אדוויס בר – חלום שהתגשם

מאת: אביבה דקל ● 7/8/2013 09:56 ● ערב ערב 2614
אדוויס בר – חלום שהתגשם

בר אדוויס נפתח על ידי שחר עדווי לפני מעט יותר משנתיים. המקום יפהפה, מעוצב לתפארת וכשאתה עובר את מרכז התיירות ונכנס ל'אדוויס' ההלם התרבותי החיובי הוא בלתי נתפש. אתה עולה תוך דקה ליגה ושוכח שאתה נמצא במרכז התיירות באילת.
"עזרה לי לעצב את המקום האדריכלית אושר טובלי שעשתה עבודה נהדרת." אומר שחר "יחד הקמנו פה מקום שענה על כל הציפיות שלי" .
המקום לא נראה גדול, אבל אחרי בדיקה מסתבר שיש בו שישים מקומות ישיבה ועוד הרבה מאד מקומות להעביר בהם זמן איכות בעמידה. בנוסף להיותו מקום יפה מעוצב בסגנון עדכני, אדוויס בר הוא גם מקום נעים ומזמין – מקום שכיף לשבת בו על כוס משקה עם חברים, או לחילופין להגיע לבד ולפגוש זרים שיהפכו במשך הערב לחברים.

משך השנתיים ש'אדוויס בר' קיים ביסס לעצמו חוג לקוחות נאמנים שעליהם אפשר לסמוך שיגיעו, כך שלעולם לא יהיה לכם משעמם כאן.

ב'אדוויס בר' לא מגישים אוכל, אבל מגוון המשקאות גדול מאד – החל מארבעה סוגי בירה מחבית – טובורג, סטלה, קרלסברג ווינשטפן ובירה בבקבוקים כמעט מכל הסוגים.. כמו כן תמצאו כאן את רוב סוגי המשקאות –, וודקה, ויסקי, קוניאק, ערק, ליקרים ויינות מצוינים וגם קוקטילים ששחר יכין לכם במו ידיו – כמעט כ ל משקה בו תחפצו אפשר למצוא כאן.

מחירי המשקאות יותר מנוחים, ויש ב'אדוויס' גם מבצעים: מבצעים מעולים על בירה בבקבוקים, צ'ייסרים בעשרה שקלים על כל משקה, ובימי שני על כל בירה מהחבית תקבלו בירה נוספת חינם. אוכל אמנם אין כאן, אבל כדי שלא תפלו מהרגליים אחרי כוסית או שתיים, יגישו לכם עם המשקאות חטיפים כמו בייגלה, זיתים, נאצ'וס וכו'. המחירים יותר מנוחים ואפשר לבלות כאן ערב ולא לצאת בכיסים ריקים.

המוסיקה משתנה מערב לערב . בימי שני – מוסיקת רגאי, בימי חמישי ושישי בדרך כלל מוסיקת האוס ומוסיקה שחורה, ובשאר ימות השבוע מתנגנת במקום מוסיקת רוק מכל הסוגים – רוק ישראלי, רוק בינלאומי וכל סוג אחר של מוסיקה.
לפני שהגיע לאילת ופתח בה את "אדוויס" עסק שחר במסעדנות, פאבים, מחשבים – אבל בגדול שחר הוא איש מכירות. את קורס הברמנים עשה על הדרך בגיל עשרים וכל הידע בתחום חיכה עד שהחליט לפתוח בר –דבר שקרה הרבה יותר מאוחר מסיבות שאינן תלויות בשחר.
כשמלאו לשחר 22 עבר תאונה קשה שבעקבותיה סבל מפגיעות בכל הגוף וגם מפגיעות ראש והיה מוגבל פיסית ומנטלית. משך ארבע שנים עבר שיקום בבית לוינשטיין ובבית שפיצר וכשתמה תקופת השיקום וחזר לחיים עבד שנתיים בערך כמנהל חנות מחשבים ואז החליט שהוא זקוק להתחלה חדשה ולעשות משהו שחשב עליו בצעירותו - להיות ברמן.
למה אילת? שאלתי
"סוג של בריחה מכל הרעש והבלגן ומקום שבו אוכל לשכוח את כל הבעיות בהן נתקלתי בתקופת השיקום. עיר חדשה, התחלה חדשה, מקצוע חדש."

יחד עם אחיו התאום תומר ירד שחר לאילת ועבד בפאב טברנה כשנה. תומר אחיו עזב את אילת אחרי שבעה חדשים, אבל שחר נשאר. לפני שנתיים החליט שהגיע הזמן לפתוח מקום משלו ו"אדוויס בר" נולד. כשפתח שחר את הבר שלו חזר תומר אחיו כדי לעזור לו בפתיחה ומאז גם הוא חי באילת.
"הבר עשה לי בינתיים רק טוב", אומר שחר "לא רק שהגשמתי חלום ישן, גם את הגר אשתי פגשתי תוך כדי חלוקת פליירים עם תומר אחי בחוף הדקל. הצעת הנישואין התרחשה גם היא על הרפסודה בחוף . לפני שבעה חדשים נולד הבן שלנו ועכשיו החלום שלי פשוט מושלם."

כדאי אולי שתגיעו ל'אדוויס' – אולי גם לכם יקרה משהו נפלא במקום הזה, אולי גם אתם תגשימו חלום.

מיקום: מרכז תיירות ליד ה'נייט – מר'
טלפון: 077-5013778
פתוח: כל ימות השבוע למעט יום א' מ 22:00 עד אחרון הלקוחות.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש