תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 3/7/2013 11:35 ● ערב ערב 2609
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


השבוע מאוד משמעותי עבורכם, בגלל אנרגיות כוכביות חזקות בשמיים הדורשות מכם להתארגן ולבדוק את סדרי ודפוסי חייכם מחדש.

סרטן


בתקופה הקרובה, הכוכב סטורן יבקר לאורך זמן בבית הילדים שלכם, כך שנראה שההתייחסות שלכם לאנשים צעירים מכם או/וגם אלה מכם שיש לכם ילדים, עשויה להשתנות מהקצה לקצה. הכוכב מרקורי נמצא החודש במזל שלכם ובנסיגה, ועובדה זו מחדדת את התחושה שלכם שהנה אתם חדים ביכולת שלכם לאבחן דברים ולהחליט כיצד דברים צריכים להתנהל בחייכם. האינטואיציה שלכם היא המצפן עבורכם.

אריה


בחודש הקרוב, יימצא הכוכב וונוס, האחראי על מערכות יחסים טובות ומפנקות, במזל שלכם, כך שצפויים לכם רגעים מאוד נעימים וכייפיים עם אנשים שתרגישו שמאוד אוהבים ודואגים לכם. יחד עם זאת, תעשו את חשבונות הנפש שלכם לעצמכם ובעיקר בכל הקשור למשפחה ותבדקו עם עצמכם מהם הגבולות שלכם ומהי דרך החיים הנכונה לכם כדי להרגיש מאוזנים ועדיין מממשים את עצמכם.

בתולה


אתם עוברים עכשיו שינויים משמעותיים ביחס לכל ההתנהלות שלכם עם אנשים קרובים. החיים מראים לכם שלא הכול ורוד כפי שחשבתם, ותפיסות העולם שלכם לא בהכרח מתאימות לסובבים אתכם. עובדה זו לעיתים מעליבה אתכם ואף גורמת לתחושת תסכול, כיוון שאתם באים עם מקסימום הצורך שלכם לעזור, אך מרגישים נדחים על ידי האחרים. חכו בעוד חודש לסיום נסיגת הכוכב שלכם – מרקורי.

מאזניים


בתקופה האחרונה, הייתם מאוד עסוקים עם עצמכם בגלל מצבים בחיים שהביאו אתכם כמעט עד הקצה ובעיקר מבחינה כלכלית, כך שהערכים שלכם בחיים השתנו לגבי היכולות שלכם ליהנות ולקיים את עצמכם כפי שבאמת הייתם רוצים. מבחינת הקריירה, נראה שאתם עומדים עכשיו על צומת דרכים והגיע הזמן שלכם לחזור ולתת פוקוס ובמה לעצמכם על מנת להבליט את הייחודיות שבכם.

עקרב


למרות שאתם מרגישים שאתם עוברים תקופה קשה, הרי שאתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם, כזו שתיזכר לכם בהמשך ששינתה ועיצבה את חייכם. תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה ומקבלת את הממדים הנכונים על מנת על מנת להכיל את התובנות החדשות שלכם. מומלץ לכם לאחר תקופה של לחץ לקחת הפוגה כלשהי מהיומיום ולצאת לחופשה.

קשת


הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו אצלכם עם בית המקושר עם סיומים והתחלות ולכן נראה שאתם בתקופה שהגיע הזמן שלכם לקחת אחריות על חייכם ולנסות ולהבין את ההתרחשויות בחשיבה מרחבית. רק צורת חשיבה כזו תאפשר לכם לא להרגיש קורבנות של החיים, אלא אנשים הפועלים עם זכות בחירה ייחודית לכם. אל תחפשו לשנות את החיים שלכם, זרמו עם הקיים והרשו לעצמכם להרפות.

גדי


אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ונראה שאתם עוברים התלבטויות מאוד לא קלות בחייכם כיוון שהתחושה שלכם עד היום היא שנתתם את המרב מעצמכם לאחרים ועכשיו אתם מרגישים שהגיע הזמן שלכם להעניק לעצמכם מבלי חשש או ייסורי מצפון. עדיין אתם מקובלים מאוד בכל מה שקשור לעבודה, ואנשים מחפשים את קרבתכם על מנת לשמוע את העצות החכמות שלכם.

דלי


מבחינה מקצועית, נראה שאתם עוברים תקופה מאוד משמעותית ויש לכם עכשיו את היכולות להוכיח לעצמכם ולסביבה את עצמכם בעבודה. בשנה הקרובה, יהיו לכם הזדמנויות נוספות להצליח כיוון שהכוכב יופיטר, המביא איתו שפע, הצלחה והזדמנות, נכנס אל בית העבודה שלכם וייתן לכם את הפריצה המקצועית אליה אתם מייחלים להגיע מזמן. נסו לצאת קצת יותר ולחזק את יחסי האנוש שלכם.

דגים


בחודש האחרון, אתם פועלים תחת השפעת הכוכב מארס, שנמצא אצלכם בבית המשפחה ונראה שקשה לכם מאוד עם הקצב החדש שנכפה עליכם. הדברים אינם מתנהלים בצורה רגועה, אלא כל דבר דורש התייחסות מיידית ואף פעולה מעשית. כדי להרגיע את מהלך העניינים, מומלץ לכם לקחת חופשה של יום יומיים, כיוון שהלחץ ימשיך להיות בתקופה הקרובה ואתם חייבים לחדש כוחות.

טלה


אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבה אתם בהתלבטות בין האם נכון לכם לעשות מה שטוב לכם וזה להמשיך בצורת חייכם הנוכחית, או להקשיב לאנשים מהבית שקוראים לכם להתנהל אחרת. הקונפליקט הזה יגרום לכם לחוסר נוחות אך גם מחויבות גדולה להחלטה נכונה, כיוון שמה שתחליטו עכשיו יהיה בעצם צורת החיים שלכם להמשך לבוא גם בגלל הפידבק שתקבלו מהאחרים.

שור


ההתמודדות שלכם בתקופה הקרובה היא עם כל נושאי השותפויות בחייכם אם במישור המשפחתי הקרוב ואם במישור העסקי הרחוק. זה הזמן עבורכם לבדוק את ההתייחסות שלכם לסביבה הטבעית שלכם כיוון שבתקופה הקרובה יש לכם פוטנציאל לשנות אותה ולשנות את עצמכם בהתאם. ייתכן והנושא הכלכלי מאוד דומיננטי ברגע זה אצלכם, אך כל זה נועד על מנת לקדם אתכם במעלה הסולם.

תאומים


הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכם צורך לפרוץ קדימה ולהצליח בכל מה שאתם מתכננים ואולם, עליכם לקחת בחשבון את החלק הכלכלי הכרוך בכך כיוון שייתכן מאוד שאתם רוצים לשנות את סגנון חייכם, אך הדבר תלוי ביכולת שלכם להצליח ולהרוויח כספים. צפו לעזרה מאנשים קרובים ואף השתדלו לשתף אותם כדי לקבל את העצות הנכונות והמתאימות לכם ביותר.


*מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
*התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש