יניב קרן לבניין בע"מ – בנייה באיכות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/7/2013 11:32 ● ערב ערב 2609
כי מגיע לכם לגור בפסגת החלומות שלכם..
יניב קרן לבניין בע''מ – בנייה באיכות

יניב קרן לבניין בע"מ היא חברה עם ותק של 20 שנה בתחום קבלנות הבניה. באמתחתה רזומה בנייה באזור הצפון של בתי ספר, שכונות מגורים שלמות בקיבוצים, מפעלים ובניה לפרטיים. יניב, בעל החברה, נמצא באילת כבר שלוש שנים עם משפחתו ומאוד אוהב את העיר, "הגעתי לעיר, התאהבתי במזג האוויר ובכלל, ואין מצב שאני עוזב אותה".

את הבניה באילת החל עם שתי וילות בטרם השתקע בעיר. לפני שנה וחצי, החלה החברה לבנות את פרויקט 'פסגת הדקל', 23 יחידות, כשהיזם הוא פרץ לוזון, בניה עד מפתח. הפרויקט כולל קוטג'ים של חמישה ושישה חדרים, יש בודדים ודו משפחתיים, 200 מ"ר כולל מרפסות עם חצר קטנה. "מבחינת לוח זמנים אנחנו מתקדמים יפה מאוד", מספר יניב, "ההערכה שלי היא שתוך 4-5 חודשים נכנסים לשלב איכלוס, שזה מהיר מאוד מבחינת זמנים בשוק, וכך גם בשאר הפרויקטים שלנו".

מה מיוחד בפרויקט?
"האזור הכי מבוקש באילת לדעתי, יש לנו לפחות 20 ממתינים בתור להיתר של עוד 10 בתים. הכל מכור כבר משלב היסודות, וכל יום נכנסים אנשים ורוצים לקנות. הבתים מסודרים יפה והשטח בהם מנוצל היטב עם רמת גימור טובה מאוד, דבר עליו איננו מתפשרים כלל".

למה עוד לבחור בכם?
"אין כמו פידבק של לקוחות. בפרויקט אחר של אותו יזם שאנחנו בונים ברובע 6 בשחמון, 'פסגת הים האדום', בו יש 90 יחידות, על הנייר כבר נמכרו קרוב ל- 20, ולפחות מחצית מהקונים רצו לדעת אם הקבלן שבונה בדקל הוא זה שבונה גם בשחמון. הפרויקט בשחמון כולל קוטג'ים ובניינים בני 5 דירות: 2 דירות גן, 2 דירות אמצע ודירת פנטהאוז, פרויקט עם נוף מאוד יפה. אני חושב שבגדול בוחרים בנו בזכות האיכות והמהירות, ציוד מתקדם וחדיש וכמובן השירות".

יש עוד תחומים בהם אתם עוסקים?
"אנחנו בשלבי סיום של בניית כל תקרות הבטון בפרויקט של אברהמי – שלושה מגדלים וכן גם את הטיח של כמחצית מהפרויקט. יש לנו בחברה צוות שעוסק רק בנושאי איטום גגות עם יציקות בטקל, בטון שהוא מוקצף עם סבון היוצר נפח ושיפועים לפני האיטום, עליו עושים איטום ביריעות כשעל האיטום מקבלים 10 שנות אחריות. אני קבלן מוסמך בנושאי איטום של 'פזקר', החברה המובילה בישראל בפיתוח ובייצור חומרי איטום ובידוד לשוק הבנייה והתשתית. הצוות עובד גם בחוץ עם פרטיים וקבלנים וגם בפרויקטים שלנו".

ליצירת קשר: טלפקס – 077-5072208, נייד – 057-2700617. מייל: kerenlabinyan@gmail.com
חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש