים עד שעת ארוחת ארבע בה הם מקבלים ארוחה קלה. בכל יום מקבלים הילדים פינוקים כגון: ארטיק, עוגה, פירות ועוד הרבה דברים טובים – כל יום משהו אחר.

כל ילד חוגג בתאריך יום הולדתו מסיבת יום הולדת עליזה בתיאום עם ההורים, מקבל מתנות מכל הילדים ומהצהרון ומרגיש כמו מלך. גם צילומים למזכרת של המסיבה מקבל חתן או כלת יום ההולדת למזכרת..
הגשימה חלום
אורלית גלעדי בת ארבעים ואם לשלושה. לפני פתיחת צהרון משלה עבדה שנים רבות במעונות ממשלתיים ופרטיים וכל הזמן חלמה על מקום משלה, מקום בו תוכל להעניק לילדים את כל הסבלנות, ההבנה והאהבה לילדים שיש ביכולתה להעניק.
לפני כשמונה שנים, רגע אחרי לידת בתה שיר, החליטה אורלית שהגיע הזמן לממש את חלומה ופתחה צהרון משלה. מאז ועד היום היא מנהלת צהרון מדהים שבו נהנים ילדים מיחס אוהב, אווירה ביתית ופינוקים אין סוף.

המחיר בצהרון ילדותי סביר ביותר: רק -850 שקלים לילד – מחיר שכל משפחה יכולה לעמוד בו. לילדים הנרשמים לצהרון ולומדים באזור מערב 6 - בית ספר צאלים, גני אביבית, סיגלית וגן נחשון - תינתן הנחה נוספת.

אירגון, לא פחות חשוב


הצהרון של אורלית מאורגן להפליא. בצהרון מטף כבוי אש הנבדק מדי שנה על ידי כבוי אש, וערכת עזרה ראשונה. הצהרון מחובר ישירות למוקד 24 שעות ביממה, ולכל ילד ביטוח אישי. ההורים מקבלים בתחילת כל שנה תפריטים ויודעים בדיוק מה ומתי אוכלים הילדים שלהם. בנוסף לכך מקבלים ההורים דף ובו פירוט מדויק של שעות הפעילות והחופשות. גם קבלות למס הכנסה נותנת אורלית להורים לצורך קבלת החזר ממקומות העבודה.

הצהרון פתוח בימים אלה ואתם מוזמנים לבוא לצהרון ילדותי ולהתרשם מהמקום, ואפשר גם בפייסבוק- "אורלית צהרון ילדותי". (תדמית)

צהרון ילדותי''
דרדר 4/1
טלפון: 077-9330969 או 050-2188783


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש