טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 20/8/2013 10:53 ● ערב ערב 2616
מאת: רחל ארז
טור טארוט

היווניה והלא פלסטינאי


תמיד אני נשאלת האם גם גברים באים אלי? קיימת נטייה לחשוב שקריאה בקלפים נועדה לנשים בלבד. זה המקום לשבור את המיתוס ולספר שהיחס הוא כמעט זהה. מחצית מלקוחותיי הן נשים, והמחצית השנייה גברים. הגבר שעליו אספר השבוע הוא כזה שאם רואים אותו קשה להאמין שקיימת אצלו חולשה. קשוח וחטוב להפליא, פניו נאות והוא חסר מנוח.
פריסת הקלפים שלו היתה חשוכה ולא היתה דרך לעזור לו מלבד התאריך שבו ראיתי שהזמן יצליח לרפא את כאביו. "אינני קוסמת", אמרתי לו, "וכפי הידוע לך אין מנוס מתקופת האבל בה אתה נמצא. אהובתך לא תשוב!".
- "זה נכון", הוא השיב, "רק תגידי לי שהיא בסדר".
- "היא לא בסדר!", השבתי, "היא חווה בדיוק את הכאב שלך, אבל היא לא תעשה דבר בניגוד לרצונו של אביה". זה מה שאמרתי לו, אך לא הוספתי את העובדה שהיא תבחר להישאר רווקה לעד.
הקלפים הראו יחסים מושלמים וזרימה אדירה בניהם עד לשלב שבו הם החליטו לפגוש את הוריה על מנת לקבל את ברכתם לנישואים.
"אתה לא נראה מפחיד או לא מקפיד בנימוסים. אני לא מבינה מדוע הוריה התנגדו לקשר", שאלתי אותו בשקט. "תביני רחל, שנינו עבדנו במנהטן בחברת הייטק , חיינו יחד! וטסנו ליוון לפגוש את הוריה אשר ידעו שאני מישראל אך היה ברור להם שאני פלסטינאי! הם אפילו לא שיערו בנפשם שביתם תביא הביתה יהודי. הוריה איכרים מוסלמים אדוקים ושונאים שנאת נפש את היהודים, הם אינם מוכנים להכיר בקיומנו. אז הגענו אליהם, קיבלנו כמובן חדרים נפרדים, ובערב כשהסבנו לשולחן אביה פתח בחביבות בשיחה :"אז מה אתה מפלסטין?", הוא שאל. "כן. אני מישראל" השבתי, "מדוע אם כך אינך מגדל זקנקן?", שאל אביה ואני בתמימות השבתי שאני אמנם ישראלי אך לא פלסטינאי ערבי כי אם יהודי.
"זהו. כאן רחל הוא שתק כאילו נחנק. לאחר שלגם מעט מים הוא התרומם, הביט עמוק לתוך עיני, אחז בידי, הקים אותי וליווה אותי לדלת. מאז לא ראיתי או שמעתי ממנה, כאילו שהם העלימו אותה", הוא מנגב דמעות תוך כך שהוא מספר את קורותיו. "כבר ארבעה חודשים שאני מנסה ליצור קשר עם החברים המשותפים שעבדנו איתם ואיש אינו יודע דבר".
ליבי נכמר בקרבי, אבל לא היתה לי שום קרן אור בכדי שאוכל להאיר את דרכו בנקודה מסוימת וקשה זו. "המלחמה אבודה מראש", אמרתי, "וככל שתפנים זאת מהר יותר, כך יוקל לך. הזמן ירפא והאל יסייע".

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש