טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 6/8/2013 15:23 ● ערב ערב 2614
מאת: רחל ארז
טור טארוט

כלא חרדותיה


היא הייתה כולה מכווצת ומבטה שוטט בחוסר שקט. היא נראתה כאישה נחפזת. כשהוריתי לה למשוך קלפים, גופה נדרך והיא התיישבה על קצה הכסא ונתנה בי מבט חד: "מעולם לא עשיתי זאת בעבר".
-"ראשית, את פה, ואני שמחה, איש אינו מופיע סתם כך לפגישת ייעוץ, אלא אם כן הוא יודע, מבין ורוצה לקבל כלים והבנות בנוגע לחייו", ניסיתי להרגיעה.
בזמן שטרפתי את הקלפים, הסברתי לה שבכל שלב שהיא תחליט, אעצור. וכך למעשה עזרתי לה להירגע ולהתרווח.
בעודי נוגעת בקלפיה, גיליתי שבעיותיה יותר דמיוניות מאשר אמיתיות.
" מדוע את מחוברת כל כך לפחד? שאלתי אותה, למה את כל כך פוחדת? אני רואה בעל מסור וילדים בסדר. עבודה, אני לא רואה שאת עובדת. כסף, לא רואה שחסר. כל מה שאני מגלה זה שאת עצובה בגלל מבנה האשיות שלך", אמרתי וכאן היא התעצבה עוד יותר. "מה אעשה, באמת אני כל הזמן מפחדת, אני משגעת את בעלי והילדים".
כשהתחלתי לפרוס את הקלפים, הבנתי את כל חרדותיה. "כילדה באת מבית מאוד קשה", אמרתי לה.
"זה נכון", היא השיבה, "דודתי גידלה אותי".
-"יש הרבה שכול במשפחה המורחבת שלך", המשכתי, והיא תרמה מידע, "אנחנו משפחה דיכאונית, אחי התאבד כשהיה צעיר, אימא שלי מתה שנה אחריו, ואבא שלי שתה עד שמת משחמת כבד".
-"לך היה מזל והתחתנת עם גבר חרוץ, שלמעשה מפצה אותך מעצם מה שהוא. הוא אבא טוב לילדים ואת חיה חיים משעממים, הוא דואג לצרכייך ולצורכי הילדים זהו פיצוי רב, לא תמיד יש את הכוח לשנות דפוסים משפחתיים אילו היה לך פחות מזל, סביר להניח שהיית מתחתנת בעצמך עם אדם קשה, אך במקרה שלך, בעלך מכור לעבודה ואת חיה בחרדה מתמדת ללא סיבה ממשית. יש דבר אחד שאני מאוד מבקשת אותך לעשות", המשכתי, "תזמיני הביתה רב שיבדוק למענך את מזוזות הבית, כיוון שעל פי הקלפים שלי, המזוזות אצלך אינן תקינות, בפרט זו של חדר השנה שלך, וזה דבר שגורם לך לחרדה וחוסר שקט".
כעבור יומיים היא טלפנה אלי בנוכחות הרב והודתה לי. "כל המזוזות בביתה היו פסולות, וזו שבחדר השנה הייתה הפוכה", היא סיפרה לי, "הרב אמר שכל החרדות שלי ייעלמו כעת".
- "אין לי ספק", עניתי, "בהצלחה, ואל תשכחי להתחבר לדברים הטובים שהאל בירך אותך בהם", סיכמתי.
התחלנו בפגישות למודעות עצמית, וכך בהנחייתי, האישה הטובה הזו יצאה מ"כלא חרדותיה" ואפילו התחילה ללכת לחוגים. נעים לפגוש בה ולראותה מחייכת ונינוחה.

קוראים יקרים !
אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חייו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש