תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 7/8/2013 09:53 ● ערב ערב 2614
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


יום ההולדת יעבור עליכם בנעימים אם כי יהיו רגשות ומחשבות שתעדיפו להשאיר אותן עבור עצמכם ולא לחלוק אותן עם האחרים.

אריה


ילידי יום ההולדת השבוע עוברים תקופה נעימה אך נראה שעדיין אתם מסתירים את תחושותיכם האמיתיים ביחס לסובב אתכם ואתם מצויים בחשבונות נפש די נוקבים עם עצמכם ביחס לסביבה. חשוב שתבינו את המניעים של האחרים בכל פעם שאתם מנסים לקבוע עמדה ודרכי התנהגות. זה הזמן שלכם לפעול יותר מאחורי הקלעים, להיות קשובים לאחרים ופחות לנסות ולהחצין את עצמכם.

בתולה


וונוס הנמצאת במזל שלכם גורמת לכם להרגיש אהודים יותר מתמיד ואף מוציאה מכם את החלקים היותר טובים של אישיותכם. זה הזמן שלכם לא לנסות ולשלוט בחיים או בנסיבות אלא ללמוד ולהניח לדברים וליהנות מזרימה טבעית. מבחינה חברתית, אתם נמצאים עדיין בתקופה שבה יש לכם יכולת להראות את הצדדים הנוספים הרכים יותר של אישיותכם ובשל כך תרוויחו עוד כמה נקודות זכות אצל הקרובים לכם.

מאזניים


הכוכב יופיטר נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שהשנה יהיה הכי נכון עבורכם אם תשקיעו בקידום יחסי הציבור שלכם בנושא המקצועי אותו נראה שלאחרונה קצת זנחתם. תהייה לכם הזדמנות להצלחה ונראה שאנשים שבעבר ביקשו את עזרתכם, יחזרו לבקש את שרותכם. בנושאי יחסים בין אישיים, נראה שאתם פחות מעוניינים לשתף את האחרים ואתם מרגישים שמוטב לכם להשאיר את רגשותיכם לעצמכם.

עקרב


הכוכב סטורן, הידוע ככוכב מקשה, מעכב, אך גורם ללקיחת אחריות בדיוק במקומות הרגישים ביותר, משפיע כרגע ומפעיל את אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל, ולכן למרות שאתם חשים במלוא הכוח את האנרגיה המכבידה של כוכב זה במקומות החלשים שלכם שדורשים תיקון, נראה שבהמשך תגידו תודה ותוקירו את התקופה הקשה שגרמה לכם להתקדמות ולשיפור בדיוק במקומות שהייתם זקוקים להם.

קשת


בשבוע הקרוב, תצטרכו להוכיח מחדש לעצמכם את יעילותכם בתחומי חיים שלמעשה אינם זרים לכם, כך בכל פעם שקורה לכם אירוע שאתם צריכים להיות אסרטיביים בו אתם מרגישים שלא בנוח ומנסים לדחות את הרגע שבו תאלצו לעמוד מול אנשים ולהתמודד על הערכים שלכם. הפחדים התת הכרתיים שלכם לעיתים לא נותנים לכם לפעול בצורה חופשית, ואתם עדיין מחכים לרגע שבו תוכלו להשתחרר מהם ולפעול ספונטני.

גדי


זוהי תקופה שבה תאלצו לבדוק את הקשרים החברתיים שלכם עם אנשים שאינם נמצאים במישור החברתי הקרוב ביותר לכם, אלא מצויים בסביבה שלכם ואתם צריכים להחליט מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר להמשיך בקשרים האישיים איתם ומיהם האנשים שמוטב לכם להתרחק מהם ומחברתם. נסו להימנע ממריבות וחיכוכים עם אנשים קרובים שרוצים בטובתכם ואתם לא בהכרח בטוחים שאתם מעוניינים בחברתם.

דלי


אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, כך שזה הזמן המתאים לכם לחשבונות הנפש העמוקים שלכם כיצד אתם רוצים להמשיך ולחיות ומהם הנושאים שאתם רוצים לפתח אותם בחייכם, על מנת שתוכלו להתקדם לפי הבנתכם למקומות שחשוב לכם להיות בהם. נושאי העבודה והקידום שלכם יעלו על הפרק בתקופה הקרובה, ואתם תהיו במיטבכם על מנת לבקש את הקידום לו אתם ראויים.

דגים


הכוכב וונוס נמצא בבית השותפויות שלכם, כך שבשבוע הקרוב תהיו בקרבת אנשים קרובים שיגרמו לכם להבין שאתם נמצאים במקום טוב ועם עשייה משמעותית עבור האנשים הקרובים לכם. זה הזמן הנכון עבורכם לחזק את היחסים הבין אישיים בתוך המשפחה כיוון שאתם אנשים מאוד רגשיים ועם נתינה מאוד גדולה לזולת. התרחקו מאלה שמנסים לגזול מכם את טוב לבכם מבלי לתת לכם בתמורה.

טלה


אתם עדיין מצויים בתוך עולמכם הפנימי תוך כדי שאתם מנסים לשלב בתוכו את האחרים אך בתנאי שיתאימו לתפיסת העולם שלכם. זהו זמן שבו אתם פועלים כדי לממש את עצמכם, אך בד בבד אתם עדיין עושים זאת לעיתים קרובות למורת רוחם של האחרים הקרובים אליכם. עליכם לצפות שבשלב כלשהו תצטרכו לשלם מחירים על תפיסת העולם שאתם מנסים ליישם.

שור


בתקופה הקרובה, תהיו עסוקים במימוש עצמכם ביחס לאנשים קרובים לכם במעגל המשפחתי. ייתכן ותמצאו את עצמכם מתלבטים מה נכון לעשות עבורכם ומה נכון לעשות עבור האחרים, ולכן התשובה הנכונה ביותר תהיה שתקשיבו לצרכים האמיתיים שלכם ובהתאם לכך תפעלו. כמו כן, השקיעו יותר זמן איכות עם אנשים שזקוקים לכם אך מסיבות שונות לא היה באפשרותכם לעשות זאת.

תאומים


אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד שבה אתם יכולים לבנות את התדמית האישית שלכם בסביבה בה אתם חיים בדיוק כפי שהייתם רוצים שאנשים יכירו אתכם. מערכות היחסים שלכם משתפרות ונראה שאתם בשלב של התחלות חדשות. מבחינה כספית, זוהי תקופה מצוינת על מנת לבדוק את ההתנהלות שלכם מחדש כיוון שנראה שגם כאן אתם עומדים בפני התקדמות כספית שתעזור לכם בחייכם.

סרטן


השבוע נמצא הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה במזל שלכם, וזה סימן שאתם שואבים כוחות לפעול בדרך שתהיה לכם טובה ויעילה. גם הכוכב מרקורי המביא איתו יכולת ורבלית טובה נמצא במזל שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם להביע את עצמכם ואת דעותיכם על מנת שבהמשך תוכלו להתקדם צעד נוסף למימוש תוכניותיכם הלכה למעשה בדרך הטובה ביותר.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש